MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 8:52 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr gru 15, 2004 3:10 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
msl pisze:
Andrzej,
to nie są złe wyniki zwłaszcza, że nie wciskałeś gazu.
popatrz na instrukcje poniżej

http://reeuwijk.net/w116/program/Engine/107/M117_45/01-010.pdf

minimalna normalna kompresja to 8.
a na 2 stronie punkt 4 jest wyraźnie napisane że przepustnica podczas pomiaru ma być otwarta.
.

Dodam troszkę od siebie .bo ten temat jest mi ostatnio bliski .Wynik pomiaru należy jeszcze umiejętnie odczytywać Panowie .Nie zawsze 8 i poniżej oznacza klapę to interpretacja dyletanta.Powinno się zaraz po takich wynikach powtórzyć tzw. mokrą próbę ciśnienia tj. z wlanym olejem na tłok.Co to daje? Otórz pozwala ustalić czy przyczyną spadku kompresji jest układ tłok/pierścienie/cylinder czy po prostu zawory bo po wlaniu oleju przy padniętych pierścieniach i gładzi wyniki powinny się poprawić jeśli nie należy szukać przyczyny w uładzie zaworów.Polecam ostatni numer Auta Po Gwarancji gdzie to jest ładnie opisane

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.
W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 15, 2004 4:57 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 21, 2004 12:13 pm
Posty: 283
Lokalizacja: Wroclaw/Luban
jak chciałem u siebie zmierzyc w dieslu to spece mechanicy mowili, że tylko na zimnym po całonocnym postoju. I jeszcze 100 zł za pomiar chcieli W koncu sam sobie miernik zrobiłem (koszt 22 zł) i sam pomierzyłem przez gnazda swiec zarowych

_________________
1. MB 220 D 1969 czerwony dawca silnika
2. MB 200 D 1976 złoty dawca drobnicy
3 MB 220 D 1975 Meso lub Czarny Szatan stjuningowany na I serię


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 15, 2004 5:56 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 16, 2004 10:32 am
Posty: 118
Lokalizacja: Legnica
Przez gniazda świec żarowych???????
To ci chyba nie najdokładniejszy pomiar wyszedł [zlosnik]
Mój pompiarz bierze 50zl za pomiar, ale proponowałbym zapłacić nawet tą setke jeśli ci zależy na dokładnych danych.

Pozdrawiam - Maciek

_________________
W123 200D 84'


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 15, 2004 7:42 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 21, 2004 12:13 pm
Posty: 283
Lokalizacja: Wroclaw/Luban
yogi pisze:
Przez gniazda świec żarowych???????
To ci chyba nie najdokładniejszy pomiar wyszedł [zlosnik]


Pozdrawiam - Maciek


Niee wręcz przeciwnie Ze starej swiecy żarowej wyjąłem flaki Roztoczyłem pod srobe 10 Nagwintowałem 10x1 Wkreciłem wężyk cisnieniowy po drodze zaworek zwrotny(zwykły z koła) na koncu manometr. Wszystko proste jak drut i niezawodnie działa. A najważniejsze ze nie trzeba sie paprac z przewodami paliwomymi, wtryskiwiczami i uszczelnianiem ich gniazd.

_________________
1. MB 220 D 1969 czerwony dawca silnika

2. MB 200 D 1976 złoty dawca drobnicy

3 MB 220 D 1975 Meso lub Czarny Szatan stjuningowany na I serię


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl