MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 2:26 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: ndz mar 06, 2011 8:33 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Myślę, że powinna pasic, ale 100% pewności nie mam.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: ndz mar 13, 2011 2:39 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr lut 16, 2011 8:29 am
Posty: 35
hejka po dłuższej chwili - na tym etapie poszukuje uszczelek tylnych lamp do mojej 116 oraz spinek na przedni gril mocująchy listwy takze potrzeben jesli ktoś ma nipotrzebne moze klosze przenich kierunków moje lekko są spękane


Na górę
Post: pn mar 21, 2011 11:44 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 28, 2008 10:41 pm
Posty: 392
Lokalizacja: Warszawa
voytas pisze:
stawsz pisze:
dalej samochód ma za bogatą mieszankę az "gryzie" w oczy i kopci na siwo-biało , silnik chodzi ładnie równo ale ma tez za wysokie obroty


Bogata mieszanka to chyba raczej nie objawia się siwo-białym dymem?
Może warto podjechać na analizator spalin i dopiero wtedy pokręcić imbusem, co?


W naszym przyczyną takiego "zimnego Trabanta" okazał się w końcu być... przestawiony rozrząd.
Ot, łańcuch sobie przeskoczył. Dymił na biało (także na gazie!) i nie miał mocy.
Ale skoro wstawiasz do warsztatu, to taka usterka powinna im wyjść przy próbie ustawienia zapłonu.

Gab

_________________
W116 280SE '79 - ekonomiczne auto rodzinne
ex. różne auta, wszystkie powyżej trzydziestki...

------
Drive It Like You Hate It - stara reklama Amazona


Na górę
Post: pn mar 21, 2011 8:48 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr lut 16, 2011 8:29 am
Posty: 35
tak , czytałem twoje posty i podczas demontazu jednostki popatrzyliśmy na rozrząd i było dobrze - ale przy ponownym składaniu wszystko sie okaże jak odpalimy motor - tak na marginesie to po zmianie świec na nowe i kabli oraz po przejechaniu 20 KM i 2 godzinach pracy motoru na warsztacie (sumując czas) jak rozebraliśmy silnik, swiece są czarne jak smoła zawory także -same zawory po pracy na gazie u poprzedniego właściciela - są w niezłym stanie ale teraz będą w idealnym - wtryski tez nie leją dziś sprawdzałem wiec musi to być albo kwestia regulacji (której chyba nie umiemy zrobić -taka jest prawda) albo tych nieszczęsnych podciśnień - lub tego i tego :) nie poddaje sie i przeglądam neta codziennie w poszukiwaniu info łacznie ze stronami zagranicznymi choć tylko angielski ale nie techniczny trochę przyswajam - ja osobiście stawiam na to ze podciśnienia są źle pospinane i dlatego mamy problem z regulacją


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl