MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 9:05 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob gru 04, 2004 12:25 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Jak w temacie. Jutro wiezdzam na kanal. Prawdopodobnie te 2 grube przewody paliwowe (w gumowych pancerzach) dochodzące do rozdzielacza paliwa.

Gdzie one się kończą po drugiej stronie? Czy idą prosto do pompy?
Czy coś takiego się dorabia? Gdzie?

PS.
Słyszałem że przy LPG benzyna krąży gdzies w obiegu zamkniętym. Co wchodzi w skład tego obiegu?

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 04, 2004 2:37 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Z tego co wyczytałem w archiwum, to prawdopodobnie przy wymianie przewodów paliwowych wejdę w interakcję ;-) z przewodami hamulcowymi, które pod wpływem moich działań mogą się rozsypać [zlosnik] i wartałoby je wymienić.
Stąd moje następne pytanie, czy jeśli bede wymieniał przewód hamulcowy, to bede potem musial odpowietrzac układ, czy wystarczy dolać DOT4 ;-)? Jeśli trzeba, to jak się go odpowietrza?

A tak swoją drogą to wkurzony jestem na auto, bo nie miał kiedy sie zepsuć tylko przed weekendem na który miałem bardzo duże plany. Ale fakt faktem ojciec jeszcze wrócił nim z trasy (ok 100km) i auto na drodze nie stanelo [oczko]

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 08, 2004 11:27 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 03, 2004 6:15 pm
Posty: 51
Lokalizacja: Kraków
jak tam,
rozwiązałeś już problem?
w razie czego służe książką Haynes'a, która pomogła mi z problemem zapalania na gorącym silniku.

_________________
DB 107 350 SLC z 1979
pozdrowienia z Krakowa


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 08, 2004 9:52 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Już przez telefon mówiłem, że sprawa rozwiązana, a co do książki, to bardzo chetnie przekserowałbym ja sobie. Jeśli byłbys tak mily i udostepnil mi ja do zkserowania ;-).

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 08, 2004 10:01 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
and6412 pisze:
Już przez telefon mówiłem, że sprawa rozwiązana


A to co w końcu się stało ??

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 08, 2004 11:52 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 23, 2004 4:15 pm
Posty: 20
Lokalizacja: Gdansk
and6412 pisze:
..... Ale fakt faktem ojciec jeszcze wrócił nim z trasy (ok 100km) i auto na drodze nie stanelo [oczko]

I za to wlasnie cenie mercedesa [mocarz]

_________________
W 124 230 zagazowany-skończył się


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 08, 2004 11:59 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Pękł mi przewód paliwowy zaraz przed giętkim odcinkiem wchodzącym do rozdzilacza. NMiestety tamten fragment był poprowadzony w gumowym peszlu i jeszcze do tego za silnikiem, wiec niestety musiałem uciąć ten przwód pod podłogą, nastepnie wyciagnąć ten kawałek (podłoga-rozdzielacz), wyciąć złamanty kawałek i montując dosztukować w 2 miejscach gumowym wężem (paliowodpornym ofcors ;-) ) i obiemkami. Wiem, że druciarnie odwaliłem, ale zimno było i nie chciało mi sie pitolić z odpinaniem całego przewodu. W lecie kiedys sobie unieruchomie auto na pare dni i na spokojnie powymieniam wszystkie przewody paliwowe i hamulcowe na miedziane łącznie z trójnikami.

PS.
A tak swoją droga to co ądzicie o tym, żeby wymieniac orginalne stalowe przewody (nie są w złym stanie, ale idealnym tez nie) na miedziane?

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl