MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 25, 2025 12:56 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt kwie 19, 2011 9:57 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 10:40 pm
Posty: 621
Lokalizacja: pogranicze DLW i DJE
A jeszcze powiększę listę Twoich zmartwień skoro już tu siedzę [palacz]
W sumie lepiej żebyś wiedział wszystko od razu...

Jeszcze sprawdź takie sprawy:
- czy na pasie przednim jest wystarczająco miejsca na szerokość na chłodnicę z chłodnicą oleju

- czy ten Twój dawca ma łapy silnika od 300, a mianowicie z takimi małymi amortyzatorkami, lub chociaż z wypustami do ich mocowania, i czy do dolnego łoża w Twoim (o ile takie jest w ogóle w 111) da się je przykręcić. Bo jeżeli nie ma i ich nie będzie to ten ciężki agregat zwłaszcza gdy jest ciepło może wpadać na wolnych obrotach w wibrację które będą trzęsły całym pudłem, bynajmniej nie w rytm muzyki, no chyba, że słuchasz elektro [zlosnik2]

- no i jeszcze kwestia wydechu, nie wiem co zamierzasz robić w tym temacie, ale podłączenie 617 do benzynowego wydechu raczej nie da dobrych efektów, polecałbym raczej rzeźbienie oryginalnego od 300 pod Twoje nadwozie. Trochę może być z tym roboty żeby unikać np. ostrych zagięć ale to w sumie raczej najlepsze wyjście. Ale i tak przygotuj się, że będzie głośniej.

- elektrykę trochę trzeba będzie przerobić (stacyjka, przekaźnik, lub coś do włączania grzania, podłączenie alternatora być może też) to pewnie wiesz, no i gdzieś w kabinie trzeba też będzie schować "ręczny gaz".

Silnik tak na oko mogę Ci jutro pomierzyć, bo mam tam jakieś w stodole, ale bez skrzyni bo akurat trzyseta ma odkręconą.

Edit: o ile dobrze sprawdziłem to most masz 4.10, albo 4.08, czyli będzie w miarę żwawy, choć chyba szybciej niż 120 to nie pojedzie. Ale z tym 'zawstydzaniem' to będzie tak sobie, bo masa rzędu 1800kg też zrobi swoje 8)

_________________
Samochody się psują. Nasze rzadziej niż inne.
'87 300TDT & '88 300TDT & '90 300TDT


Na górę
Post: wt kwie 19, 2011 10:47 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 13, 2009 12:20 pm
Posty: 385
Lokalizacja: turek wlkp
super DJ dzieki za nakreslenie tematu
to jeszcze tak dla pewnosci jesli masz gdzies w garazu pod reką chłodnice oleju i plynu to zmierz je na szerokosc mogą byc z osobna
no stacyjke to myslałem nawet całą przełozyc
alternator to i tak myslałem juz do obecnego silnika załozyc wiec tu wizyta u elektryka obowiązkowa
wydech to wiem trza bedzie rzeźbic z 300-sety
u mnie wspomagania brak wiec pompe z OM chciałem usunąć aby troche miejsca wygospodarowac
zmartwiła mnie kwestia filtra oleju bez mozliwosci jego przesuniecia bede musiał zrobic biegi w podłodze(kolejna rzeźba)

zrób zdjecie swojej pompy i zaznacz te elementy z róznych wersji
i jesli masz gdzies łapy do swojej to równiez poprosze o foto
zmierz jeszcze prosze w jakiej odległosci od tyłu głowicy jest ten filtr(scianka filtra)
i na jakiej wysokoscie sie znajduje

ogladam ten filmik co podałem w pierwszym poscie juz kolejny raz i nie moge sie dopatrzec własnie na nim tego filtra wygląda własnie jakby go gdzies przeniesli

_________________
w120 180 1959r
w111 220Sb 1964r
w116 280S 1977r
w126 280SE 1984r
w124 200D aftomat 1993r "menczysłaf" ex
Audi A4 b7 2006 - żonowóz


