MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 13, 2025 11:23 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn cze 02, 2008 1:03 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
A właśnie że nie :) To jest rzeźba AMG !! :) Z prospektu apropo [zlosnik]

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 02, 2008 9:53 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt lut 27, 2007 9:23 pm
Posty: 21
Lokalizacja: Wrocław
Na forum golfa można znaleźć dużo informacji o podkręcaniu turbo diesela.
Polecam temat o regulacji LDA

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=lda

_________________
MB Sprinter 313 CDI SprintShift


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 02, 2008 1:10 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Dzięki vs52b. jednak ALDA w MB działa na trochę innej zasadzie niż LDA. Zwiększyć dawkę paliwa możemy przez podłożenie pod nią podkładek lub wykręcenie śruby schowanej pod plastikową zaślepką. Czy ktoś sprawdzał u siebie wartość ciśnienia doładowania? Albo wie z jakim ciśnieniem wyjeżdżały z fabryki silniki z turbo?

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 10, 2008 2:21 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Zwiększyłem ciśnienie doładowania. Przed regulacją było prawie niezauważalne. Teraz wynosi ok 0,7 Bar przy pełnym obciążeniu. Wkręciłem 4 pełne obroty, ale maksymalnej wartości 1 Bar nie osiągnąłem bo już prawie skończyła się regulacja.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 10, 2008 8:46 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 1:43 pm
Posty: 320
Lokalizacja: Koszalin ZK / ZSZ / ZSL
I osiągnąłeś zamierzony efekt? Bardzo mnie to ciekawi...

_________________
MB 123 200D 1977
Mi-14PS/PŁ-R
SPECIALIZED EPIC


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 10, 2008 8:58 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Nie do końca, bo chciałem osiągnąć ciśnienie rzędu 1 bara a jest tylko 0,7 chociaż i tak więcej, bo przedtem manometr ledwo się wychylał... Spróbuję jeszcze dać mu z jeden obrót. Jest odczuwalny wzrost mocy! Gorzej było w W124 OM603, bo tam samo kręcenie śrubą nic nie dało [szalone]

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 11, 2008 9:35 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 1:43 pm
Posty: 320
Lokalizacja: Koszalin ZK / ZSZ / ZSL
Jak wróci nasz inżynier od turbin to pokaże mu materiały może on coś wymyśli... A facet ma głowę do takich rzeczy

_________________
MB 123 200D 1977
Mi-14PS/PŁ-R
SPECIALIZED EPIC


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 11, 2008 9:56 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
OK, dzięki! Mogę spróbować wkręcić jeszcze jeden obrót, ale śruba już się prawie skończyła, a tam musi być jeszcze gwint na kontrę.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 12, 2008 9:51 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 01, 2006 7:45 pm
Posty: 199
Lokalizacja: Ciechanów
... trochę nie na temat , ale może się przydać . Co to jest ? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... =p3907.m29

_________________
w123 300d 1984r. BMW R35/2 1951r. NSU 601TS 1934r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 14, 2008 3:00 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 25, 2006 11:10 am
Posty: 215
Lokalizacja: Łódź
A wiec zamontowałem inną turbine po otworzeniu puszki okazało sie że membrana była pęknięta i założyłem tą ze starej turbiny wykręciłem śrubę prawie do końca i ruszyłem autem po przejechaniu około 400m temperatura wynosiła już 80 stopni (auto było zimne cała noc stało) po otwarciu maski było czuć że coś jest nie tak było za gorąco termometr na podczerwień wariował a dotknięcie turbiny było możliwe dopiero po około godzinie. Otworzyłem ponownie puszkę skręciłem tak jak było i faktycznie otworzenie tej puszki na aucie jest upierdliwe prawie tak samo jak wyciąganie rozrusznika za pierwszym razem [zlosnikz] Auto jest teraz mocniejsze ale to raczej zasługa innej turbiny.

_________________
Trzech braci 2 kombi, już bez beczki ehhhh....
S124 E300D
S124 300E 24V


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl