kumbasy pisze:
hecto pisze:
ocynk lubi rudego
chyba nie lubi- stal cynkuje się po to aby zabezpieczyć antykorozyjnie.
Dalej nikt (poza
hecto) nie odpowiedział na podstawowe pytanie -
jak doprowadzić blok silnika do stanu jak na fotce???
no jak to nie ?

wszystko co cynkujemy wywalamy na noc na dwór by lekko drzanaszło ocynk lepiej wchodzi

niemówie o ocynku na zimno bo to badziewie straszne tuż obok mam kowala co cudeńka ozdobne robi facet sprzedał taki patent i sprawdza sie niesamowicie
a potem fakt juz rudy niewejdzie

moze zle zrozumiałeś sens wypowiedzi jesli tak przepraszam za prostote techniczną:D
z doswiadczenia odradzam chemiczne metody czyszczenia piaskowanie jest bardzo tanie a i skiełkowanie zaczyna sie robić ogólnodostepne piasek to nie glina wymywa sie dobrze gorzej ze szklełem bo cisnienie powierzchniowe wody ma tendencje do trzymania go .ja tam bym piaskował

szkiełkowanie dobre na powierchnie z których niemozna za wiele materiału zabrać
_________________
W123, 300D, 5 biegowy manual, 1977
W123, 200D, 3 biegowy automat, 1980- ex
Volvo 460 1,9TD 1996
Ford Escort 1,4 1991
Tarpan Honker 300D 1991 -serce z merca
