_me: how_ pisze:
Jak zeswapisz W110 z beny na diesla, to ufundujemy ci dyplom, bo chyba będziesz ostatnim w kraju, który to zrobi w dodatku po wieloletniej przerwie. Wszyscy patenciarze, którzy uskuteczniali takie przekładki w skrzydlakach dziś już nie żyją, a ty było nie było kontunuujesz dobre polskie tradycje.
![[usmiech]](./images/smilies/usmiech.gif)
w111 a nie 110
to prawda moda na pchanie beczkowego klekota do wszystkiego co ma koła skonczyła sie wraz z wejsciem nowego stulecia albo i wczesniej ale cóz mam nadzieje ze osobiscie wreczysz ten dyplom
_me: how_ pisze:
Jeśli naprawdę nie widzisz innego rozwiązania, to chociaż znajdź sobie silnik max. z /8, nawet czterogarowy, żeby to cykało spod maski, a nie rzęziło jak w 123.
jesli mam pozostac przy benzynie to wole zrobic kompleksowy remont obecnego m180(i tak zrobie ale to juz na spokojnie)
i zadne czterocylindrowe cykajace benzyniaki nie zastiapia własnie tego rzężenia m180 i m130
filmik z udziałem mojego
(wydech wtedy był jeszcze trasznie dziurawy obecnie cały od podstaw porzadnie wyspawany)
http://www.youtube.com/watch?v=TsiWlHDsP0o&feature=relateda beczkowy diesel to raczej klekot
_me: how_ pisze:
Połowa zdań z tej listy powyżej, rodzi następne wątpliwości. Np. takie: nie chciałbym kręcić bez wspomy pięcioma garami.
piec to mniej niz szesc wiec krecic powinno sie mniej wiecej tak samo
voytas pisze:
Czy ten pomysł z przekładką wynika tylko i wyłącznie z ostatnich problemów z odpalaniem?
niestety nie bo ten problem juz mam rozwiazany
na domiar złego wystapiły kolejne okolicznosci które do przekładki mnie zmuszają
uwierzcie mi ze jestem takiego samego zdania jak wiekszosc z was
ale jak to pewna osoba kiedys powiedziała "nie chcem ale muszem"
decyzja o zmianie na klekota jeszcze definitywnie nie zapadła
zbieram informacje i cały czas bije sie z myslami zrobic czy nie robic
mam taki sam mętlik w głowie jak w dniu ślubu
DJ sądząc po podpisie to u ciebie takie przekładki są na porzadku dziennym
wiec twoje sugestie beda bardzo mile widziane
bardzo nurtuje mnie temat tego filtra oleju
a co powiecie na swap w stylu Mechatronika w 111-tce coupe
http://www.youtube.com/watch?v=g2rMEzVJPCMkolor sie zgadza jedynie takiego silnika mi jeszcze brak
było o tym na tvn turbo jakis czas temu
edit
znalazłem cos takiego
http://fatfranz.wordpress.com/category/grease/na spokojnie musze przestudiowac
rozumiem ze ponizszy silnik pochodzi ze 115 czyli pierwsza wersja 617
gdzie tam jest ten filtr oleju?
Załącznik:
w108side.jpg [ 44.28 KiB | Przejrzano 1042 razy ]
kolejny edit
przegladam fotki wszystkich mozliwych OM-ów
i zauwazyłem ze łapy silnika np 240 i 200 są wygiete pewno dlatego aby złapac srodek ciezkosci przy 4-ech cylindrach
ja mam proste
ktos mnie uswiadomi jak wygladają łapy przy 5 cylindrach
tez są wygiete tylko ze mniej niz dwuseta?