MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 22, 2025 12:09 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: śr kwie 03, 2013 7:44 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
ostra babka [zlosnik]

dawaj foty bo bez fot to jak wróżenie z fusów jest ;)

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
Post: śr kwie 03, 2013 8:03 pm 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 26, 2013 8:41 am
Posty: 8
Lokalizacja: Łódź
Do garażu nie mogę wejść... pełno śniegu pod drzwiami leży , a łopatologiem nie jestem. Musiałabym ze dwa dni machać ziemia-powietrze [hihi] Jak tylko wyjadę wrzucę dokładne zdjęcia.

Trochę zwątpiłam po tych waszych postach... otworzę garaż a tam jedna wielka góra rdzy haaaaahahahhahahaha [uhaha]

_________________
123 CE '79 2800
+ 123 E '83 2800__________________________


Mazda Xedos 9 2300 Miller '96 - codzienny przemieszczacz, ale chętnie sprzedam lub zamienię na równie fajne kombi 8-)


Na górę
Post: śr kwie 03, 2013 10:13 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 15, 2009 11:24 am
Posty: 352
Numer GG: 5261898
Lokalizacja: Mielec
agata pisze:
Trochę zwątpiłam po tych waszych postach...

nie dziw się to forum ma swój specyficzny urok i każdemu się dostaje na początku [zlosnikok]
agata pisze:
Do garażu nie mogę wejść... pełno śniegu pod drzwiami leży , a łopatologiem nie jestem

chłopa nagoń jakiego do tej roboty [zlosnik]
agata pisze:
Jak tylko wyjadę wrzucę dokładne zdjęcia.

więc czekamy z niecierpliwością [palacz]

_________________
W210 E240T 02' LPG
W126 280SE 82' MS


Na górę
Post: śr kwie 03, 2013 10:28 pm 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 26, 2013 8:41 am
Posty: 8
Lokalizacja: Łódź
Cytuj:
więc czekamy z niecierpliwością [palacz]

Cierpliwym trzeba być i ćwiczyć osobowość hehhehehehe :cfaniakx:

_________________
123 CE '79 2800
+ 123 E '83 2800__________________________


Mazda Xedos 9 2300 Miller '96 - codzienny przemieszczacz, ale chętnie sprzedam lub zamienię na równie fajne kombi 8-)


Na górę
Post: czw kwie 04, 2013 7:03 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Ja popieram koleżankę, jeżeli egzemplarz jest ładnie zachowany to czemu go nie remontować. Oczywiście pewnie wyjdą jakies niespodzianki.
Nie wiem też czemu I seria 123 koroduje bardziej od II albo III. Poza tym jak się porządnie zrobi blachę i konserwacje uważam, że można tym jeździć, nie jestem zwolennikiem trzymania starego auta w garażu na dywanie i wyjazdy tylko w słoneczne niedziele. Przecież te auta były kiedys uzywane na codzień, to dlaczego nie moga być uzywane teraz.
To, że auto ma pewne miejsca, które trzeba naprawić wynikaja z wieku, takie miejsca są w W201, w W124, nie wspominając o W202, czy W210 - te dopiero rdzewieją.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: czw kwie 04, 2013 10:48 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt lis 29, 2005 11:36 pm
Posty: 47
Lokalizacja: Ozorków
Cytuj:
Lepiej sprzedaj na części i kup sobie coś nowszego: w dziale sprzedam auto koledzy proponują różne ciekawe coupe ale 124

Miałem okazję serwisować to auto i moje spostrzeżenia są takie, że przy okazji konserwacji podłogi to w najbrdziej newralgicznych miejscach tego modelu były dwa małe purchle o średnicy 5mm :o Miałem nie jednego Mercedesa i jeżeli chodzi i pierwszo seryjne Coupe jest dość solidnym i poszukiwanym pojazdem. Agaty auto jest bardzo "sztywne", trzyma linię, a drzwi pomimo swoich gabarytów zamykają się jak w żadnym innym aucie - nie ma jak ręczna robota po prostu!

Jak czytam takie posty to mi ręce opadają...

Pozdrawiam

_________________
MB 123 2,8


Na górę
Post: pn kwie 08, 2013 9:14 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:33 am
Posty: 77
Lokalizacja: Południowe okolice Warszawy
Jeżeli auto jest faktycznie w dobrym stanie, to mam blacharza/lakiernika, który mógłby się podjąć reanimacji skorodowanych miejsc i ogólnej konserwacji. Dwa ale... W Warszawie odpada, bo nie chciałabyś, aby auto stało pod chmurką więcej niż było robione, więc trzeba pojechać pod Suwałki. Drugie ale, cholernie nie terminowy... Drzwi i błotnik do S203 mi malował dwa miesiące, ale jak pomalował to mucha nie siada 8)

_________________
'76 Mercedes-Benz 123.023 240D
'02 Mercedes-Benz 203.216 C270CDI
'03 VW Golf 1.9TDI Basis bez niczego

"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"


Na górę
Post: pt kwie 12, 2013 12:25 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Danek pisze:
Masz pierwszą serię 123 (...)
Danek, przestan sie kompromitowac - widzial kto kiedy 230 CE z pierwszej serii?

W ogole te twoje teorie wysnute na podstawie doswiadczen zwiazanych z jednym egzemplarzem sa o kant stolu potluc. Prawda jest taka, ze samochody drugo- i trzecioseryjne sa mlodsze wiec mialy mniej czasu zeby zdarzyc zardzewiec. Mam pierwszoseryjne 280 CE, ktore jest znacznie lepsze od drugoseryjnego 250 T i porownywalne z drugoseryjnym 280 TE, za to gorsze od drugoseryjnych 200 i 230E. Ale o czym to niby ma swiadczyc?
Czym niby rozni sie seria pierwsza, druga i trzecia? Jak dobrze kojarze to po 09/1979 zastosowano plasikowe nadkola z przodu. Zrezygnowano natomiast z barana, ktorym uszczelnione bylo laczenie blotnika z fartuchem. Decyzja ta podyktowana byla wzgledami serwisowymi (demontaz/wymiana blotnika wymagala spedzenia polowy dnia z suszarka w reku w celu odklejeniu blotnika do nadwozia-przy czym po takim demontarzu blotnik najczesciej nie nadawal sie juz do niczego). I to cala "poprawiona" ochrona antykorozyjna... Nie eksperymentowano wtedy z ekologicznymi lakierami, nie oszczedzano na ochronie antykorozyjnej a elementy nadwozia tloczono z tej samej solidnej niemieckiej stali Kruppa, z ktorej kilkadziesiat lat wczesniej produkowano tygrysy i Pantery [zlosnik]. W polowie lat 90-tych niemieckie huty byly juz w Chinach wiec stal pochodzila z Indii albo z krajow "Europy Srodkowowschodniej" no i dzisiaj mamy kwitnace okulary i W202 (Vito to osobna bajka - produkowane byly w calosci w Hiszpanii (kto by sie w Andaluzji przejmowal deszczem, sniegiem i sola na drogach [zlosnik])).

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
Post: pt kwie 12, 2013 3:05 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
kielbik pisze:
solidnej niemieckiej stali Kruppa, z ktorej kilkadziesiat lat wczesniej produkowano tygrysy i Pantery [zlosnik].

No trochę Cie poniosło bo przeciez powszechnie wiadomo że "ostatnie czołgi poszły na Wołgi"-te czarne oczywiście.

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl