MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 05, 2025 10:26 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt maja 29, 2009 6:31 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
marpie pisze:

Ktoś coś może powiedzieć po zdjęciach?

Przednie blotniki najprawdopodobniej byly wymieniane i to na podrobki, nie bardzo licuje z drzwiami kierowcy oraz przednie linie przy masce podwijaja sie ku srodkowi.

_________________
https://www.facebook.com/pages/Old-Merc-Garage/618806288213349


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 29, 2009 8:39 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 13, 2007 10:02 am
Posty: 449
Lokalizacja: Gdynia
marpie pisze:
Właśnie w piątek jadę go oglądać (mam nadzieję że będzie jeszcze aktualny). Dorzucę jeszcze wtedy VIN.


VIN WDB12324310014586
Model 230 CE
Chassis 12324310014586
Engine 102980 10 082299
Transmission 717401 00 006610
Order 0 7 250 08368
Approx. year not defined
Lights BOSCH
Cab 02380
Dealer Duisburg branch (250)
Interior Unknown code (035)
Paint 932 lapis blue metallic
410 electric sliding roof
428 manual five-speed transmission (!)
502 outside rear view mirror, on the right
536 interference suppression without radio set and mechanically operated antenna

Malowany od dołu do listew, błotniki z przodu nowe ale badziewnie zrobione (widać korozję w głębi przy akumulatorze), maska opada z prawej strony bo brakuje jednego koreczka podtrzymującego. Z tyłu nowe reperaturki nadkoli z zewnątrz i wewnątrz oraz podłoga za wnękami kół. Silnik i skrzynia bez wycieków ale cała komora strasznie brudna.
Wnętrze porozwalane, urwana kieszeń z lewej strony, pokrywa tunelu wyrwana, tylna kanapa niezamocowana, ale tapicerka w dobrym stanie. Niestety zamiast oryginalnej jest jakaś tragiczna wykładzina dywanowa.
Drewniana kierownica tragiczna. Oczywiście wszystkie uszczelki do wymiany, lewa tylna szyba raczej się nie otwiera do końca.

Samochód prowadzi się ok, na benzynie i LPG. Silnik i sprzęgło raczej bez uwag, skrzynia chodzi lekko, pewnie i bez luzów, układ kierowniczy bez luzów.

aegm pisze:
"samochód posiada profesjonalną instalacje nagłaśniającą, wygłuszenia, infiniti itp itd, gra czysto i miło

~Rafal77 pisze:
tu moze byc problem z ta zabudowa audio/ ciekawe jak bardzo jest pociety a by to tam zmiescic....

No to największa ściema. Radio za 200 zł, kable walające się na wierzchu.

Na moje oko to max 8k

To już drugi jakiego oglądałem, ale chyba wyjdzie na to że trzeba będzie ściągnąć z Reichu za 2-3kEUR i wypieścić.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 30, 2009 3:57 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 27, 2005 12:43 pm
Posty: 1646
Lokalizacja: wawa / okolice
Pamietacie ten temat?
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=33454

wtedy "ładne sztuki" chodziły koło 10tyś :)

_________________
[b]116 280S / 673 + 303[/b]
Turchese Farfalla - 126 '77
miejski cruiser na pedały - UNION '80


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 30, 2009 4:05 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 02, 2003 12:26 pm
Posty: 495
Lokalizacja: Żelechów/Warszawa
SKOWRON pisze:
Pamietacie ten temat?
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=33454

wtedy "ładne sztuki" chodziły koło 10tyś


Ale i za 1 Euro płaciliśmy 1 PLN mniej...

_________________
Pozdrawiam
Robert


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 30, 2009 4:43 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 22, 2006 11:33 pm
Posty: 794
Lokalizacja: z Poznania
Ja tam nie widzę szczepanów,kundli, badziew.....

Ja tam widzę magazyny części zamiennych [zlosnik]

Co prawda napotykanie się cały czas na takie egzemplarze podczas szukania auta potrafi być delikatnie mówiąc irytujące ;)

_________________
280 CE Automat.....,
W123 200D Miś! Pałkowy
Ex. MB 410


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 30, 2009 4:48 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
marpie poszukaj lepiej ładnego sedana lub kombi, to one niedługo będą na wymarciu ;)

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 30, 2009 7:48 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 09, 2005 4:12 pm
Posty: 43
A ja i tak caly czas uwazam ze ladne 123C nie jest wiecej warte niz 15k, natomiast to ze ludziom sie wydaje ze maja cos bezcennego, bo poczytali pare nostalgicznych artykulow, to juz inna historia.

Przeklenstwem 123c jest to, ze jak byly znakomite egzemplaze bardzo tanie w latach 90 to kupowali je ludzie ktorzy o nie nie dbali ( dzieciaki, dresy, lub "zwykli userzy") dzialo sie z nimi to co sie teraz dzieje ze 124c, paradoksem jest to ze dobre 124c kosztuje mniej niz dobre 123c

Jak sprzedawalem niedawno, swoje 124 300CE 24V to bylem szczesliwy ze ktos mi za nie dal tyle ile chcialem a stan byl prawie fabryczny, bo nikt nie byl zainteresowany samochodem z tak duzym silnikiem ( bo np. nie mial gazu) nie mial najmniejszego znaczenia jego stan.....

Patrzymy sie tylko kto za ile sprzedaje, ale nie patrzymy sie ze cena znacznie przekraczajaca 15k jest w naszym kraju naprawde nierealna....

_________________
Rafal77

Ducati Monster S4


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 30, 2009 9:07 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
Rafal77 pisze:
A ja i tak caly czas uwazam ze ladne 123C nie jest wiecej warte niz 15k, natomiast to ze ludziom sie wydaje ze maja cos bezcennego, bo poczytali pare nostalgicznych artykulow, to juz inna historia.

Przeklenstwem 123c jest to, ze jak byly znakomite egzemplaze bardzo tanie w latach 90 to kupowali je ludzie ktorzy o nie nie dbali ( dzieciaki, dresy, lub "zwykli userzy") dzialo sie z nimi to co sie teraz dzieje ze 124c, paradoksem jest to ze dobre 124c kosztuje mniej niz dobre 123c

Jak sprzedawalem niedawno, swoje 124 300CE 24V to bylem szczesliwy ze ktos mi za nie dal tyle ile chcialem a stan byl prawie fabryczny, bo nikt nie byl zainteresowany samochodem z tak duzym silnikiem ( bo np. nie mial gazu) nie mial najmniejszego znaczenia jego stan.....

Patrzymy sie tylko kto za ile sprzedaje, ale nie patrzymy sie ze cena znacznie przekraczajaca 15k jest w naszym kraju naprawde nierealna....


Nie jest do konca tak jak mowisz. Masz racje, ze w latach 90tych 123c/ce byly tanie. ale teraz jest to samo ze 124. Obecnie 123 przeskoczyl do youngtimerow, a 124 stal sie obecnie "sleep car'em" (za mlody na youngtimera a za stary juz na codzinny uzytek dla normalnego usera). Stad tez paradoks cenowy. poza tym wedlug plebiscytu niemieckiego magazynu branżowego "Motor Klassik", gdzie 16 tysięcy ankietowanych zostało poproszonych o wytypowanie modeli w następujących grupach:
- najlepsze auta w światowej motoryzacji sprzed 30 lat, w autach klasy wyzszej wygral wlasnie 280CE '79 z ponad 30% glowow pobijajac nastepnego Citroena CX (14,5%). Do tego dochodzi jeszcze jego legendarna niezawodnosc i duza dosteppnosc ceny, co wplywa na popyt na te zabytki.
Z wartoscia auta jest tak, ze jest warte tyle ile da za nie kupujacy,a skoro ludzi tyle placa to tyle jest warte. Mnostwo ludzi na zlocie w Szczecinie pukalo sie w glowe , ze interesuje sie /8 200 za 2500EUR (suma wtedy kosmiczna wrecz) , ktora trzeba by polakierowac i tlumiki pierdza. Ja zaplacilem za ten samochod, polakierowalem pare elementow, reszte wypolerowalem i mam oryginalny samochod , ktrory cieszy oko, nie zawodzi, jezdzi prawie jak nowy i wygrywa konkursy (Miss Olesnica). Mialem juz kilku klientow na swoje 200 za 17-18tys. zl i niejestem zainteresowany, bo jest wedlug mnie wiecej warty. Te auta juz tansze nie beda i im szybciej sie z tym opatrzysz, tym lepiej dla Ciebie
Jak kupisz auto do remontu, to napewno wydasz wiecej. W 2006 robilem od podstaw 124 sedana i kosztow wlasnych bylo 11tys. zl, a od tego czasu same materialy lakiernicze poszly okolo 30% do gory.

_________________
https://www.facebook.com/pages/Old-Merc-Garage/618806288213349


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 30, 2009 9:12 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 13, 2007 10:02 am
Posty: 449
Lokalizacja: Gdynia
bary123ce pisze:
marpie poszukaj lepiej ładnego sedana lub kombi, to one niedługo będą na wymarciu ;)


Większość sedanów jeździła na taksówkach a kombiaki służyły do wożenia cementu. Jak jest ładna i zadbana sztuka to kosztuje tyle co qp.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 30, 2009 10:02 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
Ale można znaleźć w pl ładnego sedana czy kombi i to od nowości w kraju,czekam jak nowy właściciel wklei fotki auta które przechowywałem przez 2 dni.

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 30, 2009 11:08 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:39 pm
Posty: 580
Lokalizacja: Legionowo/Warszawa
marpie pisze:
bary123ce pisze:
marpie poszukaj lepiej ładnego sedana lub kombi, to one niedługo będą na wymarciu ;)


Większość sedanów jeździła na taksówkach a kombiaki służyły do wożenia cementu. Jak jest ładna i zadbana sztuka to kosztuje tyle co qp.


Śmiem twierdzić , że ładna i zadbana sztuka kombi jest i będzie warta zdecydowanie wiecej niż podobny stan Coupe. Mimo że, C123 wyprodukowano dwa razy mniej niż kombi to obecnie szacowana liczba zachowanych kombi W123 jest kilkakrotnie mniejsza niż C123- to znajduje odbicie w cenach i ilości ofert np. w portalach aukcyjnych. Podobnie wygląda sprawa z rzadszymi wersjami Sedanów.

Komornick pisze:
można znaleźć w pl ładnego sedana czy kombi i to od nowości w kraju..

Potwierdzam, choć to "od nowości w kraju" jest najczęściej plusem ujemnym ;).

Krzysiek - masz na myśli to kremowe S123? Kto kupił, niech się pochwali ? - sorry za OT

_________________
MB C123 230CE '83 Zypressengrün metallic
MB S123 280TE '81 Lapisblau metallic
MB W123 280E '77 Milanbraun metalic
MB S210 E430 4matic


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 31, 2009 12:08 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
Rafal77 pisze:
A ja i tak caly czas uwazam ze ladne 123C nie jest wiecej warte niz 15k


po pierwsze co znaczy ladna sztuka!?Dla kazdego to slowo oznacza co innego. Dla jednego ta takie 123 co ma felgi 17ki,biale kierunki i kierownice od gokarda!Aha!radia z MP3 nie moze zabraknac.Taki owszem nie bedzie wyceniony na wiecej niz twoje smieszne 15tys.zl.I w tej cenie nie dostanie sie nic ciekawego.Dla mnie i wielu innych slowo ladne oznacza co innego i wtedy poruszamy sie juz w 15tys.Euro bo takie tez widzialem.Auta w tych cenach,gdzie wlasciciele ich wlasciwie nie musza sprzedawac, bo potrzebuja grosza, zmieniaja nabywcow w "swoich" kregach przy grze w snookera i taka perla nigdy nie znajdzie miejsca w interenecie(mobile,ebay,itp).
W ogloszeniach internetowych sa powiedzmy w wiekszosci kiepskie egzemplarze u handlarzy i lepsze od osob prywatnych w cenach roznistych.
Prawdzwe 1A laduja w prywatnych muzeach, gdzie wlasciciele wydaja wiecej na klimatyzowane garaze, niz potrafisz sobie wyobrazic.

Rafal77 pisze:
paradoksem jest to ze dobre 124c kosztuje mniej niz dobre 123c


Czy ja wiem!ceny 124, jak i W201 w ostatnim roku zwariowaly na tyle, ze bys sie zdziwil.Takich przykladow moglbym dziesiatki podawac.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0323047378
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0361389895
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0310453465
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0376948529
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0299104525


marpie pisze:
Większość sedanów jeździła na taksówkach a kombiaki służyły do wożenia cementu. Jak jest ładna i zadbana sztuka to kosztuje tyle co qp.


Fakt wiele W123 jezdzilo na taxi,ale co zanczy wiekszopsc? Limuzyn wyprodukowali ok.2mil200tys sztuk i zostalo ich tym samym na tyle duzo, te jeszcze dlugo bedzie mozna znalezc piekny, zadbany i oryginalny egzamplarz z tym, ze w coraz wyzszych cenach.Dlatego proponowalbym sie pospieszyc i dzis wydac te 3000-4000euro, gdzie juz sie cos dobrego trafi. S123 choc by chcal ktos przeznaczyc teraz 5-7,8,9tys euro(obojetnie) to i tak ich nie wyda, bo ladnych T nie ma.A jak ktos ma, to nie odda.A jak juz to wlasnie jak pisalem wyzej.Rodzinie,znajomemu,koledze, ktory mu codziennie rano i wieczorem truje-sprzedaj mi,sprzedaj mi!
Co do C123 to da sie upolowac piekny model mimo, ze ich wyprodukowali najmniej(ok.100tys.sztuk).One od poczatku uchodzily za auta luksusowe,klasyczne i uzywane jako 2-3 pojazd w rodzinie, gdzie zamozny malzonek zrobil zonce prezent i ta tylko nim do butikow jezdzila w ladna pogode.Taki tez oczywsicie nie stoi na rogu u Turka,ale i tez nie kosztuje 15tys.zl.

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 31, 2009 10:45 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
marpie pisze:
Większość sedanów jeździła na taksówkach a kombiaki służyły do wożenia cementu. Jak jest ładna i zadbana sztuka to kosztuje tyle co qp.

Po wakacjach będę sprzedawał swoje 280TE. Niestety w manualu. Auto jest oryginalne w 100%, a cenił go będę na kwotę 4 cyfrową, więc da się takiego kupić w dobrej cenie ;)

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 31, 2009 11:08 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 13, 2007 10:02 am
Posty: 449
Lokalizacja: Gdynia
bary123ce pisze:
marpie pisze:
Jak jest ładna i zadbana sztuka to kosztuje tyle co qp.

Po wakacjach będę sprzedawał swoje 280TE, (...) a cenił go będę na kwotę 4 cyfrową


Co było do okazania :P


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 31, 2009 11:15 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
marpie pisze:
Co było do okazania

nie rozumiem ?

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl