MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 28, 2025 11:42 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn maja 05, 2008 1:39 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 12, 2007 9:00 pm
Posty: 168
Lokalizacja: Warszawa
Chyba ze ktoś,gdzieś ma zdjęcia wypolerowanych pent i oszczędzi mi roboty [oczko] <br>[size=9][color=#999999]


to może tak -> http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... 539_07.jpg


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 06, 2008 6:16 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 25, 2004 9:39 pm
Posty: 805
Lokalizacja: Bydgoszcz
Cem pisze:
Ostro musiałeś gonić 8) [wamp]

Gonić? Nic z tych rzeczy - spokojny ze mnie kierowca, a testy mają taryfę ulgową :lol:

Mam nadzieję, że Mitu się nie obrazi.
Mitu pisze:
Obrazek

Czy plasticzki mocujące kable WN nie powinny być węższe pomiędzy świecami?
Chyba, że jest inny rozstaw bolcy, które wchodzą w dekiel.

Części 406 i 409:
Obrazek


Pozdrawiam [oczko] <br>Dodano po 6 godzinach. 55 minutach.:<br> OK - mam to chyba [oczko]
Powinno być jak u Mitu. Jeszcze jedna fota poglądowa - bo fajna:
Obrazek

Ten schemacik nie jest dokładny, a do mocowania kabli potrzebne są części o nr:
110 159 06 40 - 2 szt.
110 159 05 40 - 1 szt.

Poprawcie mnie jeśli się mylę [oczko]

_________________
W114 250C 1971 USA


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 15, 2008 5:07 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 25, 2004 9:39 pm
Posty: 805
Lokalizacja: Bydgoszcz
Heja,
pomierzyłem ciśnienia sprężania :-?

Wyniki w kg/cm2 (atm):
1 cyl. - 6,2
2 cyl. - 6,4
3 cyl. - 5,8
4 cyl. - 5,6
5 cyl. - 6,4
6 cyl. - 6,3

Jakaś lipa z tego wyszła - ale za to w miarę równa :lol:
Może jakiś powtarzalny błąd pomiaru?
Dodam, że pali olej.


Pozdrawiam

_________________
W114 250C 1971 USA


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 15, 2008 9:05 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 22, 2006 11:33 pm
Posty: 794
Lokalizacja: z Poznania
chymon pisze:
Jakaś lipa z tego wyszła - ale za to w miarę równa


Chyba trza by było inny manometr podłączyć ;) , bo coś tu nisko :-? Za nisko...

_________________
280 CE Automat.....,
W123 200D Miś! Pałkowy
Ex. MB 410


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 16, 2008 2:39 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 25, 2007 11:37 pm
Posty: 312
Lokalizacja: Lubartów k. Lublina
chymon pisze:
Dodam, że pali olej.

Podobno, teoretycznie każdy, nawet nowy silnik pali olej ;)
Faktycznie dziwnie to wygląda. Przy tych ciśnieniach to oprócz palenia oleju nie powinien chyba prawie jeździć już. Idź na radą Montera i przebadaj to dla pewności jeszcze raz na innym sprzęcie. Bo nie dość, że za nisko, to jeszcze za równo [zlosnik]
Zawory dobrze masz ustawione? Chociaż wątpię żeby wszystkie udało sie ustawić z jednakowym błędem...

_________________
kiedyś w114 250CE '68 w dieslu :-(
teraz w123 230CE '82, już takie jak trzeba :-)
banalne audi na wyloty...
Honda CBX 650 '83
i kilka moto z KDL, następne w planach... ciągle mało rdzy w garażu


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 16, 2008 10:41 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
chymon pisze:
Heja,
pomierzyłem ciśnienia sprężania :-?

Wyniki w kg/cm2 (atm):
1 cyl. - 6,2
2 cyl. - 6,4
3 cyl. - 5,8
4 cyl. - 5,6
5 cyl. - 6,4
6 cyl. - 6,3

Jakaś lipa z tego wyszła - ale za to w miarę równa :lol:
Może jakiś powtarzalny błąd pomiaru?
Dodam, że pali olej.


Pozdrawiam


to już nawet moje M110 w chwili śmierci miał więcej :P zmień narzędzie :)

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 16, 2008 10:53 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
chymon pisze:
Heja,
pomierzyłem ciśnienia sprężania :-?

Wyniki w kg/cm2 (atm):
1 cyl. - 6,2
2 cyl. - 6,4
3 cyl. - 5,8
4 cyl. - 5,6
5 cyl. - 6,4
6 cyl. - 6,3

Jakaś lipa z tego wyszła - ale za to w miarę równa :lol:
Może jakiś powtarzalny błąd pomiaru?
Dodam, że pali olej.


Pozdrawiam


Albo słaby rozrusznik/akumulator albo narzedzie do kitu....Z ta kompresją powinien ledwo odpalać i brac bardzo duzo oleju...Jeszcze jeden pomiar z sprawnym aku zalecam.

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 16, 2008 11:07 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 25, 2004 9:39 pm
Posty: 805
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pali od razu - czy zimny czy ciepły, oleju bierze raptem 1l/800km :lol:
Akku dobry, rozrusznik po regeneracji.

Szukam innego manometru.


Pozdrawiam.

_________________
W114 250C 1971 USA


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 16, 2008 12:09 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
chymon pisze:
Wyniki w kg/cm2 (atm):
1 cyl. - 6,2
2 cyl. - 6,4
3 cyl. - 5,8
4 cyl. - 5,6
5 cyl. - 6,4
6 cyl. - 6,3


wynik na granicy zapalania, jesli się powtórzy znaczy że stan remontowy. Zuzycie oleju znaczne -wyszło już poza normę, ale jak wzrosnie do ok 1l/100km to juz będzie zarzucal świece olejem...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 16, 2008 12:59 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 22, 2006 11:33 pm
Posty: 794
Lokalizacja: z Poznania
chymon pisze:
Pali od razu - czy zimny czy ciepły, oleju bierze raptem 1l/800km
Akku dobry, rozrusznik po regeneracji.

Szukam innego manometru.


Pozdrawiam.


A pedał gazu miałeś wciśnięty na maksa?? Tak sobie gdybam

_________________
280 CE Automat.....,
W123 200D Miś! Pałkowy
Ex. MB 410


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 16, 2008 1:02 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 25, 2004 9:39 pm
Posty: 805
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pomiar na innym aucie tym samym sprzętem wskazał 4 - a było to auto młodsze, normalnie jeżdżące, nie spalające oleju.

Zakładając wersję optymistyczną - czy może palić tyle oleju przez gumki zaworowe? <br>Dodano po 1 minutach.:<br>
Monter pisze:
A pedał gazu miałeś wciśnięty na maksa?? Tak sobie gdybam

Nie miałem - dobra rada na przyszłość.

_________________
W114 250C 1971 USA


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 16, 2008 5:28 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 12, 2008 5:58 pm
Posty: 317
Lokalizacja: Wrocław&Swojec
WoW 1l/800km do duzo. mój Św pamieci escort palił 0.5l na 100km 2.5 V6. a miał cisnienie 8-9 na kazdym z 6 cyl. dorypałem mu 3 dawki ceamizera i chociaz przestał kopcic. i mam pytanie ??? Jak jedziesz to jaki dymek zostawiasz za sobą?? bo na bank jak dasz w gaz to chmurka niezła.
Na jałowym tez smoli?

_________________
MB W123 84r 280e ASB-> 300TD 5 manual "smoczek"
MB W123 79r 300D ASB Tatowy "żabka"
Plastiki :)
Ford escort 1.8 16V 99r "szlifierka"
Ford escort 1.4 8V 92r szczep 1.8TD 8V 97r "Ważywniak"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 17, 2008 12:10 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 05, 2006 6:58 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Gdańsk
Tak, moze palić tyle przez gumki zaworowe 8) Moj palil 0,7l/1000km, teraz pali tyle samo, ale na 2000km [zlosnikz] Gumka [zlosnik] kosztuje 2zł :), a Sylwek wie jak je wymienić [zlosnik]

_________________
MB W123 300D Automatic '82 "Pieszczoch"
WSK 125 B3 '73
Gaz 24 Wołga '72 "Lady Black"
VW Golf II 1.6D '89 "Nieoszlifowany Diament"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 17, 2008 4:29 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 04, 2005 11:31 am
Posty: 1777
Lokalizacja: Łobez [ZŁO] [GLE] - rezydent
Skala manometru się nie zaczyna czasem od wartości 10???
Takim właśnie kiedyś mierzono mi ciśnienie w Madame przed remontem - wprawdzie to diesel ale wskazówka poszła na "jedynkę" tylko na jednym cylindrze, a przecież nie ma opcji by było zero skoro mimo ciężkiego "palenia " auto jeździło i miało moc.

_________________
Mercedes Benz S124 220TE 1993r.
Volvo FH13 500 2016r. - służbówka
ex: Mercedes Benz W115 200D 1968
ex: Mercedes Benz W115 200D 1973
ex: Mercedes Benz S123 300TD 1983
ex: Mercedes Benz Actros MPII 1844 2007r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 08, 2008 10:14 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 25, 2004 9:39 pm
Posty: 805
Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam,
no i strzelił gazownią, tak że chyba poszła uszczelka pod kolektorem.
Objawy takie:
- syczy niemiłosiernie
- bardzo wysokie jałowe obroty na rozgrzanym
- na zimnym falują cyklicznie od powiedzmy 600-1400 obr/min
- po psiknięciu samostartem na kolektor przy wlocie do głowicy obroty wkręcają się na wyższe - praktycznie przy wszystkich cylindrach

Posiadaczy EPC proszę o podanie nr uszczelki:
VIN: 116 024 12 094244
Silnik: 110 985 12 022037

Ruska stronka nie trybi...


Pozdrawiam
Szymon

_________________
W114 250C 1971 USA


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl