MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 24, 2025 1:10 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5
Autor Wiadomość
Post: śr lis 02, 2011 8:24 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 28, 2010 11:33 am
Posty: 392
Lokalizacja: Płock
mirand pisze:
Pomyłka-560 dokładnie 231,2 km.Ma kolega może inne dane dla wersji USA?.Chętnie spojrzę.


Zwracam honor. ;)
gdzieś czytałem że wersje na USA były '"przyduszone" i to się potwierdza ale żeby tak mocno?

Zobacz proszę porównanie wersji Europa i USA z linka georem 380 Europejska wersja nie ustępuje osiągami 560 USA.

A co do spalania to każde V8 będzie ciągneło z baku ale dla tego dzwięku warto!!!!

_________________
107 - 380 SLC
108 - 280 SE 4.5


Na górę
Post: śr lis 02, 2011 8:34 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 17, 2010 9:23 am
Posty: 282
Lokalizacja: Szczecin
Czyli są tylko cabrio z tym motorkiem? Ale przekładkę na m103 z m110 dało by rade zrobić?

_________________
Mercedes W123 Coupe 230CE


Na górę
Post: śr lis 02, 2011 8:37 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lip 24, 2011 9:55 pm
Posty: 62
Kolego Przemulek został Pan wywołany do tablicy-czekam na odpowiedź.Moje wiadomości nie zostały wyssane z palca,będąc w USA i szukając 107 dla siebie oglądałem parenaście sl w107 i były to różne wersje silnikowe.Mogę mylić się o parę km dlatego,że było to parę lat temu.Moja wiedza opiera się na dokumentach,które były przy samochodach-możliwe,że tam też kłamią w papierach,jedno co pamiętam na pewno-nie spotkałem tam wersji 380 sl,która by miała więcej niż 155km,skąd się biorą u nas takie 380sl w wersji 200-230 km nie mam zielonego pojęcia.Dlatego piszę jeszcze raz-jeśli sl w107 w wersji usa to tylko 560.Amen.


Ostatnio zmieniony śr lis 02, 2011 8:47 pm przez mirand, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: śr lis 02, 2011 8:47 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 17, 2010 9:23 am
Posty: 282
Lokalizacja: Szczecin
Ja słyszałem, że właśnie auta w wersji USA były przyduszane bo jakoś w latach 1978 pojawiły się restrykcje ograniczające moc silnikow.

_________________
Mercedes W123 Coupe 230CE


Na górę
Post: śr lis 02, 2011 8:53 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lip 24, 2011 9:55 pm
Posty: 62
Kolego Przemulek,wszystko jest ok :)


Na górę
Post: śr lis 02, 2011 9:30 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
neocc pisze:
Czyli są tylko cabrio z tym motorkiem? Ale przekładkę na m103 z m110 dało by rade zrobić?


Napewno się da, ale po co? SLC to już klasyk.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Post: śr lis 02, 2011 9:40 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 17, 2010 9:23 am
Posty: 282
Lokalizacja: Szczecin
To jak koledzy sądzicie czy taką SLC280 z 1979 roku opłaca się brać za 4 tyś euro.
Fakt jest, że jest mało zgnita, oczywiście wiadomo jak ją się rozbierze to powychodzi parę rzeczy ale suchy klimat robi swoje. Tapicerka to czarna skóra, tył eksta ale z przodu masakra i decha popękana od słońca. Zderzaki i wszystkie chromy w świetnym stanie ale z uszczelkami to gimela. Na tej tylnej żaluzji na szybie odchodzi farba i słoneczniki ma spłowiałe. Silniczek pali elegancko aczkolwiek na wolnych nim trochę buja ale to dla mnie nie problem [zlosnikz] .Skrzynia nie wiem w jakim stanie bo nie było jak tym autem wyjechać z garażu. No i oczywiście jest w tym świetnym czerwonym kolorze.

Z dodatkowego wyposarzenia to: obrotomierz, elektryczny szyberdach,klima,abs i antena automatyczna

_________________
Mercedes W123 Coupe 230CE


Na górę
Post: śr lis 02, 2011 10:06 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Ja zawsze jestem zdania że SLC nie wolno kupować do najmniejszej nawet roboty (tutaj jak sam piszesz blacharki i tapicerowania + nie wiadomo co z motorem). Zawsze warto dołożyć i kupić auto w stanie który trzeba bedzie tylko utrzymywac.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
Post: śr lis 02, 2011 10:28 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
Jako ktoś, kto posiada 560sl od 3lat mogę stwierdzić, że osiągi tego silnika są więcej niż wystarczające do nadwozia otwartego i komfortowego zawieszenia. Warto szukać egzemplarza w jak najlepszym stanie gdyż przykład kolegi z pobliskiego wątku dowodzi, że w zblizonej cenie mozna trafić tak auto wymagające duuużych nakładów finansowych jak przykład kolegi w sąsiednim wątku i w bardzo dobrym stanie. Przy delikatnej jeździe można zejść do 13,5litra co sprawdziłem kilkukrotnie tankując do pełna, przy bardziej dynamicznej jeździe i staniu w korkach oscyluje powyżej 16litrów

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
Post: czw lis 03, 2011 10:30 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 28, 2010 11:33 am
Posty: 392
Lokalizacja: Płock
mirand pisze:
Kolego Przemulek,wszystko jest ok


Jak najbardziej, wszysko się zgadza [zlosnikz] może kiedyś sprawdzimy nasze gwiazdy gdzieś na zlocie!!

A co wątku zakupowego to polecam powściągliwość w tego typu zakupach, sam z doświadczenia wiem że można trafić na niezłą minę. Ja znając miejsca newralgiczne jeśli chodzi o rudego bardziej jednak obawiał bym się jednak strony mechanicznej. Koszty naprawy tych ósemek, automatów mogą boleć.

_________________
107 - 380 SLC
108 - 280 SE 4.5


Na górę
Post: pt lis 04, 2011 6:46 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 17, 2010 9:23 am
Posty: 282
Lokalizacja: Szczecin
No to ja już sam nie wiem. Bo hiszpan mi mówił, że na wiosnę dają ją do remontu ale wtedy będzie kosztowała 8 tyś euro. Ale wiecie nie wiadomo jak ten "remont" będzie wykonany.

_________________
Mercedes W123 Coupe 230CE


Na górę
Post: sob lis 05, 2011 12:46 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
neocc pisze:
Bo hiszpan mi mówił, że na wiosnę dają ją do remontu ale wtedy będzie kosztowała 8 tyś euro. Ale wiecie nie wiadomo jak ten "remont" będzie wykonany.
Remont pewnikiem bedzie wykonany "na hiszpana" [zlosnik]

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
Post: pn lis 07, 2011 4:29 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 17, 2010 9:23 am
Posty: 282
Lokalizacja: Szczecin
Witam. Mam pytanie czy ten D-Jetronic w m110 faktycznie tak często się psuł, tracił swoje parametry i trudno go potem wyregulować?

_________________
Mercedes W123 Coupe 230CE


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl