| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Numery części W123 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=10206 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | outsider [ pt sty 21, 2005 11:09 pm ] |
| Tytuł: | Numery części W123 |
- na początek numer dyferencjału z ABS'em i bez do 280E (przełożenie 3.58 ) - numer prędkościomierza (III seria) do 280E, skrzynia manual 5tka - numer obrotomierza do diesela (III seria) - numer samego zegarka (III seria) - numer tego czegoś co jest po lewej stronie (ciśnienie, temp, paliwo) do diesela (III seria), w III serii już chyba wszystkie były z brzęczkiem - numer obudowy zegarów (I seria) i tutaj pytanie czy takie obwódki dookoła zegarów były seryjnie (podobno seria 0.5):
Jeśli tak to też prosiłbym o numer, a jeśli nie to jak można je dorobić - numer kabla tego co się podłącza pod zegary (okrągły wtyk z parenastoma pinami z pinem do brzęczka, I seria chyba tego nie miała) - numer chromowanej obwódki na stacyjke (wszystkie serie) Jak to wygląda z przewodami paliwowymi Z góry dziękuje za pomoc |
|
| Autor: | Mitu [ sob sty 22, 2005 12:05 pm ] |
| Tytuł: | Re: Numery części W123 |
outsider pisze: - numer tego czegoś co jest po lewej stronie (ciśnienie, temp, paliwo) do diesela (III seria), w III serii już chyba wszystkie były z brzęczkiem W dieslu nie było "economizera" (chyba outsider pisze: - numer obudowy zegarów (I seria) i tutaj pytanie czy takie obwódki dookoła zegarów były seryjnie (podobno seria 0.5): ![]() Ten licznik, który jest na zdjęciu jest bardzo dziwny. Nie wiem która to seria, bo niby ma strzałki kierunkowskazów z I serii, ale nie ma napisu "TEMP" przy wskaźniku temperatury. Poza tym ma "economizer", a ja zawsze myślałem, że weszły one wraz z II serią w modelu 230 E. Z resztą ten licznik wygląda na taki z modelu 230 E ewentualnie 200, ale już z M 102. Nigdy się nie spotkałem z takimi chromowanymi obwódkami tarcz zegarów stylizownymi na zegary z W 116 (przynajmniej takie mam skojarzenia, choć w W 116 brak chromu na zegarach outsider pisze: Jak to wygląda z przewodami paliwowymi
Ojciec dowiadywał się o przewody do 230 TE i są rzekomo te same co W 280 TE. Nawet mam gdzieś wydruk z EPC ze schematem tych przewodów, także ja obstawiam że ktoś po prostu nie umiał szukać w EPC |
|
| Autor: | outsider [ sob sty 22, 2005 12:56 pm ] |
| Tytuł: | |
Brzęczek - to takie ustrojstwo co brzęczy jak się nie zgasi świateł Zaraz chyba wybiore się do ASO po numery części bo są mi bardzo potrzebne, jeszcze jakby tego było mało wczoraj w mojej beczce mi się zegary zepsuły, pojechałem z rana - kupiłem całe, ale widze, że nie to nie tylko wina zegarów ale jest już bardziej tak jak fabryka dała - poprzednie to były III seryjne od 230E w obudowie z I serii, a teraz jest dobra seria (II) ale mam pręskościomierz wyskalowany do 220 , chyba czas odstawic beczke do remontu
|
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|