Cremek pisze:
Myslalem ze jest uszkodzona ale przy wlaczonym zaplonie kontrolka swieci po odpaleniu gasnie czyli wszystko OK.
Niekoniecznie - test ma na celu sprawdzenie żarówki, a nie układu. Z opisu wynika, że "księgowy" powinien już świecić.
Cytuj:
I pytanie trzecie - jak jest procedura w Dieslu gdy kompletnie zabraknie paliwa ?? - nigdy nie mialem potrzeby tego wiedziec wiem tylko gdzie jest pompka i co sie z nia robi w razie gdyby ale czy jest jeszcze cos moze jakas kolejnosc czynnosci - prosze o maly manual.
Po pierwsze: zatankować ropy
Po drugie: ręczną pompką przy pompie paliwowej pompować, aż ukłąd napełni się ropą (widać będzie w filtrze paliwa o ile nie jest zasyfiony)
Po trzecie: zakręcić rozrusznikiem zgodnie z procedurą (z kluczyka lub hebla)
Po czwarte: jechać
Po piąte: ZAWSZE tankować wcześniej, aby nie zaciągnąć syfu z dna zbiornika (zawsze się coś znajdzie, szczególnie w naszych "dziadkach")
Po szóste: jeżeli już skończyło się paliwo i wykonałeś czynności od 1 do 5 to powinno się przehulać sprzęt na jakiejś trasie, aby dać mu szansę na przepalenie syfu. Można się spodziewać dławienia silnika i gaśnięcia na wolnych.
Powyższe na podstawie własnych doświadczeń z W123 200D '76 i niedopilnowania punktu 5