Na górę
Post: wt kwie 19, 2011 11:16 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2010 9:26 pm
Posty: 503
Lokalizacja: Czaplice/dln śląsk
Na filmie rzeczywiście filtr oleju został przełożony do przodu(po prawej stronie chłodnicy patrząc od przodu) i podłączony za pomocą długich przewodów. Na pewno wymaga to pewnych przeróbek silnika.(w kaczce korpus filtra oleju jest skierowany do dołu, odwrotnie niż w W 123, więc być może dałoby się zamontować w taki sposób) Pompa wspomagania w dieslu jest zamocowana do korpusu silnika i skierowana do tyłu, więc powinna się zmieścić w przedziale .
OM 617 ze skrzynią waży trochę ponad 200 kg. Nie wiem ile waży twój motor ale być może trzeba będzie wymienić sprężyny na twardsze.


Na górę
Post: wt kwie 19, 2011 11:24 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
Czy ten pomysł z przekładką wynika tylko i wyłącznie z ostatnich problemów z odpalaniem?
Jeśli problem dotyczy zapłonu to przecież można pokusić się o jego przeszczep z nowszych silników i "po problemie". Pokusiłbym się prędzej o wymianę układu zasilania na jakiś wtrysk zamiast pakowania starego klekota który owszem jak odpali to dojedzie, ale czy odpali?

Straszna rzeźba [chory]

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
Post: wt kwie 19, 2011 11:32 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 10:40 pm
Posty: 621
Lokalizacja: pogranicze DLW i DJE
barpawel pisze:
ogladam ten filmik co podałem w pierwszym poscie juz kolejny raz


A faktycznie, nie zauważyłem tego filmu na początku.
Widać że właśnie filtr oleju przełożyli mniej więcej w miejsce pompy wspomagania, skoro nie masz serwa i możesz ją po prostu wywalić to to dużo ułatwia. Wiadomo filtr da się zrobić, można dorobić coś w stylu przystawki do bloku i na drugim końcu do filtra z odpowiednimi "powierzchniami przylegania" z jednej i drugiej strony i połączyć to przewodami, albo spróbować dorobić po prostu króćce i tu i tu, ale to też trochę roboty precyzyjnej będzie żeby to szczelne było. Ale chłodnicy oleju nie ma na tym filmie, jadą bez, za to chłodnica wody jakaś większa, może od Beczki z automatem...

Ten silnik na filmie ma już z tego co widzę nowszą pompę wtryskową, za to świece nadal 'grube' i pompa podciśnienia też sprzed "liftu".
A akumulatora to ja tam w ogóle dopatrzyć się nie mogę, kupa przewodów, chyba z kabli rozruchowych go odpalali. No i to chyba jest automat z tego co widzę, to cała zabawa z biegami im odpadła.

barpawel pisze:
no stacyjke to myslałem nawet całą przełozyc

No inaczej się nie da, bo w dieslowskiej masz "gaszenie".

_________________
Samochody się psują. Nasze rzadziej niż inne.
'87 300TDT & '88 300TDT & '90 300TDT


Na górę
Post: wt kwie 19, 2011 11:34 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Jak zeswapisz W110 z beny na diesla, to ufundujemy ci dyplom, bo chyba będziesz ostatnim w kraju, który to zrobi w dodatku po wieloletniej przerwie. Wszyscy patenciarze, którzy uskuteczniali takie przekładki w skrzydlakach dziś już nie żyją, a ty było nie było kontunuujesz dobre polskie tradycje. [usmiech]

Jeśli naprawdę nie widzisz innego rozwiązania, to chociaż znajdź sobie silnik max. z /8, nawet czterogarowy, żeby to cykało spod maski, a nie rzęziło jak w 123.

Połowa zdań z tej listy powyżej, rodzi następne wątpliwości. Np. takie: nie chciałbym kręcić bez wspomy pięcioma garami.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: wt kwie 19, 2011 11:47 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
W sprawie kiepskiej iskry skontaktuj sie z Amonem - mial podobny problem i jakos zaradzil.
A w ogole to ten caly pomysl z przekladka traktuje jako (kiepski) zart pimaaprillisowy (sprawdzilem kiedy zalozyles temat i widze, ze juz po 01.04 ale zakladam, ze po prostu sie spozniles).

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
Post: śr kwie 20, 2011 11:09 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 13, 2009 12:20 pm
Posty: 385
Lokalizacja: turek wlkp
_me: how_ pisze:
Jak zeswapisz W110 z beny na diesla, to ufundujemy ci dyplom, bo chyba będziesz ostatnim w kraju, który to zrobi w dodatku po wieloletniej przerwie. Wszyscy patenciarze, którzy uskuteczniali takie przekładki w skrzydlakach dziś już nie żyją, a ty było nie było kontunuujesz dobre polskie tradycje. [usmiech]

w111 a nie 110
to prawda moda na pchanie beczkowego klekota do wszystkiego co ma koła skonczyła sie wraz z wejsciem nowego stulecia albo i wczesniej ale cóz mam nadzieje ze osobiscie wreczysz ten dyplom

_me: how_ pisze:
Jeśli naprawdę nie widzisz innego rozwiązania, to chociaż znajdź sobie silnik max. z /8, nawet czterogarowy, żeby to cykało spod maski, a nie rzęziło jak w 123.

jesli mam pozostac przy benzynie to wole zrobic kompleksowy remont obecnego m180(i tak zrobie ale to juz na spokojnie)
i zadne czterocylindrowe cykajace benzyniaki nie zastiapia własnie tego rzężenia m180 i m130
filmik z udziałem mojego
(wydech wtedy był jeszcze trasznie dziurawy obecnie cały od podstaw porzadnie wyspawany)
http://www.youtube.com/watch?v=TsiWlHDsP0o&feature=related
a beczkowy diesel to raczej klekot
_me: how_ pisze:
Połowa zdań z tej listy powyżej, rodzi następne wątpliwości. Np. takie: nie chciałbym kręcić bez wspomy pięcioma garami.

piec to mniej niz szesc wiec krecic powinno sie mniej wiecej tak samo

voytas pisze:
Czy ten pomysł z przekładką wynika tylko i wyłącznie z ostatnich problemów z odpalaniem?

niestety nie bo ten problem juz mam rozwiazany
na domiar złego wystapiły kolejne okolicznosci które do przekładki mnie zmuszają

uwierzcie mi ze jestem takiego samego zdania jak wiekszosc z was
ale jak to pewna osoba kiedys powiedziała "nie chcem ale muszem"
decyzja o zmianie na klekota jeszcze definitywnie nie zapadła
zbieram informacje i cały czas bije sie z myslami zrobic czy nie robic
mam taki sam mętlik w głowie jak w dniu ślubu

DJ sądząc po podpisie to u ciebie takie przekładki są na porzadku dziennym
wiec twoje sugestie beda bardzo mile widziane
bardzo nurtuje mnie temat tego filtra oleju

a co powiecie na swap w stylu Mechatronika w 111-tce coupe
http://www.youtube.com/watch?v=g2rMEzVJPCM
kolor sie zgadza jedynie takiego silnika mi jeszcze brak
było o tym na tvn turbo jakis czas temu

edit
znalazłem cos takiego
http://fatfranz.wordpress.com/category/grease/
na spokojnie musze przestudiowac
rozumiem ze ponizszy silnik pochodzi ze 115 czyli pierwsza wersja 617
gdzie tam jest ten filtr oleju?
Załącznik:
w108side.jpg
w108side.jpg [ 44.28 KiB | Przejrzano 1042 razy ]


kolejny edit
przegladam fotki wszystkich mozliwych OM-ów
i zauwazyłem ze łapy silnika np 240 i 200 są wygiete pewno dlatego aby złapac srodek ciezkosci przy 4-ech cylindrach
ja mam proste
ktos mnie uswiadomi jak wygladają łapy przy 5 cylindrach
tez są wygiete tylko ze mniej niz dwuseta?

_________________
w120 180 1959r
w111 220Sb 1964r
w116 280S 1977r
w126 280SE 1984r
w124 200D aftomat 1993r "menczysłaf" ex
Audi A4 b7 2006 - żonowóz


Na górę
Post: śr kwie 20, 2011 9:24 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 10:40 pm
Posty: 621
Lokalizacja: pogranicze DLW i DJE
Miałem dzisiaj niezły zapieprz, bo jeszcze swojego rozebrałem, ale dokopałem się w końcu do moich złomów z archiwum.
A więc po kolei. Tak wyglądają oryginalne łapy do 617, zresztą jest nawet na nich wybity numer:
Załącznik:
_łapa2.jpg
_łapa2.jpg [ 37.77 KiB | Przejrzano 1030 razy ]


Ale na tym filmiku wydaje mi się, że prawa łapa jest dłuższa i chyba oni ją dorobili, ale pewien nie jestem. Niewykluczone więc że będziesz musiał zrobić np. coś takiego:
Załącznik:
_łapa1.jpg
_łapa1.jpg [ 35.83 KiB | Przejrzano 1030 razy ]

Tu akurat kolesie materiału nie żałowali he, he...

W Beczce szerokość mocowania po środkach otworów (mierzyłem w nadwoziu, na silniku ciężko zmierzyć) to mniej więcej 55,5cm, ale łoże musi mieć co najmniej 68cm całk. szer. żeby zmieściły się poduszki.
Silnik ma około 77,5cm długości od krawędzi koła pasowego na wale do powierzchni przylegania skrzyni, pompę wody mam odkręconą w nim, ale ona wystaje gdzieś tak jak to koło, poza tym i tak jeszcze wiatrak trzeba doliczyć.

Co do identyfikacji silnika to tak wygląda nowsza pompa na 88KM:
Załącznik:
_pompa1.jpg
_pompa1.jpg [ 130.84 KiB | Przejrzano 1030 razy ]


A tak ta starsza na 80:
Załącznik:
_pompa2.jpg
_pompa2.jpg [ 40.14 KiB | Przejrzano 1030 razy ]


A teraz najważniejsze - specjalnie dla Ciebie 8) odkręcałem filtr oleju żebyś to sobie mógł zobaczyć, tak to wygląda po jego zdjęciu:
Załącznik:
_blok1.jpg
_blok1.jpg [ 47.36 KiB | Przejrzano 1030 razy ]


Załącznik:
_blok2.jpg
_blok2.jpg [ 43.94 KiB | Przejrzano 1030 razy ]


A tak wygląda to od strony filtra:
Załącznik:
_filtr1.jpg
_filtr1.jpg [ 43.72 KiB | Przejrzano 1030 razy ]


A tak jest gdy filtr jest na swoim miejscu:
Załącznik:
_filtr2.jpg
_filtr2.jpg [ 136.67 KiB | Przejrzano 1030 razy ]


Filtr jest tak około 10cm poniżej krawędzi pokrywy zaworów jeśli chodzi o "od góry" a "od tyłu" jest mniej więcej równo z powierzchnią tylnej ścianki głowicy.

Jeżeli chodzi o chłodnicę to po krawędzi zbiorników ma 52cm i trzeba doliczyć jeszcze około 10cm na chłodnicę oleju, dokładnie nie wiem bo rozkręcone to miałem, i mierzyłem osobno.

I to tyle chyba. O czymś zapomniałem..?

Teraz myśl czy dalej go chcesz przerabiać he, he... [zlosnikz]

_________________
Samochody się psują. Nasze rzadziej niż inne.
'87 300TDT & '88 300TDT & '90 300TDT


Ostatnio zmieniony śr kwie 20, 2011 9:42 pm przez DJ MAKU, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: śr kwie 20, 2011 9:28 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
według mnie szkoda, lepiej wpierdziel wtrysk albo LPG jeśli tankowanie przeraża ale nie rób z niego klekota, zniszczysz dużo pewnie przy przerabianiu

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
Post: śr kwie 20, 2011 9:29 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 10:40 pm
Posty: 621
Lokalizacja: pogranicze DLW i DJE
Jeszcze jedna fotka tego nieszczęsnego filtra, nie mogłem wcześniej dodać:
Załącznik:
_filtr3.jpg
_filtr3.jpg [ 31.13 KiB | Przejrzano 1029 razy ]


Dla purystów którzy być może chcą mnie zjechać za stopień zasyfienia tego silnika oznajmiam, że to leżący w stodole dawca pompy wtryskowej kupiony za 500PLN a że zdążył jeszcze do tej pory oddać pompę vacuum i wodną to już inna sprawa ;)

_________________
Samochody się psują. Nasze rzadziej niż inne.
'87 300TDT & '88 300TDT & '90 300TDT


Na górę
Post: czw kwie 21, 2011 11:56 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 13, 2009 12:20 pm
Posty: 385
Lokalizacja: turek wlkp
no to juz jakies rozeznanie mam na cały swiatopogląd
łatwo nie bedzie ale jesli juz ktos to zrobił to czemu mi miałoby sie nie udac
moje wymiary
łapa silnika ma dł od przylgni z blokiem do srodka sruby mocujacej do ławy 21cm
cała czerokosc silnika łącznie z łapami do srodka srub w ławie wynosi 60cm plus minus 1 cm
dobrze by było zostawic ten filtr oleju na miejscu
po zdjeciach DJ-a wiedze ze u podstawy (ta przylgnia do bloku)jest on chudszy wiec jest jakas szansa ze zmiesci sie mechanizm biegów
jeszcze naszła mnie taka refleksja
oryginalne łapy są wygiete
jesli zastosuje proste łapy to cały silnik i skrzynia przesuną sie o pare cm do przodu
tylko czy zmiesci sie przed chłodnicą
i tu znowu bym zyskał pare cm z tylu silnika i jest kolejna szansa na pogodzenie mechanizmu zmiany biegów z filtrem
jesli ta opcja odpada to jest jeszcze jedno wyjscie
zmodyfikowac puszke filtra
wyciąc tylną scianke nawet o połowe i podniesc całą puszke tak aby nie kolidowała z mechanizmem
a jesli i ta opcja odpada to przeniesc cały filtr i dorobic odpowiednie przylgnie do filtra i bloku z zarobionymi kruccami na przewody

normalnie jestem w szoku to co wypisuje :o

Karolu
spalanie rzędu 15-20l w cyklu miejski mnie nie przerazało
i jesli szukałbym oszczednosci to pewno LPG bym załozył(o wiele prostrzy montaz i w razie WU demontaz i mniej modyfikacji)
ale jak juz wczesniej pisałem nie o to chodzi
silnik mimo poprawnej pracy domaga sie komleksowego remontu(wychodza kwiatki długiego przestoju ponad 30lat od wymeldowania a watpie aby ktos bez rejestracji jezdził nim)


edit
znalazłem gdzies w sieci
Załącznik:
OM616oljynsuodatin.jpg
OM616oljynsuodatin.jpg [ 73.44 KiB | Przejrzano 1013 razy ]

w jakiej wersji silnikowej występowało czy moze jakas samoróbka?

pisza tam ze z przeróbka na om617 ze 115 nie problemu z filtrem
natomiast jak sie okazuje ze 123 ten filtr trza przeniesc i własnie słuzy do tego powyzsze cos

_________________
w120 180 1959r
w111 220Sb 1964r
w116 280S 1977r
w126 280SE 1984r
w124 200D aftomat 1993r "menczysłaf" ex
Audi A4 b7 2006 - żonowóz


Na górę
Post: czw kwie 21, 2011 6:37 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 10:40 pm
Posty: 621
Lokalizacja: pogranicze DLW i DJE
No to widzę, że sprawę z filtrem masz już załatwioną o ile tylko można to w sieci zamówić to bierz. W 115-stce z 617 był właśnie chyba taki pełnoprzepływowy filtr trochę inaczej umiejscowiony bo tam gdzie znajduje się ten Beczkowy to w W115 są te wzmocnienia w komorze.
To mi wygląda właśnie na taki adapter do konwersji.

Jedno 'ale' jakie tu widzę to brak w tym filtrze wyjścia do chłodnicy oleju, być może dlatego, że to jest przeznaczone głównie do OM616 (nazwa pliku...).
Ale to mały problem moim zdaniem. Ten silnik który widać na fotkach chyba z siedem lat (nie pamiętam dokładnie...) jeździł bez chłodnicy oleju, bo typy wstawili to 300 zamiast 240 i filtr oraz łapy wzięli z czterocylindrowego, a pomimo tego i np. zaspawanego korka w misce chodził do końca choć lekko nie miał bo tamto auto pracowało lepiej niż niejeden Star.

Tak więc u Ciebie przy raczej spokojnej eksploatacji to brak chłodnicy oleju chyba się aż tak bardzo nie odbije na trwałości tego silnika, ewentualnie można się też bawić we wstawianie chłodnicy w obieg za filtrem (chyba tak jest oryginalnie - najpierw do filtra, bo przez chłodnicę reguluje to jeszcze zawór) bo masz tu elastyczne przewody tak więc każda kombinacja niemal jest możliwa.

Ze względu na to że ten Twój wóz jest już klasyczny w każdym tego słowa znaczeniu to ja bym jednak maksymalnie modyfikował sam silnik, a w nadwoziu starał się jednak żadnych przeróbek nie stosować, bo potem ciężko będzie wrócić do oryginału.

_________________
Samochody się psują. Nasze rzadziej niż inne.
'87 300TDT & '88 300TDT & '90 300TDT


Na górę
Post: ndz kwie 24, 2011 9:23 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 13, 2009 12:20 pm
Posty: 385
Lokalizacja: turek wlkp
[chory] kto wymyslił swieta?
[chory]
przypomniało mi sie ze bedąc po mojego w DE sprzedawca posiadał jeszcze w111 coupe i zgadnijcie z jakim silnikiem
no pewnie ze om617 chciał za nie 8 koła E i auto było do szeroko rozumianych poprawek
ale smigało całkiem sprawnie bo prowadził nas tym pojazdem do miejsca stacjonowania mojego skrzydlaka
szkoda ze wtedy nie przyglądnąłem sie mu blizej [chory]

_________________
w120 180 1959r
w111 220Sb 1964r
w116 280S 1977r
w126 280SE 1984r
w124 200D aftomat 1993r "menczysłaf" ex
Audi A4 b7 2006 - żonowóz


Na górę
Post: pn kwie 25, 2011 3:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 13, 2009 12:20 pm
Posty: 385
Lokalizacja: turek wlkp
jest ktos z okolic Płoty zachodniopomorskie
stoi tam pojazd który chce nabyc w celu przeszczepu organów
byłem prawie zdecydowany leciec po niego jednak po ostatniej rozmowie tel ze sprzedawcą wole aby ktos z okolic sprawdził sprzeta zanim zmarnuje cenny czas i drogocenne paliwo na przejazd 400km w jedną strone tylko po to aby zobaczyc trupa a nie sprawny silnik

ów silnik nie posiada chłodnicy oleju i ten fakt mnie zaskoczył
sprzedawca twierdzi ze tak go kupił i tak jezdzi
mimo to nadal twierdzi ze silnik igła robione wtryski kompresja sprawdzona pali od strzała nic nie dymi nie trzesie jest moc

oczywiscie zrekompensuje cenny czas i dojazd

_________________
w120 180 1959r
w111 220Sb 1964r
w116 280S 1977r
w126 280SE 1984r
w124 200D aftomat 1993r "menczysłaf" ex
Audi A4 b7 2006 - żonowóz


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl