kielbik pisze:
wojz pisze:
kielbik pisze:
Ja bym zaczal od wymiany tulejek teflonowych po obu stronach wodzikow (na dzwigniach od strony lewarka i od strony skrzyni begow). Kosztuja naprawde niewiele - napewno caly komplet bedzie znacznie tanszy niz jeden wodzik.
Chodzi o te w czerwonych kółkach?

Tak. Numery tych od strony skrzyni to: A000 992 05 10 (3x) a tych od strony dzwigni zmiany biegow: A115 992 01 10 -> A210 992 00 10 (3x). Te ostatnie kosztuja rowno 1 € netto/szt

. I takie same sa dla mechanizmu zmiany biegow skrzyni cztero- i pieciobiegowej. W automacie sa dwie takie same tulejki na kazdym z koncow wodzika: A115 992 03 10
W wymianie to upierdliwe, z poziomu -1?
PS:
kielbik pisze:
tulejek teflonowych
To rzeczywiście teflon (czy tam ogólnie jakiegoś rodzaju twarde tworzywo), nie guma?
PPS:
Podając numery tulejek uprzedziłeś kolejne pytanie ([bip] strasznie bez ruskiego wspomagania online).
Podziękował
![[zlosnikz]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
.