MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 13, 2025 11:23 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr lip 30, 2008 3:53 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt cze 27, 2008 2:18 pm
Posty: 529
Lokalizacja: Leszno
Jak chcesz wyjechać i naprawiać póżniej, to weż ze sobą płyn hamulcowy, bo to jest wspólny zbiorniczek z hamulcami i kontroluj stan. :o


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 30, 2008 4:32 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Jawu pisze:
Jak chcesz wyjechać i naprawiać póżniej, to weż ze sobą płyn hamulcowy, bo to jest wspólny zbiorniczek z hamulcami i kontroluj stan. :o



Jawu co dwa auta to nie jedno....

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 30, 2008 6:30 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
Ale ma słodki ryjek o ja :D Kocham beczki!! [zlosnik]

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 18, 2008 9:22 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
A wiec powracam do tego tematu ze sprzeglem!auto stalo sobie kilka tygodni nie uzytkowane i wsiadam dzis chce jechac,wciskam sprzeglo, a ono wpada i prawie calkiem na dole w podlodze lapie i nie chce wracac o wlasnych silach.Jechac sie jeszcze da,ale sie wyraznie sytuacja pogorszyla.Zagladalem tu i tam i nie ma nigdzie zadnego wycieku.Plyn hamulcowy jest w zbiorniku jak byl.Gdzie szukac dalej przyczyny...? [oslabiony]

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 18, 2008 9:53 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
aegm pisze:
l.Gdzie szukac dalej przyczyny...? [oslabiony]


Wymontuj tłok z pompki sprzęgła i wymień uszczelnienia lub całą pompkę.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 19, 2008 10:19 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 1:43 pm
Posty: 320
Lokalizacja: Koszalin ZK / ZSZ / ZSL
Sprawdź też czy siłownik trzyma się obudowy sprzęgła (skrzyni). Łapy lubią pekac a wtedy objawy są podobne do twoich. Nowy w ASO ok 200PLN (kupowałem w lipcu).

_________________
MB 123 200D 1977
Mi-14PS/PŁ-R
SPECIALIZED EPIC


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 19, 2008 12:30 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
chodzi o ta czesc?!
Obrazek

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 19, 2008 1:25 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
To jest pompka, chodzi o siłownik z prawej strony skrzyni.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 19, 2008 3:06 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 29, 2008 8:00 pm
Posty: 194
Lokalizacja: Trojmiasto
hm, popatrz przy skrzni tam jest silownik sprzegla (jak masz peknieta gume) kup zestaw naprawczy i zloz.

Spojrz jeszcze pod kolumna kierownicy przy pedale sprzegla jak sie przy nim ma pompka.

Kiedy byl zmieniany plyn od sprzegla?

_________________
W123 i W140 :) prawdziwe Mercedesy

W123 81` 280E manual 185hp
200SX 94` S14 SR20DET 250hp


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 19, 2008 3:22 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
aegm pisze:
auto stalo sobie kilka tygodni nie uzytkowane i wsiadam dzis chce jechac,wciskam sprzeglo, a ono wpada i prawie calkiem na dole w podlodze lapie i nie chce wracac o wlasnych silach



Pompka kiedy ma zużyte uszczelnienia powoduje powolne zapowietrzanie się układu.

Kiedy auto stoi trwa to dłuzej , niż kiedy jeździ.

Nie będzie wycieku bo to powietrze dostaje się do układu, a nie wycieka płyn.

Zacznij od tej pompki , która mas zna zdjęciu bo to przewaznie przyczyna takiego stanu rzeczy.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 19, 2008 3:43 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
dobra chlopaki dzieki za wskazowki!bede dzialal na dniach to pewiem co i jak.
pozdr.i milego weekendu [usmiech]

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 09, 2008 12:32 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
A wiec problem rozwiazany,a rozwiazal sie sam z siebie.Kiedy w koncu postanowilem zatargac mojgo T do warsztatu, sprzegla juz prawie w ogole nie bylo.Wpadalo w podloge i lapalo ledwo co.Myslalem, ze juz nie dojade,ale jakos dalem rade wyturlac sie z garazu.W kilkumetrowej drodze do majstra balem sie najgorszego,a mianowicie, ze nie dojade i bede musial po niego dzwonic by mnie sciagnal.Potrzeby takowej nie bylo bo dojechal o wlasnych silach i co najlepsze-doslownie kilkaset metrow przed celem sprzeglo sie "naprawilo" :roll: i odzyskalo swoja powiedzmy 90% sprawnosc.Moj T sie chyba tak wystraszyl wizji, ze bedzie wisial na podnosniku, ze postanowil sie sam naprawic.Tak ze mechanik sie nie narobil,a ja zadowolony, zabralem T-eka na dluzsza przejazdzke po okolicy [cool]

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 09, 2008 7:56 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt cze 27, 2008 2:18 pm
Posty: 529
Lokalizacja: Leszno
Nie ciesz się tak bardzo, bo w technice cudów nie ma. Na sto procent to się powtórzy.Lepiej wymień na nowe wszystkie uszczelniacze w pompie i dla pewności w wyprzęgniku. To nie jest bardzo skomplikowane.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl