MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 8:04 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn wrz 20, 2004 11:11 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
Antoni Janikowski pisze:
Rzeczywiście! Membrany parowników muszą trochę się wygnieść żeby pracowały normalnie. Po jakimś 1000km wyregulujesz jeszcze gazik i będzie palł mniej..


Ja od chwili przerobienia na gaz zrobiłem już około 1000-1200km i zaczynam zauważać, że zaczyna mnien spalać!!! (wcześniej 15-16 teraz 13l/100km)

Antoni Janikowski pisze:
Co konekwencji strzału to może rozwalić cały przepływomierz, czyli tzw. wagę. Widziałem już złamane ramię od klapy spiętrzającej. Rozrywa czasami wkład filtra powietrza(ja ostatnio sam rozerwałem swój jak trzepałem go z liści-i strzału nie potrzeba [zlosnik] ).
Proszę was nie zakładajcie od razu że będzie strzelał. .

Mi powiedziano że 85% K/KE-Jetronic strzela i nie ma na to żadnej rady :-((((((((
Antoni Janikowski pisze:
Lepiej pomyślcie co zrobić, żeby nie strzelał,niż marwić się dniem zagłady.

:-))))))))
Należy chuchać i dmuchać :-)))))))))

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 21, 2004 8:04 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
phill pisze:
and6412 pisze:
FENIX pisze:
zamontowałeś GAZ do W107 ???

toż to przecież połowa bagażnika znikła ;) [zlosnik]


Ale ta druga została :lol:. A większego nawet na wakacje nie potrzebuję.


[zlosniki]

niepotrzebuje, niepotrzebuje... a potem na mnie krzyczy, ze za duzo bagazy zabieram [oczko]

Że on to niby tylko kąpielówki oraz ręcznik i oczekuje tego samego? [zlosnik] ;)

Bagażnik w 107 to faktycznie maleństwo w porównaniu ze 115 czy też 116, ale na standardy obecnych plastików, to i tak nie jest źle. Inna rzecz, że na szerokość wlazły mi kiedyś klamoty do znajomego ogórka a do Laguny nie chciały - strój x 2 i ręcznik x 2 wejdą [zlosnik]

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 21, 2004 2:29 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Wookee pisze:
phill pisze:
and6412 pisze:
FENIX pisze:
zamontowałeś GAZ do W107 ???

toż to przecież połowa bagażnika znikła ;) [zlosnik]


Ale ta druga została :lol:. A większego nawet na wakacje nie potrzebuję.


[zlosniki]

niepotrzebuje, niepotrzebuje... a potem na mnie krzyczy, ze za duzo bagazy zabieram [oczko]

Że on to niby tylko kąpielówki oraz ręcznik i oczekuje tego samego? [zlosnik] ;)

Bagażnik w 107 to faktycznie maleństwo w porównaniu ze 115 czy też 116, ale na standardy obecnych plastików, to i tak nie jest źle. Inna rzecz, że na szerokość wlazły mi kiedyś klamoty do znajomego ogórka a do Laguny nie chciały - strój x 2 i ręcznik x 2 wejdą [zlosnik]


Po pierwsze miałem VW Polo, a tam bagaznik fabrycznie byl mniejszy niz teraz mam w MB i miajsca na mój burdel starczalo w zupełności.
A po drugie to wziąłem ją teraz na sposób, [cool] oświadczyłem, że sama nosi swoje rzeczy, wiem że mało kurtuazyjne, ale naprawde skuteczne.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 21, 2004 7:45 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
MMM pisze:
Antoni Janikowski pisze:
Rzeczywiście! Membrany parowników muszą trochę się wygnieść żeby pracowały normalnie. Po jakimś 1000km wyregulujesz jeszcze gazik i będzie palł mniej..


Ja od chwili przerobienia na gaz zrobiłem już około 1000-1200km i zaczynam zauważać, że zaczyna mnien spalać!!! (wcześniej 15-16 teraz 13l/100km)

Antoni Janikowski pisze:
Co konekwencji strzału to może rozwalić cały przepływomierz, czyli tzw. wagę. Widziałem już złamane ramię od klapy spiętrzającej. Rozrywa czasami wkład filtra powietrza(ja ostatnio sam rozerwałem swój jak trzepałem go z liści-i strzału nie potrzeba [zlosnik] ).
Proszę was nie zakładajcie od razu że będzie strzelał. .

Mi powiedziano że 85% K/KE-Jetronic strzela i nie ma na to żadnej rady :-((((((((
Antoni Janikowski pisze:
Lepiej pomyślcie co zrobić, żeby nie strzelał,niż marwić się dniem zagłady.

:-))))))))
Należy chuchać i dmuchać :-)))))))))


Mam nadzieje ... moje M110 po zagazowaniu spala kolo 30 w miescie a 16L LPG na trasie przy predkości do 100km/h!!!!! (żle wyważone koła)

Mam nadzieję że się ułoży ... mam mixer taki z wlotem gazu od góry przez dziure w obudowie f. pow. i parownik LOVATO MAJOR ... największy .... . Do tej pory mialem 2 strzały. 1 jak prawdopodobnie za bardzo przykręciłem śrubę gazu (choc robilem wszystko zgodnie ze wskazówkami Kovala i ekipy 3000Rpm i przykrecac dopuki nie spadna obroty silnika a potem odpuscic o 1 obrót sruby) ale zrzucam wine na nieułożoną jeszcze membranę. Drugi strzał pod warsztatem Kovala (o ironio) ale dodałęm gazu przy odpalaniu na gazie wiec mea culpa. W obu przypadkach konsekwencje to zgięta blacha klapy przeplywomierza , przepustica podskoczyla i wyskoczyła z tej gumy spietej 2 opaskami . za 2 razem spadniety przewód wolnych obrotów ( po pierwszym strzale poluzowalem opaskę żeby spadał) Mam nadzieje ze jak przestawie zapłon o 8 stopni w przód i membrana sie ułoży spalanie mi spadnie i strzałów nie bedzie. Wlot mam tylko w dół skierowany , nie jest zmniejszona jego srednica i jest ok.

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 21, 2004 8:47 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Jezu co to za regulacja jakas na oko...nie rozumiem ...... wiadomo od czego tyle pali! ja regulacja to tylko na analizatorze i nic innaczej,zadne samodzielne krecenie srubą.........

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 21, 2004 10:20 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Porostu śmieszą mnie takie metody regulacyjne, a to na oko, a to na ucho, a to na zapach spalin....A później pierdu!!!
Bez analizatora można sobie poradzić jak się ma w miarę szybką sondę Lambda i jaki taki miernik. Niestety niekiedy trzeba przeprogramować np. wyjściowe położenie silnika krokowego i żade regulacje śrubką nie pomogą.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 21, 2004 10:57 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
Antoni Janikowski pisze:
Porostu śmieszą mnie takie metody regulacyjne, a to na oko, a to na ucho, a to na zapach spalin....A później pierdu!!!
Bez analizatora można sobie poradzić jak się ma w miarę szybką sondę Lambda i jaki taki miernik. Niestety niekiedy trzeba przeprogramować np. wyjściowe położenie silnika krokowego i żade regulacje śrubką nie pomogą.


Gdzie sugerujecie jechac na taka regulacje w warszawie i ile skasują ?

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 21, 2004 11:46 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
MERCEDES 4 EVER pisze:
Jezu co to za regulacja jakas na oko...nie rozumiem ...... wiadomo od czego tyle pali! ja regulacja to tylko na analizatorze i nic innaczej,zadne samodzielne krecenie srubą.........


No właśnie tak mnie ostatnio wkur...li niesamowicie. Pojechałem do niech jakiś tydzień po montarzu, bo na D i chamulcu wolne obroty były za niskie o jakieś 150 RPM. Przyjeżdzam, a kolo otwiera maskę bieze śrubkę (to sie zdajsie register nazywa), oraz ta druga na parowniku i zaczyna kręcić (fakt faktem bardzo nieznacznie). no to ja sie go pytam z takimi oczami :o panie, a analizator, to co? Gryzie?? a on mi na to, ze nie potrzeba. OK powiedzialem, jak coś do do was przyjade jeszcze raz i wybieram sie na dniach, bo obrotynieznacznie sie poprawiły, za to zaczęło śmierdzieć gazem. Wnioskuje za bogatą mieszankę, co owocuje nie spaleniem sie jej do konca. Mam rację?

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 22, 2004 7:49 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Masz racje jak cholera! mieszanie registrem to jeszcze nic ale ta srubka od wydatku gazu jak sie ruszy czasami o troszeczke to mieszanka potrafi sie tak zmienic ze szok.Najczesciej po takiej regulacji jest Lambda 0.75 i 9 % tlenku wegla.Po prostu jak widze za ktos reguluje na oko bez analizatora to jest gamoń i tyle i nie ma pojecia o procesie spalania a w silnikach.A szczytem mozliwosci regulacyjnych takich kmieciow jest tez jeszcze zasłoniety dolot powietrza.... :evil:

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 22, 2004 7:56 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Mi sie jeszcze przypomniało- pozniej jak sie montuje gaz u takich Flachowcow [zlosnik],i człowiekowi strzela to wsro0d ludzi krazy opinia ze gaz to niedobry ze strzela i wogole to wina najpewniej silnikow MB :evil:,LUDZIE to nie ma byc tak-Wiedza dobrana instalacja,sprawny silnik i jazda na gazie bedzie przyjemnoscia,a nie pojezdzanie na gazie do fachowcoe zeby podregulował bo nie chodzi bo nie ma wolnych obrotow itp.Pozatym And6412 - ja bym sie bał odpalac go po takiej regulacji to moze pierdutnac w kazdej chwili-nie strasze ale jak jest za bogata mieszanka szanse rosna w szybkim tempie......Ale moze jeszcze sie pojawi Antoni to potwierdzi to co napisałem..........

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 22, 2004 2:09 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Właśnie dziś sie do nich wybieram i postaram sie zeby ten koles dostal taki opier...ol (bo to pracownikbyl). Niemniej jednak, firma jako calosć jest godna polecenia.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 22, 2004 2:12 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
MMM pisze:
Mi powiedziano że 85% K/KE-Jetronic strzela i nie ma na to żadnej rady :-((((((((

Dyrdymaly i farmazony, no i totalna glupota.
Moj K-jet ani razu nie kichnal, a juz ponad 60kkm i ponad 2 lata jezdzi na LPG [zlosnik]

_________________
Pozdrawiam,

Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73
jareg@mb.org.pl
http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 22, 2004 2:34 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
and6412 pisze:
Właśnie dziś sie do nich wybieram i postaram sie zeby ten koles dostal taki opier...ol (bo to pracownikbyl). Niemniej jednak, firma jako calosć jest godna polecenia.

Wystarczy, że jeden kretyn namiesza, to jak myslisz, kto zapłci za naprawy? Firma, pan osobiście? [zlosnik]
Jak już założyłeś sobie LPG, to teraz goń partaczy ciężkim słowem i (jak nie pomoże) takąż pałą, tym bardziej, że silnik masz podobno "młody" - trzeba dać mu szansę osiągnięcia dojrzałości. [oczko] :D

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 22, 2004 4:05 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Regulacja na analizatorze to postawa przy montarzu gazu. Gaz trzeba zestroić jak instrument muzyczny. Jak jest wsio ok to później można sobie robić korekty Lambdy miernikiem.
Co do dolotu to niekiedy trzeba zdławić bo inaczej się nie da, poprostu nie ma dostatecznego podciśnienia w dolocie i trzeba je sztucznie wymusić.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 22, 2004 4:21 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
Antoni Janikowski pisze:
Regulacja na analizatorze to postawa przy montarzu gazu. Gaz trzeba zestroić jak instrument muzyczny. Jak jest wsio ok to później można sobie robić korekty Lambdy miernikiem.
Co do dolotu to niekiedy trzeba zdławić bo inaczej się nie da, poprostu nie ma dostatecznego podciśnienia w dolocie i trzeba je sztucznie wymusić.


IMO nie trzeba dławic ... trzeba tylko upewnic sie ze ped powietrza nie wpada bezposrednio do obudowy filtra przy duzych predkosciach ... u mnie jest dolozona 5 cm rurka skierowana w dol

PS. Panie Antoni ... da pan rade w sobote wpaść na spot z grillem do Kielc ??Mam znajomego stróża co nas wpusci na warsztat z analizatorem spalin ... jakby nam sie chcialo moglibysmy mojego ustawic jak trzeba

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl