apartyda26 pisze:
zmienilem akumulator na nowy kobiete ktora niby zjadla zeby na mercedesach zaproponowala mi KAGER 74Ah/680A od poczatku chciałem zeby mial wiecej rozruchu ale ze kobieta niby taka obcykana to wziolem ta baterie. no i lipa temp przy zerze a beka dalej nie pali zrobilem alternator bo niby nie doladowywał, chce zmienic aku na wiekszy KAGER 95Ah/800A. jak myslicie bedzie ok. na ty maku potrafie chełtac nawet 35 min i lipa.
dodam ze na ciepłym silniku pali normalnie tylko na zimnym stawia czynny opór.
jak zaczolem jezdzic ta beka to siedziałchyba sznajder 74ah / 720 A i skubana paliła nawet jak było - 25
moja maszyna ma 30 lat pojemnosc 200D.
jak widać nie aku jest problemem, ale dla pewności zmierz napięcie po nocy stania na klemach (powinno być powyżej 12,6V)
Zmierz napięcie ładowania (bez względu na obciążenie powinno być 13,9-14,5 lub minimalnie mniej)...
A przede wszystkim zmień filtry ropy...