MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 10, 2025 3:26 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz lut 10, 2008 7:11 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
MajsterGarage (i inni): schemat i zasada dzialania ukladu jest na Silesii - w watku poswieconym Shrekowi Howserow.

dobrzan pisze:
Silniki maja banalnie prosta budowe
w srodku i bardzo latwo je naprawic
To dotyczy tylko silniczkow drugo- i trzecioseryjnych, takich jak w 126 i 124 (mam na mysli konstrukcje bo szczegolami rzeczywiscie roznia sie miedzy soba). Pierwszoseryjne sa w metalowych puszkach zalanych zywica i juz samo dostanie sie do ich wnetrza to sporo zabawy.

(me: how), co dolega wycieraczkom w Miss? Napisz to moze uradzimy cos na odleglosc? Ja swoje wycieraczki (co prawda w 124 ale zawsze) doprowadzilem w koncu do porzadku i mam troche doswiadczenia, ktorym chetnie sluze.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 10, 2008 7:46 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
kielbik pisze:
Pierwszoseryjne sa w metalowych puszkach zalanych


W 116 też takie są takie puszki.
Budowa i zasada działania rzeczywiście prosta, regulacja zabiera najwięcej czasu.Trzeba odpowiednio ustawić podłużny element z ząbkami na kole .


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 14, 2008 9:00 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
No i znów ja z wycieraczkami.
Dostałem silniki z pierwszej serii.
Wszystko spoko , pasuje na otwory ,ale po wpięciu w obwód pompki płynu silnik nie działa, z odpięta pompką , jak najbardziej.
W 1 szo seryjnych mechanizmach sa grubsze oski , można rozwiercić ramie z 2 i 3 serii.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 14, 2008 10:53 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr gru 03, 2008 8:51 pm
Posty: 45
Lokalizacja: Konstancin - Jeziorna
Kazda beczka miala wycieraczki reflektorow ?
Chyba malo kto je jeszcze posiada, prawda ?


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 14, 2008 11:27 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt sie 21, 2007 6:35 pm
Posty: 574
Lokalizacja: Siemianowice
THC pisze:
Wszystko spoko , pasuje na otwory ,ale po wpięciu w obwód pompki płynu silnik nie działa, z odpięta pompką , jak najbardziej.


tzn załozyles silniki z I seri do instalacji z II serii??




Rubi pisze:
Kazda beczka miala wycieraczki reflektorow ?

nie kazda, tylko te które miały na tabliczce kod 600 [zlosnik]


Rubi pisze:
Chyba malo kto je jeszcze posiada, prawda ?

ja posiadam takowe i dzialaja [zlosnik]

Pozdro

_________________
W 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 15, 2008 2:06 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
howser pisze:
ja posiadam takowe i dzialaja [zlosnik]
z tym, ze nie do konca... [zlosnik]

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 15, 2008 9:16 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Operacja się udała , ale pacjent zmarł.

Bez włączonych reflektorów nie działają wycieraczki przedniej szyby , włączane chwilowo razem z spryskiwaczem, ale i tak się jeździ na światłach.
Myjąc spryskiwaczami przednią szybę, spryskiwacz przerywa w rytm bujania się wycieraczek na reflektorach :)
Nie pryska ciągłym :)
Instalacja jest jednak inna w 1 serii, niż w 2 i 3 .
Będę próbował reanimować mechanizm z 2 serii, jeśli się uda to tamte mi zostaną.

howser Jeśli masz mechanizm od strony pasażera z 2 serii, ten z trzema pinami, to mogę się zamienić za mechanizmy z 1 serii, dam Ci dwa bo nie wiem czy ten od kierowcy jest ok. nie działa po podpięciu, ale to moze przez inna instalację.
Jak nie zreanimuje mechanizmu , który pierwotnie siedział pod reflektorem to zostawię tak jak jest, dopóki nie znajdę dobrego.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 15, 2008 1:50 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt sie 21, 2007 6:35 pm
Posty: 574
Lokalizacja: Siemianowice
THC pisze:
howser Jeśli masz mechanizm od strony pasażera z 2 serii, ten z trzema pinami, to mogę się zamienić za mechanizmy z 1 serii, dam Ci dwa bo nie wiem czy ten od kierowcy jest ok.


ok poszedł priv

_________________
W 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 16, 2008 5:17 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 20, 2007 1:26 pm
Posty: 139
Lokalizacja: Krakoff
Tu masz instalacje do wycieraczek reflektorów - wersja do 08.1980. Przystosowałem to do przekaźnika z VW, wyjścia są oznaczone numerkami. Myśle że kolory kabli i reszta jest zrozumiała.
Przed montażem zaopatrz się w porządne kable, wtyczki do pompek (mam kilka na zbyciu), przekaźnik i oczywiście silniki z ramionami.

Pozdr.

Obrazek

_________________
W126 300SDL "Lucy"
W123 240TD Zimowóz RIP


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl