MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 19, 2025 9:38 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr cze 30, 2004 7:21 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 28, 2004 1:01 am
Posty: 66
Lokalizacja: Koło wlkp.
Stawros pisze:
I do 20-30km/h II do 50 - 60km/h
III do 80- 85 km/h
i przy drugiej już beczce nie wiem co to za układ to przeniesienie napędu ( 0 awarii).
124 2,5D ma chyba ok. 90 KM przy podobnej wadze, więc i problem jest dużo mniejszy i mniej dokuczliwy. Ot i cała tajemnica, zastosuj się do tego co napisał Łysy2 i po problemie [oczko]


Dzisiaj wymieniłem jeszcze wszystkie oleumy sprawdziłem i zbierzność.
Po tym pojeździłem trochę i potestowałem w/w waszych rad i nie tylko.Problem nie występuje przy większym kręceniu silnika. Przy ostrym przyciskaniu gazu też nie. Więc chyba odpuszczę i nie bedę szukał dziury w całym a zastosuje się do waszych zaleceń i trochę bardziej bedę go kręcił przed zmiana kolejnych biegów.To chyba tyle.

Pozdrawiam
Darek
124 2500D


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 30, 2004 7:24 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 28, 2004 1:01 am
Posty: 66
Lokalizacja: Koło wlkp.
laudan pisze:
ale w sumie dla spokoju ducha i silniczka rowniez nie zaszkodzi wrzucic przy 60-70.


Przy 60 w zupełności wystarcza. Mozna i nieco niżej i też jest ok.Byle nie 40-45.

Pozdrawiam
Darek
124 2500D


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 30, 2004 11:05 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 09, 2003 11:06 am
Posty: 1156
Lokalizacja: Płochocin
laudan pisze:
Stawros pisze:
Trochę Panowie błądzicie ;) . Nie jest to żaden defekt, ani usterka tylko najnormalniejsza normalka, ewentualnie trochę wzmocniona luzami w układzie przeniesienia napędu. Ta "bestia mocy" [zlosnik] czyli 240D ma 53 kW przy 4200obr/min i wadze półtorej tony (do 78roku było to 48kW),jeżeli zapinasz mu IV bieg przy szybkości 50-55km/h to masz obroty rzędu 2-2,5tyś (tak mi się wydaje) i moc pewnie mniejszą o połowę od maksymalnej.


Teraz kolega troche bladzi:), piszemy o dieslach, a wiec maja wysoki moment przy niskich obrotach:))) 4 i 50km to okolo 1500 obrotow [zlosnik] i od tej predkosci mozna ja wrzucic, jak masz nowe autko nic nie poczujesz, z km efekt narasta [zlosnik] BTW Etholz tak radzil zmieniac, aby mniej palilo, ale w sumie dla spokoju ducha i silniczka rowniez nie zaszkodzi wrzucic przy 60-70.


Wiemy swoje [oczko]

_________________
[color=blue]K.O.-wiec z pokoju 704 [zlosnik] [/color]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 30, 2004 11:30 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Stawros pisze:
Wiemy swoje [oczko]


240 TD ;)

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 01, 2004 12:01 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 09, 2003 11:06 am
Posty: 1156
Lokalizacja: Płochocin
laudan pisze:
Stawros pisze:
Wiemy swoje [oczko]


240 TD ;)


Chociażby, szczegóły w prywatnej korespondencji.

_________________
[color=blue]K.O.-wiec z pokoju 704 [zlosnik] [/color]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl