MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 5:55 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt sty 26, 2010 11:28 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 03, 2009 10:30 pm
Posty: 577
DJ MAKU pisze:
masz też 'blachę' od 230T. To jest dopiero rarytas,

Według mnie największym "rarytasem" w tym "zbiorze" jest oryginalny niepozorny znaczek 300 SE z pierwszej połowy lat 60-tych (dolna pólka 4 w rzędzie po lewej) pochodzi z modelu którego wyprodukowano niecałe 1000 sztuk i jest to znaczek "z historią".


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 27, 2010 6:58 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
DJ MAKU pisze:
kielbik na Twoim miejscu nie robiłbym sobie aluzji o przedłużaniu męskości za pomocą samochodu mając tyle aut wymienionych w sygnaturce... [zlosnik] [zlosnik]



Spokojnie z tego podpisu czy bardziej nekrologu to większośc tych przedłużaczy dawno nie żyje, ale co ciekawe stoją do dziś jak nowe hue hue hue. <br>Dodano po 9 minutach.:<br>
DJ MAKU pisze:

Widzę, że masz też 'blachę' od 230T. To jest dopiero rarytas, bo z tego co wiem to chyba jest model Beczki o najmniejszej liczbie wyprodukowanych egzemplarzy (mówię o seryjnych...).



Nie siej herezji , 230T wyprodukowano 6884 sztuki, z czego jedną miałem przyjemność pociąć.

Inny model wyprodukowano w liczbie 3704 sztuki, a mianowicie 280C
Z kolei taką sztukę miał okazję pociąć kolega Drwalu .

[cool] [cool] [cool]


Rarytasem wśród 123 jest model 230C z roku 1976, powstała jedna sztuka, oraz model 250T z 1977, równiez jedna sztuka.
Także model 300TD( bez turbo) z roku 1977 też jeden.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 27, 2010 6:29 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
DJ MAKU pisze:
kielbik pisze:
Jak malego wacka trzeba miec zeby zmienic dyfer po to tylko aby zaskoczyc innych kierowcow (nawet gdyby chodzilo o kierowcow stuningowanych VW, Opli i BMW) .
kielbik na Twoim miejscu nie robiłbym sobie aluzji o przedłużaniu męskości za pomocą samochodu mając tyle aut wymienionych w sygnaturce... [zlosnik] [zlosnik]
Ale u mnie wszystkie auta maja seryjne mosty [zlosnik].
THC pisze:
Spokojnie z tego podpisu czy bardziej nekrologu to większośc tych przedłużaczy dawno nie żyje, ale co ciekawe stoją do dziś jak nowe hue hue hue.
Spokojnie, jak dotad tylko jeden dokonal zywota (i to w slusznej sprawie) a drugi dopiero jest kandydatem. Wiec odsetek tych co przezyja wcale nie jest taki zly (80%) :P.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 27, 2010 6:34 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
Możecie mi wyjaśnić o co chodzi z tymi 230T, 280C ? Dlaczego bez E ?


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 27, 2010 6:37 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Omen pisze:
Możecie mi wyjaśnić o co chodzi z tymi 230T, 280C ? Dlaczego bez E ?
E = Einspritzung = wtrysk. Reszty domysl sie sam ;).

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 27, 2010 6:38 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 03, 2009 10:30 pm
Posty: 577
Omen pisze:
Możecie mi wyjaśnić o co chodzi z tymi 230T, 280C ? Dlaczego bez E ?

Bo panie dzieju T to "po Polskiemu" kombi, C to kupe a E to wtrysk. Takoż to mocium panie wygląda.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 27, 2010 6:56 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
ROBHEN, wiem że T to kombi. Chodziło o to dlaczego nie TE i CE ale kolega kielbik już wyjaśnił :)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 11, 2010 12:21 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 02, 2009 1:04 pm
Posty: 41
Lokalizacja: Warszawa
witam
udało się w końcu komus zrobić 240-stkę z turbo?

_________________
obecnie Mercedes-Benz W124 250D "Szarak"
ex Mercedes-Benz W124 E200D - "Czarna Strzała"
ex Mercedes-Benz W210 E290TD - "Czołg"
ex Mercedes-Benz W124 250D "Zielony Szuwarek"
ex Polonez 1600 "Czerwony Smok"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 11, 2010 6:41 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
andre0891 pisze:
udało się w końcu komus zrobić 240-stkę z turbo?

Udało, w Indiach produkują terenówki z OM616 Turbo ;)

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 11, 2010 6:44 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pn lis 20, 2006 7:05 pm
Posty: 9
Lokalizacja: warszawa
http://www.force4x4.com/enginedetails.html


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 11, 2010 8:07 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 02, 2009 1:04 pm
Posty: 41
Lokalizacja: Warszawa
widzę że Hindusi wzmocnili starą (śmiem twierdzić że jedną z najlepszych konstrukcji silnika) niemiecką jakość, jestem ciekaw jak to sie sprawuje w praktyce, miło by było mieć doładowaną OM 616 w starej poczciwej "Beczułce"

_________________
obecnie Mercedes-Benz W124 250D "Szarak"

ex Mercedes-Benz W124 E200D - "Czarna Strzała"

ex Mercedes-Benz W210 E290TD - "Czołg"

ex Mercedes-Benz W124 250D "Zielony Szuwarek"

ex Polonez 1600 "Czerwony Smok"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 11, 2010 8:24 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 12, 2007 12:04 am
Posty: 223
Ciekawe czy przerabiają stare silniki, mają dostęp do nowych bloków[?], czy może sami produkują kopie 240D od podstaw.

_________________
W123 200 Automatic
~W123 240D Taxi


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 11, 2010 8:43 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 02, 2009 1:04 pm
Posty: 41
Lokalizacja: Warszawa
na weekendzie jak będę miał czas to poszukam czegoś bliżej na ten temat- jak nie znajdę to trudno bo prawdę mówiąc zaciekawił mnie ten temat

_________________
obecnie Mercedes-Benz W124 250D "Szarak"

ex Mercedes-Benz W124 E200D - "Czarna Strzała"

ex Mercedes-Benz W210 E290TD - "Czołg"

ex Mercedes-Benz W124 250D "Zielony Szuwarek"

ex Polonez 1600 "Czerwony Smok"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl