MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 10, 2025 3:15 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt gru 09, 2008 11:17 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
To może od razu kup porządny aku, taki do ciężarówek, co? [zlosnik]

Mój 300SD odpalał (zanim owy aku umarł ze starości) ze standardowego 72 Ah za pierwszym razem przy -15 stopniach po jednym podgrzaniu,
a gdy miałem schrzaniony rozrusznik (zwarcie w "automacie", nieregularnie kręcił) z owego akumulatora na dotyk palił spokojnie do -10 stopni.

Przestań szukać problemu w akumulatorze i sprawdź stan silnika, zaczynając od luzów zaworowych, filtra paliwa, rozrusznika, itp.

Bo to, że nie odpala z takiego akumulatora nie jest normalne, a ogólnie trochę mniejszy akumulator niż zalecany to nic złego, bo szybciej się doładowuje. W czasach, gdy produkowano W123 akumulatory miały mniejsze prądy rozruchowe niż obecne o tej samej pojemności, stąd takie duże pojemności podawane w danych fabrycznych.

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 10, 2008 6:18 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 12, 2008 5:58 pm
Posty: 317
Lokalizacja: Wrocław&Swojec
jak mi padł aku w beczuni 300D to załozyłem mu z poloneza 60 AH / 540A
w srednim stanie i taki siedzi do tej pory. i odpala przy -8 stopniach bez problemu (rozrusznik po regeneracji) tylko jak go odpaliłem i nagrzałem zarówki, i zgasilem zaraz i znowu odpaliłem to tak z 3-4 próby i juz odpalał na ho ho ale jak juz jechał to sie nałądował. a wczesniej mi nie odpalał bo szczotki były do bani w rozruszniku. potemnie odpalał bo w filtzre powietzra maiłem mysz :o i zakorkowała powietzre [zlosnik] a teraz ostatnio misie cos podymiło i wymieniłem kable wysokiego napiecia. i wiedz szukaj problemu w Kablach , rozruszniku, filtry, i tez alternartorze moze łąduje ale za słabo. i któras dioda apdła ;/

_________________
MB W123 84r 280e ASB-> 300TD 5 manual "smoczek"
MB W123 79r 300D ASB Tatowy "żabka"
Plastiki :)
Ford escort 1.8 16V 99r "szlifierka"
Ford escort 1.4 8V 92r szczep 1.8TD 8V 97r "Ważywniak"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 10, 2008 6:29 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Diablo991 pisze:
a teraz ostatnio misie cos podymiło i wymieniłem kable wysokiego napiecia.


W 300D to gdzie to będzie? [cool] [cool] [cool]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 10, 2008 8:42 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 12, 2008 5:58 pm
Posty: 317
Lokalizacja: Wrocław&Swojec
to jejku od akumulatora do rozrusznika :) to miałem na mysli hehe^^

_________________
MB W123 84r 280e ASB-> 300TD 5 manual "smoczek"

MB W123 79r 300D ASB Tatowy "żabka"

Plastiki :)

Ford escort 1.8 16V 99r "szlifierka"

Ford escort 1.4 8V 92r szczep 1.8TD 8V 97r "Ważywniak"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 13, 2008 8:47 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 11, 2006 8:54 am
Posty: 482
Lokalizacja: Ruda Śląska/Katowice
Cytuj:
no własnie po parametrach auta, chodzi o to ze katalogi podaja parametry w ktorych miesci sie bateria i on pewnie bedzie sie tym podpierał i co mam wtedy powedziec.


To powiedz że kupiłeś akumulator do 116 6,9

_________________
www.mbfans.pl
W123 450TE "beżuch"
R129 500SL "Czarnuch"
W114 280C 73 "Miami Blue"
W126 300SE "koksik"
W123 230CE"kaleson"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 18, 2008 5:56 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw kwie 03, 2008 7:07 pm
Posty: 115
:) , mechanior ustawił mi zawory i gra gitara. ale powiedzial ze cos niemilosiernie stuka w silniku, na poczatku myslał ze to cos w wakumpompie ale powiedzial ze jak sa normalnie hamulce to nie to, zalozyl sluchaweczki obsluchal silnik i powiedzial ze to chyba 3 albo 4 cylinder. albo pekniety tłok w zdłuz albo juz tak wychodzony ze lata na boki, zekomo nie opyla sie naprawiac lepiej poszukac silnika uzywanego.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl