MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Jak wymienic? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=11674 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | paweł [ pn kwie 18, 2005 9:33 pm ] |
Tytuł: | Jak wymienic? |
Jak wymienic zarowke od rezerwy poaliwa w W123 .czy jest to skaplikowane? Pozdrawiam!! |
Autor: | laudan [ pn kwie 18, 2005 9:41 pm ] |
Tytuł: | Re: Jak wymienic? |
paweł pisze: Jak wymienic zarowke od rezerwy poaliwa w W123 .czy jest to skaplikowane?
Pozdrawiam!! A jestes pewny, ze padla zarowka, a nie czujnik w baku. To 2 jest duzo powszejchniejszym zjawiskiem. |
Autor: | paweł [ pn kwie 18, 2005 9:52 pm ] |
Tytuł: | |
czujnik pokazuje poziom paliwa,wiec sobie pomyslałem ze to moze byc zarowka .mozliwe ze moge byc w błedzie |
Autor: | MercBeginner [ pn kwie 18, 2005 10:19 pm ] |
Tytuł: | |
To są dwa oddzielne obwody. Jeden mierzy położenie pływaka w baku - i to Ci działa... Natomiast od rezerwy odpowiedzialne są dwa styki zwierane blaszanym "krążkiem" przymocowanym do pływaka. Kiedy pływak opada na dno zwiera styki rezerwy. Niestety ten krążek lubi przerdzewieć i wtedy lipa... ![]() Pozdrawiam - Bartek |
Autor: | Ocet [ pn kwie 18, 2005 10:32 pm ] |
Tytuł: | |
Prędzej w rurze uzbiera się taka masa szlamu, przypominająca ropę z tankowca Exxon Valdez na nadbrzeżnych kamieniach, że ten tależyk nie ma szans dojść do ww. styków... |
Autor: | MercBeginner [ pn kwie 18, 2005 11:22 pm ] |
Tytuł: | |
Jeśli zamierzasz sprawdzić "co piszczy" w czujniku paliwa to polecam Ci zwrócić uwagę na jeden istotny element ![]() Nie zapomnij o gumowej podkładce (oryginalnej) pod śrubę, która trzyma korpus czujnika Bez tej gumowej osłonki, śrubka szybko może się odkręcić tak jak to było w moim przypadku ![]() pływają sobie teraz w ropce... Musiałem kupić nowy czujnik - ale wyszło mi to na dobre - mam teraz super zdrowiutki czujnik. Powodzenia... Opis naprawy znajdziesz w dziale WARSZTAT |
Autor: | laudan [ pn kwie 18, 2005 11:41 pm ] |
Tytuł: | |
A ja stawiam na przerwana nitke od rezerwy w czujniku. |
Autor: | Ocet [ pn kwie 18, 2005 11:51 pm ] |
Tytuł: | |
Też może być. Aczkolwiek to co pisze pisze MercBeginer też prawdopodobne. Ja to przerobiłem i sporo czasu poświęciłem na łowienie resztek czujnika w baku co by go poskładać... Dwoma prętami M10. Wspomnienia wciąż żywe ![]() |
Autor: | erio [ wt kwie 19, 2005 9:04 am ] |
Tytuł: | |
jeżeli w czujniku nikt nie grzebal to na 99 % przewod od czujnika nie jest zerwany ... uzyj szukaj wszystko bylo dokladnie opisane ... jak bedziesz rozkrecal czujnik nie krec rurką tylko ją wysuwaj ... wyczysc blaszke miedzaną z nalotu i bedzie dzialalo git ... przechodzilem przez to |
Autor: | kocur [ wt kwie 19, 2005 9:07 am ] |
Tytuł: | |
Zaróweczka rezerwy powinna się świecić po przekręceniu kluczyka = włączeniu prądu, i to raczej całkiem niezależnie od stanu czujnika w baku. |
Autor: | MercBeginner [ wt kwie 19, 2005 9:56 am ] |
Tytuł: | |
kocur pisze: Zaróweczka rezerwy powinna się świecić po przekręceniu kluczyka = włączeniu prądu, i to raczej całkiem niezależnie od stanu czujnika w baku.
Taki tester był dopiero od któregoś rocznika... nie wszystkie W123 mają tester rezerwy (żarówki) Jeśli chodzi o zerwanie się przewodu od obwodu rezerwy to bardzo prawdopodobne! W poprzednim czujniku oprócz przerdzewiałej blaszki, zerwany był drut... |
Autor: | paweł [ śr kwie 20, 2005 6:35 am ] |
Tytuł: | |
No i jest przyczyna !! Powodem nie działajacej lampki od rezerwy był pekniety przewodzik miedziany.polutowałem i jest git .Dziekuje wszystkim za dobre rady. pozdrawiam |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |