Std pisze:
Czy kolega mógłby rozwinąć temat przekładki stacyjki? Czy trzeba coś rozwiercać? Bardzo prosiłbym o opis jak przełożyć stacyjkę z W201, zawsze to jakieś zabezpieczenie...
Student
Tylko musi byc Diesel => Diesel albo benzyna => benzyna ze względu na podcisnienie w Dieselu. Roznia sie obudowami. Nie wiem jaki masz samochód, ale jesli to w123, to wyciagasz swoja stacyjkę - po prostu przekręcasz kluczyk, żeby ci blokade podniosło (oczywiście musisz sobie zdjąć parę części z dołu deski żeby mieć dostep), na nóżce stacyjki jest taki "przycisk" (można go nacisną jak masz podniesiona blokadę, a on ci blokuje żeby nie wyjąć stacyjki z rury - wiec go naciskasz (odkrecasz jeszcze tylko jedna srube która trzyma stacyjke) - i wyciagasz - trzeba sie troche pobawic bo jest tam ciasno, ale spokojnie wyjmiesz i wlozysz druga. Kostke mozna ze stacyjki zdjac albo z zaciskow - nie robie tak - wez to poskladaj - albo - tak robie - wiercisz z tylu w plastiku trzy dziury (o ile pamietam - albo cztery - jak popatrzysz z tylu na kostke to widac na niej takie okragle kolka w plastiku - pod nimi sa sruby na zwykla gwiazdke - w miejscach gdzie jest przykrecana do stacyjki) Odkrecasz (z kostka nic sie nie dziej) i zakladasz nowa. Kostki pasuja wiec sie nie
martwisz.
Jesli to w124 no to przekrecasz stacyjke w taka pozycje zeby otworki z przodu (na srebrnym dekielku) pokryly sie z prowadnicami w srodku, bierzesz dwa druty proste (dobrze jak je zaostrzysz) i wkladasz do oporu i po prostu lekko pociagniesz za kluczyk i wyjdzie cala głowka . Wrzucasz glowke od w 201 i po zabawie.