MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 2:58 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn paź 25, 2004 7:30 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
krzstian pisze:
3 W ogłoszeniu nic nie napisałeś o niedomaganiach silnika!


Właśnie. Poza tym nie dziw się - cena jest zbyt wysoka jak na auto z silnikiem do remontu/wymiany. W sobotę kupiłem 116 280S (gaźnik) za 8,7 tyś w stanie technicznym wymagającym jedynie rutynowych wymian. Tak więc porównania nie ma.

PS - Kozmo1, może chcesz sprzedać panel sterowania klimą? Mogę dorzucić troszkę gotówki oraz panel z jednym pokrętłem.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 25, 2004 7:45 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 13, 2004 10:01 pm
Posty: 234
Lokalizacja: Z nad Wisły
Bukol pisze:

Właśnie. Poza tym nie dziw się - cena jest zbyt wysoka jak na auto z silnikiem do remontu/wymiany. W sobotę kupiłem 116 280S (gaźnik) za 8,7 tyś w stanie technicznym wymagającym jedynie rutynowych wymian. Tak więc porównania nie ma.


Dziś moim sprzętem jeżdził jeden pan, który też ma W116 i stwierdził, że ten silnik jest "do jazdy". To raczej ja jestem bardzo wymagający bo poprzednio miałm W123 250 z silnikiem "igła". Poza tym między 8,7 a 5,5 jest ponad 3 tys różnicy, za taka kase mozna kupic bardzo dobry silnik

Bukol pisze:
PS - Kozmo1, może chcesz sprzedać panel sterowania klimą? Mogę dorzucić troszkę gotówki oraz panel z jednym pokrętłem.


Nie sprzedaję go na części

_________________
W126 300SE było: Gaz Wołga 24, W123 250, W116 280SE, FSO Warszawa 204;


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 25, 2004 8:09 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Kozmo1 pisze:
Bukol pisze:

Właśnie. Poza tym nie dziw się - cena jest zbyt wysoka jak na auto z silnikiem do remontu/wymiany. W sobotę kupiłem 116 280S (gaźnik) za 8,7 tyś w stanie technicznym wymagającym jedynie rutynowych wymian. Tak więc porównania nie ma.


Dziś moim sprzętem jeżdził jeden pan, który też ma W116 i stwierdził, że ten silnik jest "do jazdy".



I co? Kupił? Ja sądzę, że silnik "do jazdy" oznacza to samo, co "Panie, jak na swój wiek to jest w stanie idealnym" - skoro silnik przechodzony, to także zawieszenie, skrzynia, most ... te 3 tysiące różnicy to nie tylko silnik, to wiele innych podzespołów, blacha, tapicerka (Twoja, o ile dobrze widzę, nie jest oryginalna). Jeżeli nie zadowoli Ciebie niższa cena (i to znacznie) to raczej szykuj się na nowy silnik i jeździj dalej, chyba, że zapomniałeś w ogłoszeniu nie tylko o słabym silniku...

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 25, 2004 10:04 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 13, 2004 10:01 pm
Posty: 234
Lokalizacja: Z nad Wisły
Uważam, że aby auto ocenić trzeba je zobaczyć, posłuchać, przejechać się. Bez tego nie można prawić sądów. Uważam, że cena jest dość atrakcyjna do stanu auta.

P.S. Nie kupił bo nie był zainteresowany kupnem.

_________________
W126 300SE było: Gaz Wołga 24, W123 250, W116 280SE, FSO Warszawa 204;


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 25, 2004 10:14 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Artur 4x4 pisze:
georem pisze:
Osobiście bym wolał to 280, można w miarę tanio kupić taki silnik w dobrym stanie (800-1200zł), zawsze pozostanie Ci kupa części z Twojego silnika. Remontu nie proponuję bo się nie opłaca. Instalację gazową mozna założyc do niego za ok. 1400zł.
300D jest po prostu słaby w tej budzie, a tak naprawdę jest droższa eksploatacja tych silników, częstsze wymiany filtrów i oleju, żeby nie mieć problemów zimą silnik, świece, układ wtryskowy, akumulator muszą być w BDB stanie.
Poza tym jazda na gazie jest tańsza niż na ON, nie wspomnę o mocy.
Wybór należy do Ciebie.
Pozdrawiam Remik

Nieprawda


:o Kolega twierdzi że osobiście bym nie wolał i że nieprawdę piszę? Popatrz w podpis to zobaczysz że z oboma silnikami mam/miałem do czynienia. :o ZAPEWNIAM ŻE WOLAŁBYM TO CO NAPISAŁEM, DODAM ŻE MOJA ŻONA TEŻ WOLI AUTA BENZYNOWE PO TYM JAK W UBIEGŁĄ ZIMĘ PRZY OK. -20 STOPNIACH KILKA RAZY NIE POJECHAŁA DO PRACY PRZEZ DIESLA, BENZYNA ZAWSZE ZAPALIŁA I POJECHAŁĄ!

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 26, 2004 1:57 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 16, 2004 10:32 pm
Posty: 480
Numer GG: 4404550
Lokalizacja: Pierwoszyno /k.Gdyni
Cześć.
Obecnie jezdzę 123 280 TE,(M110)dwa miesiące temu założyłem gaz, na gazie działa super, nie strzela,nie kicha. Przewody wysokiego mam jeszcze oryg. MB nie wiem kiedy były zmieniane. Napewno b. dawno bo poprzedni właściciel miał auto 14 lat i na pewno nie założyłby nowych oryg.a sa oryginalne.
Gazu pali 16l.
Nigdy nie zmieniłbym silnika da diesla.
Mam tylko mały problem z pracą na benzynie.
Prawdopodobnie coś się zapchało bo przestał chodzić na benzynie.
Pompa paliwowa działa.
Mozliwe że zapchał się rozdzielacz wtrysku, ale nie mam pojęcia jak zabrać się rozebranie wtrysku.
Nie chciałbym czegoś zkopać nie potrzebnie.
Jak ktoś ma pomysł to będe wdzięczny za pomoc.

_________________
W129 SL 600, W123 230CE, W126 300SD, W123 300TD
Jeep Wrangler JL Rubicon
tel 507 958 920
www.suchorz4x4.com


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 26, 2004 2:20 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Witaj,
czyli wcześniej chodził na paliwie?
A teraz wcale na paliwie nie chodzi, ani na wysokich ani niskich obrotach?
Jak rozbierzesz rozdzielacz paliwa to już go nie złożysz!
A popuść wtryskiwacze i zobacz czy paliwo do nich dociera, możesz popuścić też przy rozdzielaczu i zobaczysz czy przez niego paliwo przelatuje, może ciśnienie paliwa jest złe, może ktoryś czujnik nie działa, jest kilka żeczy do sprawdzenia.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 26, 2004 3:31 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Kozmo1 pisze:
Uważam, że aby auto ocenić trzeba je zobaczyć, posłuchać, przejechać się. Bez tego nie można prawić sądów. Uważam, że cena jest dość atrakcyjna do stanu auta.


Zgadzam się, ale pogląd wyrobiłem sobie na podstwie Twojego stwierdzenia:
Kozmo1 pisze:
"Dodam jeszcze, że mój silnik wymaga nakładów finansowych na co nie mogę sobie pozwolić."

Skoro silnik, to reszta też - na ogół podzespoły zuzywają się proporcjonalnie. Zakłądam także, że przy Twojej cenie, nie ma tam nowego zawieszenia itp. Poza tym, wyraziłem jedynie swoją opinię na temat ceny w stosunku do tego co sam napisałeś o samochodzie.

Cytuj:
P.S. Nie kupił bo nie był zainteresowany kupnem.

a-ha

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 27, 2004 2:22 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 13, 2004 10:01 pm
Posty: 234
Lokalizacja: Z nad Wisły
Bukol pisze:
Skoro silnik, to reszta też - na ogół podzespoły zuzywają się proporcjonalnie.


Kierując się Twoim rozumowaniem: chcesz kupic do swojej 116 przedni zderzak bo jest zgnity - "...to reszta też..."

Szukasz do swojej 116 podłokietnika, czepiasz się mojej tapicerki - u ciebie fotele są zdaje się od W123 :lol:

Pozdrawiam i życzę samych radości. Oglądałem ten Twój nowy nabytek i sam miałem na niego ochotę: głównie ze względu na tapicerkę (taką miałem w beczce i silnik - "na słuch" pracował dość ładnie) [/quote]

P.S. Ja wstępnie stargowałem do 9000zł jak jeszcze stał w komisie.

_________________
W126 300SE było: Gaz Wołga 24, W123 250, W116 280SE, FSO Warszawa 204;


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 27, 2004 4:02 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Kozmo1 pisze:
Kierując się Twoim rozumowaniem: chcesz kupic do swojej 116 przedni zderzak bo jest zgnity - "...to reszta też..."

Nie - są elementy bardziej narażone na działanie sił atmosferycznych, oraz takie, które z racji na swoją konstrukcję "magazynują" wodę. Wtedy gniją szybciej.

Cytuj:
Szukasz do swojej 116 podłokietnika,

Szukam, bo fabrycznie nie było.

Cytuj:
czepiasz się mojej tapicerki - u ciebie fotele są zdaje się od W123 :lol:

U mnie są jak najbardziej oryginalne fotele od 116. Nie wiem dlaczego twierdzisz, że są od beczki. Wystarczyło zerknąć na tabliczkę kodów.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 29, 2004 8:53 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 13, 2004 10:01 pm
Posty: 234
Lokalizacja: Z nad Wisły
Mam jeszcze pytanie ziązane ze zmianą silnika. Czy silnik 300D można połączyć ze skrzynią automatyczna od benzyny 2800?

_________________
W126 300SE było: Gaz Wołga 24, W123 250, W116 280SE, FSO Warszawa 204;


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 29, 2004 9:49 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
Kozmo1 pisze:
Czy silnik 300D można połączyć ze skrzynią automatyczna od benzyny 2800?

Oczywiście że mozna i nawet da sie to zrobić ale nie do końca będzie to dzialać.
Każda skrzynia jest "kalibrowana" do określonego typu silnika.
Parametry skrzyni musza być dostosowane do mocy/momentu obr/obrotów silnika jak też i do przełożenia tylnego mostu.

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 02, 2004 10:08 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 54
Lokalizacja: Busko-Zdrój w Polsce, tej w Europie...
Cytuj:
Dziś moim sprzętem jeżdził jeden pan, który też ma W116 i stwierdził, że ten silnik jest "do jazdy". To raczej ja jestem bardzo wymagający bo poprzednio miałm W123 250 z silnikiem "igła". Poza tym między 8,7 a 5,5 jest ponad 3 tys różnicy, za taka kase mozna kupic bardzo dobry silnik


Ten pan to ja. [zlosnik]

_________________
Woytek P. K.
W115 220D '71 "Mećka" (rzeźba ogrodowa)
W116 280SE '79 "Red Baron" (ex)
C126 560SEC '90 "200D" (ex)
W220 S500L '99 "Klucha" (ex)
W221 S500L '08 4MATIC "Snoblesse oblige"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 02, 2004 10:58 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
wpk pisze:
Ten pan to ja. [zlosnik]


I jak tam pszepana wrażenia? [zlosnik]

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 02, 2004 11:25 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 54
Lokalizacja: Busko-Zdrój w Polsce, tej w Europie...
Bukol pisze:
wpk pisze:
Ten pan to ja. [zlosnik]


I jak tam pszepana wrażenia? [zlosnik]


Jak wyżej, przepana [zlosnik]

Mój motor nie jest w najlepszym stanie (jak większość M110 zresztą) i skrzynię mam niestety manualną, więc staram się brać poprawkę na pozorną mułowatość automatu. Nie wydawał mi się słabszy od innego W116 280SE z automatem (i z gazem), którym czasami pozwala mi powozić mój kumpel.
A poza tym jazda próbna odbywała się na gazie, gdyż właściciel od dłuższego czasu miał sucho w zbiorniku. Nie wróży to nic dobrego układowi zasilania...

_________________
Woytek P. K.
W115 220D '71 "Mećka" (rzeźba ogrodowa)
W116 280SE '79 "Red Baron" (ex)
C126 560SEC '90 "200D" (ex)
W220 S500L '99 "Klucha" (ex)
W221 S500L '08 4MATIC "Snoblesse oblige"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl