MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 1:47 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt paź 26, 2004 8:36 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
klema minusowa spadła mi jak auto podskoczylo i od tej pory nie mam siwatel dlugich mijania i tylnych ... reszta jest
w momencie przepalenia zarówek zaczol sie slizgac pasek klinowy ,,, na poczatku myslalem ze on pekl ale jest ok, swiatla tak jakby sie zapalily za jasno na chwile i nastala ciemnosc

dojechalem do domu na przeciwmgielnych tyl i przód , hamulce swieca

swieci sie tez caly czas konrtolka długich ( dlugie i mijania nie dzilaja)

w momencie przepalenia zarówek zaczol sie slizgac pasek klinowy ,,, na poczatku myslalem ze on pekl ale jest ok

bezpieczniki ok

jak wyjąc zarówke przednia z lampy (kwadrat 1980 rok) ??? co ja trzyma bo nie widze ... cos chyba jest inaczej niz w mojej czarnej z 83 roku ... nie ma wystającego drutu jakiegos ? (pokrywe zdjalem)

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 26, 2004 8:48 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Ale sie narobiło :cry:,na moje oko to napiecie z alternatora poszło na instalacje i zarowki sie popaliły-mam nadzieje ze tylko to!?

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 26, 2004 9:28 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Drut sprężynujący jest w p-mgielnym.
Główna siedzi w pierścieniu z blachy ocynkowanej, który trzeba przekręcić. Sam odskoczy, bo pod nim też jest sprężyna.

Montuj z czuciem, bo przy sterowanych rusza się lustro.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 26, 2004 10:53 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
(me: how) pisze:
Drut sprężynujący jest w p-mgielnym.
Główna siedzi w pierścieniu z blachy ocynkowanej, który trzeba przekręcić. Sam odskoczy, bo pod nim też jest sprężyna.

Montuj z czuciem, bo przy sterowanych rusza się lustro.


czyli mam odpiac kostke i przekręcic mocowanie żarówki w któryms kierunku nie przekręcając lustra ?

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 27, 2004 11:44 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
erio pisze:
(me: how) pisze:
Drut sprężynujący jest w p-mgielnym.
Główna siedzi w pierścieniu z blachy ocynkowanej, który trzeba przekręcić. Sam odskoczy, bo pod nim też jest sprężyna.

Montuj z czuciem, bo przy sterowanych rusza się lustro.


czyli mam odpiac kostke i przekręcic mocowanie żarówki w któryms kierunku nie przekręcając lustra ?


Jak jeszcze nie doszedłeś:
Tak. Pierścień w kierunku odkręcania. Sam wyskoczy. Jak go zakręcasz, to musisz najpierw docisnąć, a wtedy pchasz cały odbłyśnik, więc przyjrzyj się "co w co wchodzi" i delikatnie.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 27, 2004 12:33 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
(me: how) pisze:
erio pisze:
(me: how) pisze:
Drut sprężynujący jest w p-mgielnym.
Główna siedzi w pierścieniu z blachy ocynkowanej, który trzeba przekręcić. Sam odskoczy, bo pod nim też jest sprężyna.

Montuj z czuciem, bo przy sterowanych rusza się lustro.


czyli mam odpiac kostke i przekręcic mocowanie żarówki w któryms kierunku nie przekręcając lustra ?


Jak jeszcze nie doszedłeś:
Tak. Pierścień w kierunku odkręcania. Sam wyskoczy. Jak go zakręcasz, to musisz najpierw docisnąć, a wtedy pchasz cały odbłyśnik, więc przyjrzyj się "co w co wchodzi" i delikatnie.


juz sobie poradzilem ... w nocy na trasie bylem za delikatny ... w dzien juz doszedlem .... rzeczywiscie poszły wszystkie żarówki ;)) teraz jest git ...kleme dokrecilem ;))

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 27, 2004 12:45 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
No wiadomo ze zarowki musiały poleciec w kosmos ze wzgledu na ładowaniec z alternatora wprost na zarowki-Ciesz sie ze radio nie poszło albo cos ze wkaznikow...... :)

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 27, 2004 3:39 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
a bezpieczniki all sie uchowały ... dziwne ...

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 27, 2004 5:00 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Gwałtownie napięcie skoczyło, żarówki się spaliły i nie zdązył popłynąć duzy prąd tak dlugo żeby spalić bezpieczniki........normalne:)

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 27, 2004 5:47 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 19, 2003 10:15 am
Posty: 342
Lokalizacja: Siedlce
Pomyśl czy się nie da wstawić trochę mniejszych bezpieczników.Nie testowałem tego ale to może uchronić przed podobnymi przypadkami.

_________________
W123 3.0D `80r. - RIP
MB na ręku
Nissan Primera 2.0 SLX Automat - na sprzedaż (może ktoś chętny????)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 27, 2004 6:19 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Wyobraźcie sobie samolot mocno obciążony, który nagle to obciążenie traci (np. bomby tam gdzie sobie wymarzycie, lub parę ton wody nad płonącym lasem) Co się dzieje? Zanim pilot (przy alternatorze: regulator)
zareaguje, samolot robi dosyć gwałtowny skok do góry. To jest właśnie bezwładność regulatora napięcia, które może w niekorzystnych warunkach "skoczyć" do ponad stu wolt ( w instalacji 12V). Nie mają sensu eksperymenty z bezpiecznikami, gdyż one nie są policzone na zabezpieczanie przed głupotą użytkownika. (Sorry, ale jest to wzorcowy przykład niedopatrzenia i nieprzykręcenia)


Pzdr


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 27, 2004 8:10 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
Cytuj:
ą sensu eksperymenty z bezpiecznikami, gdyż one nie są policzone na zabezpieczanie przed głupotą użytkownika. (Sorry, ale jest to wzorcowy przykład niedopatrzenia i nieprzykręcenia)

Pzdr


Dobrze mówi ... głupotą .... klema juz dokręcona ... nie widzę więc powodu aby bać się powtórki z rozrywki

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl