McCoy pisze:
LiveLetDie pisze:
Na A1 rozbujał się do licznikowych 140 i moooże szedłby dalej ale warunki nie sprzyjały
Jak tak dalej pójdzie, to zaczniesz wolniej chodzić i mówić
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
Mimo, że Kalarepa ma niezwykłą moc spowalniania pracy zegarków to wyprzedziłem Punto (nie elkę!), Octavię i nieeeezliczoną ilość TIRów
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
<br>
Dodano po 15 godzinach. 11 minutach.:<br> Auto przerejestrowane, dowód i nowe tablice są więc postanowiłem sobie zamówić DK. Udałem się więc do ASO Mercedesa na ul. Elbląskiej w Gdańsku. Ubrawszy się zawczasu godnie co by mnie z góry nie traktowano jak szczyla co sobie chce poślinić się na nowiutkie skóry aut co to mają "czy paki na liczniku" (takie zboczenie bo jednak wciąż szata zdobi człowieka - szczególnie w takim miejscu). Na pytanie o Kartę Danych zostałem szybko skierowany (nie mylić z "odesłany") do najbliższego stanowiska i tam bez żadnych tłumaczeń o co mi chodzi (szok) poproszono mnie o dowód rejestracyjny, zapisano nr tel i poinformowano że zadzwonią kiedy DK przybędzie. To było o godzinie 9.00, równo o 13.00 dostałem telefon, ze DK jest już do odebrania. Jako że "teść" za sponsorował pełny bak odpaliłem Kalarepę i ruszyłem do ASO by tam odebrać wydrukowany skan DK. Nie wiem jak Wy ale ja jestem bardzo pozytywnie zaskoczony prędkością w jakiej się to odbywało.
Ocenzurowałem jedną pozycję będąc przekonanym, ze to numer kluczyka. Bardzo proszę bardziej doświadczonych (w języku niemieckim szczególnie) o pomoc w rozkodowaniu DK.
Zgadza się najwyraźniej rok produkcji, wzór i kolor wnętrza, silnik (bo wiedziałem że wywalono 240D) oraz wyposażenie. Chociaż pojawiły się dwa nowe kody 561 - wzmacniany lewy fotel - na czym to polega? oraz 618 - lampy przeciwmgielne, które nie występują na tabliczce lakierowanej... Dwukrotnie [
lakierowanej tabliczce - to przypis dla tych, którzy nie nadążają za moim strumieniem świadomości]. Bo tak jak mi powiedziano auto zostało już kiedys w PL polakierowane. Na 867 zamiast na 861. Ciekaw jestem czy to czeski błąd czy celowy zabieg. Tak czy siak 861 skrywa się w okolicach lewarka:
Z kolejnych spostrzeżeń. Auto ma głośniki tylko z tyłu

i brak mu fadera (pomimo odpowiedzialnego zań przełącznika). Paski klinowe są inne niż te sugerowane w książce inż Etzolda.
Na koniec kolejne zdjęcia (choć jeszcze bez białych tablic)
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)