MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 28, 2025 11:38 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 57 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw sty 24, 2008 5:22 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 25, 2004 9:39 pm
Posty: 805
Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam - kolejna sprawa mnie do wątku sprowadza [oczko]

Jakie powinno być ciśnienie w układzie chłodzenia w motorze 110.985...? A właściwie jaki korek chłodnicy powinienem zanabyć? [zlosnik]



Pozdrawiam

_________________
W114 250C 1971 USA


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 24, 2008 8:54 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 5:57 pm
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz/Warszawa
Z takiej stronki:

http://mb.auto.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=260&Itemid=46

Taka informacja:

"The spring-loaded radiator cap establishes a gauge pressure of approx. 1 bar in cooling system."

Odczyty z korka zapodam jutro. pozdr

_________________
W123 280CE 1979
BMW E46 320D
eltronix.pl - części i podzespoły elektroniczne


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 25, 2008 12:19 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 25, 2004 9:39 pm
Posty: 805
Lokalizacja: Bydgoszcz
Joł,
nowy korek na 120 (tylko nie wiem czego - stopni C? :lol: ) został zaaplikowany - będzie git pewnie [cool]

Pozdrawiam

_________________
W114 250C 1971 USA


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 28, 2008 3:34 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
chymon pisze:
nowy korek na 120 (tylko nie wiem czego - stopni C? ) został zaaplikowany - będzie git pewnie

będzie ;) , a w razie "W" płyn będzie się gotował powyżej 100 st. C.
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 09, 2008 1:29 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 25, 2004 9:39 pm
Posty: 805
Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam,
potrzebne kolejne liczbowe dane:
Jaka jest temperatura spalin w tłumiku środkowym?
Wiem że na wlocie do kolektora wydechowego temperatura może sięgać 800*C, a na ile się wychłodzą spaliny po przebyciu około 1,5 m - tego nie wiem :lol:


Pozdrawiam [cool]

_________________
W114 250C 1971 USA


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 09, 2008 6:36 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
Szymon, widze że nie próżnujesz ;].

Czekam na foty z jutra [zlosnik]

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 10, 2008 10:52 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 25, 2004 9:39 pm
Posty: 805
Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam,
jako że nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi o temperaturze - postanowiłem rozpocząć eksperyment - pewnie przez wielu to forum przeglądających nazwany zostanie 'rzeźbą'. No ale efektami i tak się pochwalę :lol: [zlosnik]

W tle ja:
Obrazek

Dwie rurki 2":
Obrazek
Są ponacinane, przez ich środek będzie przechodziła rura wydechowa - również ze szparkami - tyle że wzdłużnymi [oczko]

Widoczne 'medium głuszące' w postaci wiórów stalowych:
Obrazek

Jutro pucha zostanie ostatecznie zamknięta:
Obrazek

Jest to wersja 'stoff' - wykonana ze zwykłej stali - zobaczę jaki będzie efekt moich kombinacji. Jeśli się sprawdzi, zrobię wersję 'limited' z nierdzewki.

Aaaa - żeby nie było wątpliwości jest to tłumik środkowy [oczko]


Pozdrawiam i otwieram uszy na wszelką krytykę [zlosnik]

_________________
W114 250C 1971 USA


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 11, 2008 9:30 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 28, 2007 2:46 am
Posty: 1254
Lokalizacja: Bydgoszcz
wesołe [zlosnik]
niezły z Ciebie Szymon sztukmistrz [zlosnik]
te nacięcia to po co ?

_________________
Dunkelheit !


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 11, 2008 5:06 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 25, 2004 9:39 pm
Posty: 805
Lokalizacja: Bydgoszcz
Zaiste - wesołe... :lol:

Przez nacięcia ma się dźwięk rozchodzić [oczko]

_________________
W114 250C 1971 USA


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 18, 2008 8:57 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 25, 2004 9:39 pm
Posty: 805
Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam,
prace z wydechem dokończę po ociepleniu klimatu...
(może ma ktoś dwururkę od kolektora do tłumika środkowego?)

A tymczasem zaczynam doprowadzać felgi do stanu przydatności. Już odczekały swoje na balkonach i strychach w oczekiwaniu na odpowiednie auto [cool]
Obrazek
Obrazek

Zastanawiam się czy będą pasować [zlosnik]



Pozdrawiam [oczko]

_________________
W114 250C 1971 USA


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 18, 2008 9:01 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
Ładny Germański felunek 8)
Zakładaj szybko bo sam jestem ciekaw jak to będzie wyglądać [zlosnikz]

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 19, 2008 3:50 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 5:57 pm
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz/Warszawa
Chymon ile osobogodzin potrzeba na zrobienie takiego rantu?

_________________
W123 280CE 1979

BMW E46 320D

eltronix.pl - części i podzespoły elektroniczne


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 19, 2008 10:20 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
No wlasnie. I jeszcze mnie ciekawi jaka technologia sie taki efekt uzyskuje?

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 19, 2008 10:49 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 25, 2004 9:39 pm
Posty: 805
Lokalizacja: Bydgoszcz
bp pisze:
Chymon ile osobogodzin potrzeba na zrobienie takiego rantu?

osobo - 1
godzin - ok. 10

kielbik pisze:
jeszcze mnie ciekawi jaka technologia sie taki efekt uzyskuje?

Felga obraca się na tokarce, a polerowiec przykłada dłoń z papierem ściernym do rantu. Cenną jest uwaga na wystające żeberka środka felgi - gdyż palce są na trzepnięcie przez obrót owych narażone [zlosnik]
Czynność powtarza się stosując coraz drobniejszą granulację papieru ściernego - tutaj efekt uzyskany dzięki papierom: 180, 340 (?), 400, 600, 800, 1000, 1200, 1500, 2000


Pozdrawiam [oczko] <br>Dodano po 6 minutach.:<br> Pamiętam pewne gdybanie z kol. kruszynem, na temat wykorzystania obracających się kół osi napędzającej oraz pewnej ilości paliwa zamiast tokarki. Należy przy tym pamiętać o odpowiedniej wentylacji pomieszczenia, w którym dokonujemy zabiegu oraz wystarczającym i bezpiecznym uniesieniu części samochodu będącej przyrządem :lol:

_________________
W114 250C 1971 USA


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 19, 2008 10:54 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Tylko trzeba miec jeszcze tokarke na ktora uda sie zapiac taka felge...
Ryzyko poprzetracania paluchow mozna zminimalizowac wykonujac z kawalka drewna narzedzie dopasowane do polerowanych powierzchni. Zastanawie mnie jeszcze tylko jak udalo ci sie uzyskac taka dokladna krawedz na koncu szlifowanej powierzchni (tam gdzie napis "ATE, Made in Germany", ect...). "Recznie" chyba trudno to osiagnac?

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 57 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl