MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 22, 2025 6:13 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: śr lis 07, 2012 3:25 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Jawu pisze:
O to nikt nie pytał.

No to szkoda.

Jawu pisze:
Sterownik jest po prawej stronie od nóg pasażera, za tapicerką. Tam też jest przekażnik.

Figa z makiem. Przekaźnik (wcześniej dwa przekaźniki) umiejscowione są wyżej, pod deską. Zatem nawet schowek jest inny.

Jawu pisze:
Ja bym deski nie odkrecał. (...) Droga przewodów jest więc dość oczywista.

Można sobie puścić i po kolanach, ale oryginalnie idzie po grodzi i jest to kawał kabla, więc jeśli ma to być z wykorzystaniem oryginalnej wiązki, to trzeba pamiętać że jest ona nierozciągliwa, a połączyć trzeba to co wyżej + wypuścić przez firewall'a dwa przewody.

Nie chce mi się dalej tego rozkminiać, ale pompa siedzi zawsze na nadkolu polskiego kierowcy, więc lustrzane odbicie, to to na pewno nie będzie.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: śr lis 07, 2012 5:43 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 17, 2010 9:23 am
Posty: 282
Lokalizacja: Szczecin
Ale czym się może różnić pompa, w angolu chyba niczym jak długością przewodów do ABS'u.
Deche i tak muszę rwać bo będę zmieniał, muszę pojechać swoim tam gdzie stoi dawca i sam to obejrzec, dyfer w szczególności.

_________________
Mercedes W123 Coupe 230CE


Na górę
Post: śr lis 07, 2012 5:59 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Pompa nie, wiązka. Masz wszystko zamienione stronami, a pompę nie.

PS: ja napisałem, że schowek jest mniejszy? Co nikt nie poprawia? Mniejszy jest tylko z klimą.

Apropo klimą, to od razu postaw nagrzewnicę do klimy. Widzę, że lubisz kody, to po co rwać dwa razy.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: śr lis 07, 2012 6:35 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt cze 27, 2008 2:18 pm
Posty: 529
Lokalizacja: Leszno
Pompa hamulcowa do ABS-u ma dwa wyjścia - jedno na przód i jedno na tył. Z wszystkich tematów do wykonania przy zakładaniu ABS-u - długości przewodów elektrycznych są najmniejszym problemem i nie trzeba ich "rozciągać".


Na górę
Post: śr lis 07, 2012 6:56 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Jeśli wiązkę położysz, tam gdzie ją przewidziano, to nie, ale przed chwilą nie chciałeś pruć deski.

Piszę o pompie ABS, która w GB i EU jest na tym samym nadkolu.
Zatem w GB od pompy do sterownika i przekaźników będzie krótsza droga niż w EU.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl