MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 28, 2025 9:38 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr kwie 20, 2005 3:39 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Ceny zestawów naprawczych z gwiazdką do zacisków w niemieckim ASO mnie trochę rozczarowały (24 EUR na koło :-? , ATE w PL: 32 zł), więc żeby nie wracać z pustymy ręcamy:

Obrazek

Główne zastosowanie, to blok silnika i inne metalowe części, ale panowie z hali serwisu stwierdzili, że nadaje się też do profili, a różnica polega na tym, że są to małe puszki dostępne dla klienta - majsterkowicza, a po naprawach blacharskich używają tego samego, tylko w większych pojemnikach i pod pistolet.

Zrobiłem próbny natrysk :lol: . Pierwsza wastwa jest zupełnie transparentna, następne robią się coraz bardziej ciemne, nie ściekają, a po kilku minutach tworzą żółtą, klejącą się warstwę, bardzo podobną do tej, którą widać np w słupku B albo w progu [ok].

_________________
123. W, S i C.


Ostatnio zmieniony śr kwie 20, 2005 3:45 pm przez _me: how_, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 20, 2005 3:44 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 14, 2005 11:30 am
Posty: 64
Lokalizacja: Warszawa
Rozumiem że da sie to kupić i polskich aso.
A jaka tego cena jest?

_________________
traqutor
DB126 SEC M117 '83 (Paint 172) output 231hp@4750/min, torque 405Nm@3000/min


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 20, 2005 4:48 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
No ale co mi po ATE jak te kombiowe na tył są do bani...

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 20, 2005 5:24 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw kwie 08, 2004 12:24 pm
Posty: 1214
Lokalizacja: Włocławek\Warszawa
Ocet pisze:
No ale co mi po ATE jak te kombiowe na tył są do bani...
że są do bani zdążyłem się zoriętować ale czy to znaczy że Tek ma inne zaciski niż sedan z tyłu?

_________________
<b>MB 240 TD 78'</b>


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 20, 2005 5:37 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
traqutor pisze:
Rozumiem że da sie to kupić i polskich aso.
A jaka tego cena jest?


Nie mam fioletowego pojęcia, ale myślę, że nie powinno być problemu. Nie wiem tylko, czy od ręki i jaka jest polityka cenowa DC, czyli ile to będzie kosztowało w PL. Zapłaciłem 14 EUR brutto / puszkę, ale raz że mam fioła na punkcie środków antykorozyjnych, a dwa: ASO DC mam obok swojego banku w DE niedaleko od granicy.


Ocet pisze:
No ale co mi po ATE jak te kombiowe na tył są do bani...


Ostatnio nie napisałeś na ten zbyt temat wiele, dlatego nie wiem co nam po ATE, ale dr Dobrzan twierdzi, że nie ma z nimi problemu, bo robił poprzednio u siebie i było ok.


Nie możliwe, żeby do kombi były inne. Ale wkrótce będę zakładał kombiowe zaciski do siebie, więc porównam. Nawet dzisiaj w tym ASO gość chciał ode mnie nr nadwozia, żeby odnaleźć nr części, bo stwierdził, że może być różnica w zależności nawet od silnika, po czym na końcu przyznał oczywiście, że nie ma. Ale były trzy typy, a nie dwa: ATE, BENDIX i coś jeszcze. Nazwy oczywiście nie zapisałem. :-?

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 20, 2005 5:51 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Do sedana są bodaj Fi38, a do kombi 42. Jak kupujesz gumki ATE, to antykurze sa ok, ale uszczelka własciwa jest jakby 43. Po założeniu robi się wybrzuszenie na obwodzie i taki tłoczek chodzi mocno ciasno, a po pewnym czasie zaczyna ciec. Problem dotyczy wyłącznie kombi. [smutne]

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 20, 2005 5:59 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Ocet pisze:
Do sedana są bodaj Fi38, a do kombi 42. Jak kupujesz gumki ATE, to antykurze sa ok, ale uszczelka własciwa jest jakby 43. Po założeniu robi się wybrzuszenie na obwodzie i taki tłoczek chodzi mocno ciasno, a po pewnym czasie zaczyna ciec. Problem dotyczy wyłącznie kombi. [smutne]


A jednak... To może to jest ten trzeci? Może jednak podarować sobie zmianę tyłu? Szkoda, bo będą regenerowane.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 20, 2005 6:45 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Zacisk Ate, gumki Ate...

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl