MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 1:31 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: śr paź 13, 2010 8:47 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
Tylko z ASB.


Na górę
Post: śr paź 13, 2010 10:20 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 31, 2006 1:49 pm
Posty: 703
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Sam wałek to nie wszystko. Istotny jest jeszcze stan krzywek chodzących po wałku.
Sprawdź kompresje, wystarczy że jeden garnek będzie miał mniej i będzie kulał.
U mnie jak są zawory ustawione na szczelinomierz jest kicha, ale mam gościa, który ustawił mi po swojemu na słuch czy jak i na 5000 km jest git.

_________________
Polski Fiat 126p "Maluszek"
Mercedes - Benz C123 230 CE "Żaba"
Mercedes - Benz S123 300 TDT "Mysza"
Mercedes - Benz K123 250 Krankenwagen BINZ
Mercedes - Benz W123 300 D "TAXI"


Na górę
Post: czw paź 14, 2010 12:59 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 19, 2009 7:27 pm
Posty: 46
Lokalizacja: Pruszków
Z tym słuchem może być lepiej, ustawiłem na szczelinomierz i coś wyraźnie puka.
Ale jeśli jeden garnek będzie miał mniejszą kompresję to raczej wina gniazda zaworowego a nie wałka, prawidłowy luz uniemożliwia niedomknięcie zaworu jeśli dobrze rozumiem?

_________________
W123 230E


Na górę
Post: czw paź 14, 2010 6:35 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 04, 2007 7:46 am
Posty: 152
Lokalizacja: Radom
bary123ce pisze:
założyliście wspomnianą przeze mnie poduszkę środkową silnika?

Czytałem posty po powrocie do domu.Dziś sprawdze czy wogóle takie coś mam?
Łącze posty. Więc kolejny dzień usuwania drobnych niedomagań do super stanu auta i kolejne poszukaiwania przyczyny telepki.Zawory sprawdzone po raz kolejny OK ! Poduszki wyszstkie kompletne i w bardzo dobrym stanie ! Troche boimy się dotykać Boscha, ale stawiamy na układ zasilania bo występuje nieregularna regularność telepania.
Czy ktoś coś walczył z zasilaniem usuwając drobne usterki, czujniki itp? Od czego zacząć żeby nie spieprzyć sobie przy okazji ustawień J-Tronica?

_________________
SUZUKI GSXR 750(streetfighter)'89
124 230 E'91 - EX, 124 300 E'93 - EX,123 280 CE'78 - EX,
123 230 CE'84 - wolałbym sprzedać nerkę :)


Na górę
Post: wt paź 26, 2010 9:12 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 15, 2009 10:32 am
Posty: 513
Lokalizacja: Warszawa
A u mnie przestało telepać silnikiem. A jaka cisza!
Przyczyną była poduszka pod skrzynią.
Niedawno wymieniałem wszystkie poduszki. Okazało się, że ta nowa, pod skrzynią była z niewłaściwej mieszanki. Trzeba było ją znów wymienić i po kłopocie a ile to mnie nerwów kosztowało.
Dzięki dociekliwości mechaników w warsztacie Mercedesa przy ul.Chełmżyńskiej wiem, że jeżdżę Mercedesem.

_________________
Pozdrawiam - PanKot
MB 123 230CE 84r.


Na górę
Post: śr paź 27, 2010 8:20 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
STREETFIGHTER pisze:
Łącze posty. Więc kolejny dzień usuwania drobnych niedomagań do super stanu auta i kolejne poszukaiwania przyczyny telepki.Zawory sprawdzone po raz kolejny OK ! Poduszki wyszstkie kompletne i w bardzo dobrym stanie ! Troche boimy się dotykać Boscha, ale stawiamy na układ zasilania bo występuje nieregularna regularność telepania.
Czy ktoś coś walczył z zasilaniem usuwając drobne usterki, czujniki itp? Od czego zacząć żeby nie spieprzyć sobie przy okazji ustawień J-Tronica?


A zapłon też się ustawiony prawidłowo? Na wysokie obroty wkręca się dobrze? Jak zatkasz wlot powietrza do filtra to gaśnie auto?

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Post: pt paź 29, 2010 10:40 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 04, 2007 7:46 am
Posty: 152
Lokalizacja: Radom
georem pisze:
A zapłon też się ustawiony prawidłowo? Na wysokie obroty wkręca się dobrze? Jak zatkasz wlot powietrza do filtra to gaśnie auto?

Zapłon ustawiony prawidłowo. Wkręca się w obroty normalnie, a nawet po remoncie rzekłbym że żwawo. Niezatykałem ale zatkam i sprawdze.

_________________
SUZUKI GSXR 750(streetfighter)'89
124 230 E'91 - EX, 124 300 E'93 - EX,123 280 CE'78 - EX,
123 230 CE'84 - wolałbym sprzedać nerkę :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl