MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

M110 i gaz???
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=10193
Strona 1 z 2

Autor:  maciej kot [ pt sty 21, 2005 9:59 am ]
Tytuł:  M110 i gaz???

Witam, jestem świeży w temacie. Czy da się zagazować M110? Jeżeli tak to gdzie w Warszawie?
pzdr 8)

Autor:  AMG [ pt sty 21, 2005 12:38 pm ]
Tytuł:  Re: M110 i gaz???

maciej kot pisze:
Witam, jestem świeży w temacie. Czy da się zagazować M110? Jeżeli tak to gdzie w Warszawie?
pzdr 8)


Oczywiście że sie da !!

Co do tematu gdzie to zobacz http://w114.mb.org.pl/forum/viewtopic.php?t=10119&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Autor:  Antoni Janikowski [ pt sty 21, 2005 1:20 pm ]
Tytuł: 

Pamiętaj, że M110 pali dużo gazu i na pierwszej generacji chodzi źle. Ja bym poszedł śladami Kubola i zainstalował sondę oraz sterownik silniczka krokowego np. Bingo M, bo jest poprostu szybki co dobrze się sprawdza przy dużym dolocie. Miksera typu czołg i plastik nie polecam. Do K/KE najlepsze są mikserki Landi Renzo. Reduktor moze być Landi Renzo, BRC. I nie odpalaj z gau w przyszłości [zlosnik]

Autor:  AMG [ sob sty 22, 2005 9:40 pm ]
Tytuł: 

Antoni Janikowski pisze:
Pamiętaj, że M110 pali dużo gazu
Po tym co ja ostatnio czytam na forum to duzo pali silnik M102 na gazie, chodz zawsze myślałem , że jest inaczej. Moja M110 miesci sie z 17 litrach po miescie ale wynik 15l nie jest też zadki. Na trasie przy bardzo spokojnej jeździe spala 12.
Cytuj:
i na pierwszej generacji chodzi źle.
Tu sie nie wypowiem bo nie wiem która ja mam generacje
Cytuj:
Ja bym poszedł śladami Kubola i zainstalował sondę oraz sterownik silniczka krokowego np. Bingo M, bo jest poprostu szybki co dobrze się sprawdza przy dużym dolocie. Miksera typu czołg i plastik nie polecam. Do K/KE najlepsze są mikserki Landi Renzo. Reduktor moze być Landi Renzo, BRC. I nie odpalaj z gau w przyszłości [zlosnik]

Tu tez sie nie wypowiem bo zawsze odpalam na benzynce.Ale posłuchaj sie Antoniego to napewno dobrze na tym wyjdziesz !!

Autor:  Antoni Janikowski [ sob sty 22, 2005 10:32 pm ]
Tytuł: 

M102 pali dużo gazu nawet w wersji 1,8 i dlatego wolę M103.
Na gazie nie powinno się odpalać nawet na ciepłym(pomijając rozgrzewanie na benzynce) bo może puścić bąka - nawet do pierwszych generacji były automatyczne przełączniki Pb/LPG.
Pierwsza generacja ma na tym wężu z reduktora do miksera taką śrubę czyli register, druga w tym miejscu posiada aktuator ,attuator czy silnik krokowy jak kto woli.

Autor:  AMG [ sob sty 22, 2005 10:37 pm ]
Tytuł: 

Antoni Janikowski pisze:
M102 pali dużo gazu nawet w wersji 1,8 i dlatego wolę M103.
Na gazie nie powinno się odpalać nawet na ciepłym(pomijając rozgrzewanie na benzynce) bo może puścić bąka - nawet do pierwszych generacji były automatyczne przełączniki Pb/LPG.
Pierwsza generacja ma na tym wężu z reduktora do miksera taką śrubę czyli register, druga w tym miejscu posiada aktuator ,attuator czy silnik krokowy jak kto woli.


No to ja mam pierwszą generacje !!

Co do odpalania na ciepłym silniku to ja też zawsze odpalam na Pb.

Nigdy nie odpalam na gazie.

Autor:  JareG [ ndz sty 23, 2005 1:14 pm ]
Tytuł: 

Antoni Janikowski pisze:
M102 pali dużo gazu nawet w wersji 1,8 i dlatego wolę M103.

A ja myslalem, ze dlatego ze to R6 [hehe]
M102 dobrze wyregulowany wcale nie pali duzo. W trasie spokojnie miesci sie w 10/100, przy 100km/h

Autor:  Antoni Janikowski [ ndz sty 23, 2005 2:19 pm ]
Tytuł: 

Dlatego że R6 [zlosnikok] , a R6 ładnie gada. Dzisiaj sobie zdjąłem filtr odpaliłem, przegazowałem - normalnie kurde ryknął jak Gullwing.
Mój przy 100km/h spali 11,5l (jak stary jedzie).

Autor:  JareG [ ndz sty 23, 2005 2:42 pm ]
Tytuł: 

Antoni Janikowski pisze:
Dlatego że R6 [zlosnikok] , a R6 ładnie gada.

Ano, ladnie [ok]

Cytuj:
Mój przy 100km/h spali 11,5l (jak stary jedzie).

M102 moze mniej niz 10l spalic. Ale 10 to taka norma, ze tak powiem [hehe]
Pb pali mi nieco ponad 11l w cyklu mieszanym, ale z przewaga jazdy miejskiej. . a na Pb mam zle ustawiona mieszanke, bo mi sie ta regulacja dostepna przez obudowe filitra zrypala, i nie robi [szalone]

Autor:  Antoni Janikowski [ ndz sty 23, 2005 5:38 pm ]
Tytuł: 

Regulacja ci sie zrypała czy klucz zgubiłeś? [zlosnik]
A ja sobie dzisiaj regulowałem benzynkę.

Autor:  JareG [ ndz sty 23, 2005 9:04 pm ]
Tytuł: 

Antoni Janikowski pisze:
Regulacja ci sie zrypała czy klucz zgubiłeś? [zlosnik]

Opcja nr 1, niestety [no] Nie reaguje na krecenie imbusem, zero efektu. A z rury wali niespalona benzyna [hehe]
Musze wymienic cale to ustrojstwo, podobniez mozna taka operacje wykonac.. z tym, ze predzej wymienie silnik na jakies skromne R6 [ok]

Autor:  Antoni Janikowski [ pn sty 24, 2005 10:27 am ]
Tytuł: 

Jak regulujesz, to ta śruba jest na takiej sprężynce. Dociskasz lekko imbus do wyczuwalnego oporu i kręcisz. Sporo mechaniorów o tym nie wie, a ja stoje z boku i się nabijam z nich. Tak robiłeś?
Odkręć filtr i spawdź czy klapa spiętrzająca chodzi swobodnie i czy broń boże nie dotyka do gardzieli(nie może!). Ten pierdolnik od regulacji można rozkręcić od góry.
W razie pytań łap mnie na GG.
Pozdro

Autor:  JareG [ pn sty 24, 2005 12:05 pm ]
Tytuł: 

Antoni Janikowski pisze:
Jak regulujesz, to ta śruba jest na takiej sprężynce. Dociskasz lekko imbus do wyczuwalnego oporu i kręcisz. Sporo mechaniorów o tym nie wie, a ja stoje z boku i się nabijam z nich. Tak robiłeś?

Tak. Imbus musi zaskoczyc, a krecic sie powinno w b. malym zakresie.. wiem to wszystko. W SECu ta regulacja dziala [ok]

Cytuj:
Odkręć filtr i spawdź czy klapa spiętrzająca chodzi swobodnie i czy broń boże nie dotyka do gardzieli(nie może!). Ten pierdolnik od regulacji można rozkręcić od góry.

OK, sprawdze.

Autor:  Mitu [ wt sty 25, 2005 12:22 am ]
Tytuł: 

JareG pisze:
Antoni Janikowski pisze:
M102 pali dużo gazu nawet w wersji 1,8 i dlatego wolę M103.

A ja myslalem, ze dlatego ze to R6 [hehe]
M102 dobrze wyregulowany wcale nie pali duzo. W trasie spokojnie miesci sie w 10/100, przy 100km/h


M 103 jest bardzo podobny w budowie do M 102 :roll: ...
Zgadzam się z JareGiem, że to kwestia regulacji.

JareG pisze:
Antoni Janikowski pisze:
Dlatego że R6 [zlosnikok] , a R6 ładnie gada.
Ano, ladnie [ok]

JareG przeciez i tak wolisz V8 [zlosnik] [hehe]

Autor:  JareG [ wt sty 25, 2005 9:18 am ]
Tytuł: 

Mitu pisze:
JareG pisze:
Antoni Janikowski pisze:
Dlatego że R6 [zlosnikok] , a R6 ładnie gada.
Ano, ladnie [ok]

JareG przeciez i tak wolisz V8 [zlosnik] [hehe]

Ale do kombiaka wsadze R6, dwa V8 juz mam.. [hehe]
Poza tym, chodzilo po porownanie R4 do R6 - 4 gary to kosiara, jakby nie patrzec

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/