No to obie sprężyny są w PUZONIE
Opracowałem metodę i mogę teraz zakładać i zdejmować przednie sprężyny w W123 lub w W116 na czas
Potrzebne są dwa dobre lub poślednie ściągacze takie boczne zwykłe + jeden ściągacz centralny niby dedykowany do MB
Poniżej obrazek poglądowy.
Na zdjęciach są zapięte 3 ściągacze ale to tylko dla spokoju ducha
Procedura jest banalna a podpowiedział mi ją Rad.ek (dzięki) po co męczyć te biedne ściągacze boczne jak można spiąć sprężynę inną metodą a je tylko potem założyć. Rad.ek spinał swoje autem

ja wolałem jednak zastosować ściągacz centralny.
Centralnym ściągaczem spinam sprężynę potem zapinam ściągacze boczne i wykręcam centralny ściągacz i do wozu.
Plus tego jest taki że można spiętą sprężynę ściągaczem centralnym przyłożyć do wozu i dokładnie ustawić pozycje ściągaczy bocznych tak aby nie kolidowały z wahaczem oraz ustalić dokładne położenie sprężyny.
I znowu sukces - to staje sie nudne
ps.
ściągacz który jest na fotce wcześniej ten w czerwonym ładnym pudełku jest do DUPY a nie do MB talerzyk nie pasuje do sprężyny i potrafi sobie wyskoczyć

.
Jednak zostawię sobie go z zrobie na jego bazie 'wyczynowego sprzęta'