MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 9:28 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn lis 29, 2004 4:18 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lis 18, 2004 10:05 pm
Posty: 46
Lokalizacja: Łódź
zmien klocki na jakies pozadne, albo przyzwyczaj sie...

_________________
'80 mb w123 200d


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 01, 2004 10:29 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
To nie tak...

W skrzydlaku mam nowe klocki i tarcze bo z przodu ma tarczowki i tez piszcza jak pociag towarowy.... Zmienialem 3 razy zawsze na lepsze(czyt. drozsze) i nic...

Teraz zwatpiłem... ale zawsze mi wstyd że auto tak odpicowane i klocki piszcza...
Jak wiecie to powiedzcie co to?


A w kupejce miałem tez ten problem: jak ja kupiłem wstawiłem na warsztat i kazałem zrobic całe zawieszenie od A do Z a może nawet Ź he he.
naprawili zapłaciłem koło 5K zł. i odebrałem po 10km klocki zaczęły piszczeć... d0odam że tarcze miałem brembo a klocki?? chyba textar... Ale pojechałem do warsztatu i chłopaki metodą prób i błedów znalezli takie ktore nie piszczaly... do dzis jakos idzie a zrobiłem5kkm. Teraz nie jezdze bo go remontuje...



Najlepiej zmienic klocki na drozsze i powinno zagrac...

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 01, 2004 2:48 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
sprobowales ktorejs z opisanych metod - np. blaszka?
sprobuj, potem zobaczymy

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 01, 2004 2:52 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
O blaszce nie słyszałem, ale obiecuje spróbować... wsadzić ją pomiedzy tłoczki a zacisk tak? dzieki za tak cenne wiesci...

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 01, 2004 5:53 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 22, 2002 8:12 pm
Posty: 1180
Lokalizacja: Pruszków
Zdaje mi się że w skład orginalnych zestawów naprawczych do zacisków Bendix wchodzą też takie blaszki. W przypadku ATE chyba ich nie ma.

_________________
Michał M Pruszków
W123 240D `82 classic white "Księżniczka"
W115 220D Kombi BINZ `73 Touring-Service
.....
Golf 1.2 TSI
maniek@w114-115.org.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 01, 2004 6:19 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 19, 2002 3:18 am
Posty: 647
Lokalizacja: Gdynia
Maniek pisze:
Zdaje mi się że w skład orginalnych zestawów naprawczych do zacisków Bendix wchodzą też takie blaszki. W przypadku ATE chyba ich nie ma.


Do ATE też są - firma TruckTEC


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 01, 2004 11:57 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
MercBeginner pisze:
Ja też miałem poważny problem z piszczeniem tzn z wyciem hamulcy.
U mnie piszczało z tyłu - normalnie jak pociąg towarowy - nie przesadzam.

Wymieniłem tłoczki i reperatury zacisków = piszczy
zmieniłem klocki na ATE (chyba nieoryginalne - 66zł) = piszczy

wywaliłem pompę hamulcową i kupiłem nową FTE = cisza jak makiem zasiał.

Z przodu wymieniłem tarcze na LEMFORDERA + klocki JURID = cisza

Problem był w tym że pompa się zapiekła i prawie nie hamował tył.
Klocki tylko dotykały do tarczy.
Sprawdź profilaktycznie pompę hamulcową...


pompa sie zapiekla??? to w jaki sposob tyle czasu jezdziles i hamowales?? jakby Ci sie pompa zapiekla to bys nie wykonal zadnego ruchu pedalem hamulca.. a czules ze slabo hamuje?? moze ona sie nie zapiekla tylko 2 sekcja byla po prostu nieszczelna i puszczala podczas hamowania....

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 02, 2004 3:17 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 01, 2003 5:09 pm
Posty: 975
Lokalizacja: szczecin
Kiedyś jak pracowałem jako pomocnik (przynieś podaj itp) szefuncio miał jakiś preparat loctite(?) tectyl(?) nie pamiętam co to ale było to firmowe. Po spryskaniu klocków (blaszki) przestawały piszczeć.

_________________
W126 300SE czyli Second Edition :)

Ex W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 02, 2004 4:01 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
Rad.ek pisze:
Kiedyś jak pracowałem jako pomocnik (przynieś podaj itp) szefuncio miał jakiś preparat loctite(?) tectyl(?) nie pamiętam co to ale było to firmowe. Po spryskaniu klocków (blaszki) przestawały piszczeć.


myslalem ze napiszesz ze szefuncio smarował okladziny zeby nie piszczały:PPPPPP

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 02, 2004 4:08 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
dobrzan pisze:
pompa sie zapiekla??? to w jaki sposob tyle czasu jezdziles i hamowales?? jakby Ci sie pompa zapiekla to bys nie wykonal zadnego ruchu pedalem hamulca.. a czules ze slabo hamuje?? moze ona sie nie zapiekla tylko 2 sekcja byla po prostu nieszczelna i puszczala podczas hamowania....


Dobrze mówisz! Źle się wyraziłem.
Poprostu nie hamował tył, a właściwie hamował ale bardzo słabo.
Nie mogę powiedzieć, żebym zauważył coś niepokojącego gdyż
przód łapał super! Po wymianie pompy wydawał mi się nawet że hamuje gorzej :) Na starej pompie łapał od razu, po dotknięciu.
Efekt jazdy z taką pompą to zerowe tarcze z przodu i nówki z tyłu :)

Co do odczuć na temat hamowania to nie miałem punktu odniesieni gdyż był to mój pierwszy MB :)

P.S. przy wymianie tarcz upuściłem tarczę z wysokości 0.5m. Tacza pękła - odpadła od korpusu.
To był czas najwyższy na wymianę :) Miło się obudzić w porę...

Pozdrawiam - Bartek

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 03, 2004 11:02 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 01, 2003 5:09 pm
Posty: 975
Lokalizacja: szczecin
dobrzan pisze:
Rad.ek pisze:
Kiedyś jak pracowałem jako pomocnik (przynieś podaj itp) szefuncio miał jakiś preparat loctite(?) tectyl(?) nie pamiętam co to ale było to firmowe. Po spryskaniu klocków (blaszki) przestawały piszczeć.


myslalem ze napiszesz ze szefuncio smarował okladziny zeby nie piszczały:PPPPPP

Dokładnie. Towotem na zgrzewkę. [zlosnik]

_________________
W126 300SE czyli Second Edition :)



Ex W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 03, 2004 1:51 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
Post: pt gru 03, 2004 5:26 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 02, 2004 1:15 pm
Posty: 64
Lokalizacja: Witney/UK
[quote="Vesa"]Witam,
Piszczą przednie jak cholera, jak są zimne nie, po kilometrze w mieście piszczą strasznie. Na 100% są ok. Po wciśnięciu mocniej pedału

Ja myśle, że przyoszczędziłeś na klocuszkach i kupiłeś te z dużą domieszką azbestu (jeszcze takie są, ale ich już nie robią-zapasy w magazynach). One piszczą, brudzą ale mają jedną zaletę-dużą żywotność i odporność na ścieranie :D

_________________
Pozdrawiam


Donald
VW Passat 1.9 TDI 130PS i MB W168 A160


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl