MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 7:43 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr lis 10, 2004 10:18 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
Panowie..... silnik M102 i pompa NIVO.. jak nie chce tej pompy to co mam zrobic?? wywalic ja to czym zaslepie to miejsce, jak zostawie to czy zaslepienie jej wlotu i wylotu fluidu do NIVO nie spowoduje jej blokady w postaci zatarcia??

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 11, 2004 8:48 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Zdemontuj ją, jeśli jej nie chcesz. Po co ci zbędne kilogramy?

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
Post: czw lis 11, 2004 9:51 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
dobrzan pisze:
Panowie..... silnik M102 i pompa NIVO.. jak nie chce tej pompy to co mam zrobic?? wywalic ja to czym zaslepie to miejsce, jak zostawie to czy zaslepienie jej wlotu i wylotu fluidu do NIVO nie spowoduje jej blokady w postaci zatarcia??


A jest sprawna?

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
Post: czw lis 11, 2004 10:16 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
MMM pisze:
A jest sprawna?


Jest na bank. To z mojego 230TE '85 na żyletki.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: czw lis 11, 2004 11:12 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
dobrzan pisze:
Panowie..... silnik M102 i pompa NIVO.. jak nie chce tej pompy to co mam zrobic?? wywalic ja to czym zaslepie to miejsce, jak zostawie to czy zaslepienie jej wlotu i wylotu fluidu do NIVO nie spowoduje jej blokady w postaci zatarcia??

Wsadza sie taki chyba aluminiowy krążek jako zaślepkę.

_________________
https://www.facebook.com/pages/Old-Merc-Garage/618806288213349


Na górę
Post: czw lis 11, 2004 11:22 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Stomek pisze:
dobrzan pisze:
Panowie..... silnik M102 i pompa NIVO.. jak nie chce tej pompy to co mam zrobic?? wywalic ja to czym zaslepie to miejsce, jak zostawie to czy zaslepienie jej wlotu i wylotu fluidu do NIVO nie spowoduje jej blokady w postaci zatarcia??

Wsadza sie taki chyba aluminiowy krążek jako zaślepkę.


No właśnie zapomniałem cię dziś zapytać, bo ty chyba to samo będziesz ćwiczył z silnikiem od Teka?

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 11, 2004 10:07 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
Antoni Janikowski pisze:
Zdemontuj ją, jeśli jej nie chcesz. Po co ci zbędne kilogramy?


No zdemontowanie zdemontowaniem a co potem?? jak zostanie mi niezakryty otwor napedu pompy od wałka..

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 12, 2004 6:04 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
Już wyżej napisałem. Między głowicę a pokrywe wsadzasz specjalny krążek metalowy, który zaślepia ten otwór. Potem wrzucę fotke jak to wygląda

_________________
https://www.facebook.com/pages/Old-Merc-Garage/618806288213349


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 12, 2004 8:41 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
Dobrzanku ja Cie bardzo prosze ............. Ty przestan kombinowac bo mi cisnienie rosnie.......( albo mi tez znajdz taki silnik...........moze byc ewentualnie gaznik....) [zlosnik] [zlosnik]

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 12, 2004 10:46 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
Stomek pisze:
Już wyżej napisałem. Między głowicę a pokrywe wsadzasz specjalny krążek metalowy, który zaślepia ten otwór. Potem wrzucę fotke jak to wygląda


a jasne!! spoko Stomek jak mozesz to wrzuc fotke tego cobym wiedzial o co bije!!

Kruszynek nie peniaj:))) hhhih

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl