MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Czarna plama pod wydechem https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=11849 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | michau [ śr kwie 27, 2005 10:45 am ] |
Tytuł: | Czarna plama pod wydechem |
hej, wczoraj jak odpalilem swoje auto (wskaznik temperatury pokazywal okolo 40 stopni), na chodniku, pod wylotem z dwururki ![]() |
Autor: | MercBeginner [ śr kwie 27, 2005 10:59 am ] |
Tytuł: | Re: Czarna plama pod wydechem |
michau pisze: Dodam jeszcze, ze zawsze podczas zapalania musze troche przygazowac.
![]() |
Autor: | JareG [ śr kwie 27, 2005 11:00 am ] |
Tytuł: | Re: Czarna plama pod wydechem |
michau pisze: Dodam jeszcze, ze zawsze podczas zapalania musze troche przygazowac.
A ja nigdy. A propos: ciezko bylo mi oduczyc 'gazowania' nabywce mojej w201.. nie mogl uwierzyc, ze wystarczy przekrecic kluczyk i nic wiecej ![]() |
Autor: | michau [ śr kwie 27, 2005 11:11 am ] |
Tytuł: | |
JareG pisze: A ja nigdy.
no i co z tego? Jaki to ma zwiazek z tematem? Z tego co piszesz, to masz same zaj...ste samochody ![]() |
Autor: | michau [ śr kwie 27, 2005 11:12 am ] |
Tytuł: | |
MercBeginner pisze: Mam nadzieję, że nieznacznie?
troszeczke, moze po regulacji bedzie inaczej... |
Autor: | JareG [ śr kwie 27, 2005 11:16 am ] |
Tytuł: | |
michau pisze: JareG pisze: A ja nigdy. no i co z tego? Jaki to ma zwiazek z tematem? Z tego co piszesz, to masz A z ktorym..? ![]() Czy to nie aby Ty sam napisales o palowaniu pedala gazu przy odpalaniu..? ![]() Cytuj: U mnie trzeba troche przygazowac no i trudno, robie to. Moze po regulacji bedzie inaczej.
To, ze u Ciebie trzeba nie oznacza, ze tak trzeba. Bo nie trzeba ![]() I to nie tylko w moich autach - ostatnio jezdzilem w114 Seby i c114 Miska, i zaden nie wymagal gazowania.. a maja M110 pod maskami, zeby juz wsio bylo jasne ![]() |
Autor: | Kubitus [ śr kwie 27, 2005 11:19 am ] |
Tytuł: | |
JareG pisze: I to nie tylko w moich autach - ostatnio jezdzilem w114 Seby i c114 Miska, i zaden nie wymagal gazowania.. a maja M110 pod maskami, zeby juz wsio bylo jasne
Mój kundel gazowania tez nie wymaga ![]() ![]() |
Autor: | JareG [ śr kwie 27, 2005 11:23 am ] |
Tytuł: | |
Kubitus pisze: Mój kundel gazowania tez nie wymaga
![]() ![]() Bo zaden silnik, ktory jest w dobrym stanie tego nie wymaga. Od tego zeby dzialal bez gazowania jest sprawna pompa paliwa i wtrysk rozruchowy* - jesli chodzi o benzyne. Potem paleczke przejmuje regulator/nastawnik wolnych obrotow itd. * ogolnie sprawny uklad paliwowy |
Autor: | michau [ śr kwie 27, 2005 11:24 am ] |
Tytuł: | |
JareG pisze: A z ktorym..? Czy to nie aby Ty sam napisales o palowaniu pedala gazu przy odpalaniu..? W istocie, nie napisalem nic na temat palowania, tylko o przygazowaniu. JareG pisze: To, ze u Ciebie trzeba nie oznacza, ze tak trzeba. Bo nie trzeba
Jak silnik ma przejechane wiecej niz 300 tys. to normalne, ze nie odpala idealnie, ale widze, ze Ty masz same idealne auta ![]() |
Autor: | lysy2 [ śr kwie 27, 2005 11:32 am ] |
Tytuł: | |
tlusta plama? sprawdz czy to olej moze poprostu sadza z woda z wydechu (tez tlustawa) co nie oznacza niczego zlego. |
Autor: | JareG [ śr kwie 27, 2005 11:34 am ] |
Tytuł: | |
michau pisze: JareG pisze: A z ktorym..? Czy to nie aby Ty sam napisales o palowaniu pedala gazu przy odpalaniu..? W istocie, nie napisalem nic na temat palowania, tylko o przygazowaniu. Na jedno wychodzi ![]() michau pisze: JareG pisze: To, ze u Ciebie trzeba nie oznacza, ze tak trzeba. Bo nie trzeba Jak silnik ma przejechane wiecej niz 300 tys. to normalne, ze nie odpala idealnie, ale widze, ze Ty masz same idealne auta ![]() Nie sa idealne. Sa sprawne, i odpalaja jak fabryka przykazala* ![]() BTW: Auto Seby ma pewnie nie mniej niz 300kkm ![]() Przyjmij do wiadomosci, ze nie ma potrzeby gazowania przy odpalaniu (oczywiscie mowa o odpalaniu na Pb, nawet jesli masz LPG). I sie nie obrazaj (czy raczej nie czuj dotkniety ![]() ![]() EOT * gdybym musial palowac.. tfu, wciskac pedal gazu przy odpalaniu u mnie przed chata, tobym sie ze wstydu pod ziemie zapadl (jak to mowia..). Jak na razie to juz kilku sasiadow holowalem/podwozilem, mnie jeszcze nikt ![]() |
Autor: | MercBeginner [ śr kwie 27, 2005 11:38 am ] |
Tytuł: | |
...a tłusta plama nadal na parkingu ![]() |
Autor: | michau [ śr kwie 27, 2005 11:59 am ] |
Tytuł: | |
JareG pisze: Na jedno wychodzi jakos nie jestem przekonany czy po prostu dodanie gazu przy odpalaniu jest tozsame z palowanie pedalu gazu ![]() JareG pisze: Przyjmij do wiadomosci, ze nie ma potrzeby gazowania przy odpalaniu (oczywiscie mowa o odpalaniu na Pb, nawet jesli masz LPG).
ale ja to wiem, za to Ty przyjmij do wiadomosci, ze nigdzie nie napisalem, ze moje auto jest idealne. Skoro wymaga dodania gazu podczas odpalania, robie to i nie martwie sie tym za bardzo, bo to drobnostka, ktora postanowilem opisac tu jako dodatkowe uwarunkowanie, sprecyzowac okolicznosci wystapienia nurtujacego mnie problemu. Martwi mnie jednak ta plama i (pozwole sobie przypomniec) ona jest glownym tematem tego watku, od ktorego odbiegasz. Ja sie nie obrazam, tylko powoli odechciewa mi sie czytac Twoich wypowiedzi, ktore (mimo, ze ciekawe i dosc fachowe) czesto sa nie na temat. |
Autor: | Wookee [ śr kwie 27, 2005 12:00 pm ] |
Tytuł: | |
A napisz może, co zrobiłeś w ramach diagnostyki nowego auta. 1. Spaliny? 2. Ciśnienia? 3. Kontrola kabli, świec itd.? 4. Wolne obroty? 5. Kąt wyprzedzenia zapłonu? 6. ...? |
Autor: | michau [ śr kwie 27, 2005 12:07 pm ] |
Tytuł: | |
Wookee pisze: A napisz może, co zrobiłeś w ramach diagnostyki nowego auta.
1. Spaliny? 2. Cisnienia? 3. Kontrola kabli, świec itd.? 4. Wolne? 5. Kąt wyprzedzenia zapłonu? 6. ...? 1. Jeszcze nie. Ale pewnie w tym tygodniu bede. 2. Cisnienie nie bylo mierzone, ale z autem nie ma jakichs specjalnych sensacji, wiec w sumie nie widac takie potrzeby. 3. Kontrole kabli i swiec byla zrobiona przez Poprzedniego Wlasciciela i bylo ok. Zostala wymieniona jedna fajka, lub fajka i kabel. 4. Wolne obroty byly wyregulowane, ale mimo wszystko sa chyba zbyt niskie. 5. nic na ten temat nie wiem 6. z innych rzeczy wykonana byla regulacja luzow zaworowych i taki ogolny przeglad. |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |