MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 7:35 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Hamulce
Post: wt lis 23, 2004 2:31 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 23, 2003 2:04 pm
Posty: 185
Lokalizacja: Łochów/ mazowieckie (WWE ...)
Czego to oznaki: jade sobie, czas hamować, hamuje zwykle pulsacyjnie pierwsze wciśnięcie jest normalnie ponawiam, pedał twardszy, trzeci raz już zupełnie jakby serwo przestało działać, za chwile jest normalnie.
Ta historia powtarza się przy każdym hamowaniu pulsacyjnym, na co to może wskazywać?
P.S. ona się chyba odgryza za to że pomyślałem o jej sprzedaniu, muszę ją przeprosić czy co? :)

_________________
W202 C43 ///AMG T-modell
W201 3.0E Sportline 87' SPRZEDAM
Audi A4 Avant 1.9 Tdi, substytut 300 TDT
Ex: W201 2.6E ASD, manual 87'
Ex: W123 240D 81' "PETROL 877"
Ex: Audi B4 2.3 Coupe
Ex: Lanos 1.6 SX
Ex: Fiesta MK2
Ex: PF 126p


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 23, 2004 3:02 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lis 18, 2004 10:05 pm
Posty: 46
Lokalizacja: Łódź
to samo mialem w polonezie, jak stwierdzilem, ze trzeba go sprzedac... wymien przewod doprowadzajacy cisnienie do serwa. jak nie pomoze, to dalej zaworki do ktorych ten przewod mocowales (na serwie, i pewnie tez na kolektorze - nie wiem skad w mb jest brane cisnienie do serwa, ale pewnie jak w poldku), jesli nie, to znaczy, ze serwo padlo, aczkolwiek z regoly konczy sie na nieszczelnym przewodzie, wiec nie ma co sie bac.

_________________
'80 mb w123 200d


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 23, 2004 8:47 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 20, 2003 10:31 pm
Posty: 580
Lokalizacja: Malbork
Jeżeli za pierwszym hamowaniem jest dobrze dopiero potem się pogarsza to pompka podciśnieniowa jest raczej sprawna, szukaj nieszczelności na przewodach.
U mnie kiedyś sie przetarł, bo dotykał do innego elementu

_________________
W115, 240D 3.0 ** W123, 250 ** W126, 300SE ** W124 250TD ** Zetor 50 Super 62r.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 24, 2004 6:37 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Stawiam na ulatujące podciśnienie...

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 24, 2004 11:09 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Sprawdz vacumpompke, moze byc z nia kiepsko.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł: Re: Hamulce
Post: śr lis 24, 2004 11:15 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Mechu pisze:
Czego to oznaki: jade sobie, czas hamować, hamuje zwykle pulsacyjnie pierwsze wciśnięcie jest normalnie ponawiam, pedał twardszy, trzeci raz już zupełnie jakby serwo przestało działać, za chwile jest normalnie.
Ta historia powtarza się przy każdym hamowaniu pulsacyjnym, na co to może wskazywać?
P.S. ona się chyba odgryza za to że pomyślałem o jej sprzedaniu, muszę ją przeprosić czy co? :)


Prawie na 99% pęka ci membrana w pompie podciśnienia uważaj bo efekt będzie sie pogłębiał aż do zerowego wspomagania.

Koszt naprawy max 30 zł czas 30 minut :D

Przy okazji możesz wymienić zaworki - zestaw naprawczy 22 zł :)

Przynajmniej u mnie tak jest i tyle to trwa.

Koszta rzaden i robota przyjemna - sam mniód :D :D :D

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 24, 2004 11:40 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
a niech sprawdza ci co maja na bank dobre membrany:))) beda mieli tak samo jak autor posta... problem tkwi po prostu w tym ze vacuum pompa "sie nie wyrabia" i jest to normlany objaw...

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl