MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
pytanie z ciekawości https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=12083 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | blaszek [ ndz maja 08, 2005 2:15 pm ] |
Tytuł: | pytanie z ciekawości |
Tak z ciekawości chciałem zapytać wiecie może jaki był najmocniejszy silnik i najbogatsza wersja tego modelu? ![]() Z góry dziękuję za pomoc pozdrawiam P.S Jeśli można to jakieś fotki z każdej strony i wszystkiego z tych modeli bym poprosił |
Autor: | Ocet [ ndz maja 08, 2005 2:29 pm ] |
Tytuł: | |
Ten model W112 występował w jednej wersji silnikowej, silnik od Fluegeltuerera, aluminiowy na wtrysku, z plaszczyzna podziału glowica/blok nieprostopadła do osi cylindra. Całość zawieszona na poduszkach powietrznych... ech... Ale z ta samą budą jeżdziły tez W111, w wersjach 220SE, 250SE, 280SE, 280SE 3.5, 280SE 4.5 (na rynek amerykanski) Jak poszukasz na sieci to na pewno znajdziesz całe mnustwo fot. |
Autor: | blaszek [ ndz maja 08, 2005 3:45 pm ] |
Tytuł: | |
Aha...czyli można powiedzieć, że W111 od W112 to tylko silnikiem się róznią??? P.S A jakieś wersje wyposażenia były? Wiem, że W111 był Cabrio jeszcze...ale W112 to najmocniejszy był z W111 i W112? ![]() P.S Jestem w tym temacie zielony ![]() I jeszcze jedno...czy 300SE był mocniejszy od 280SE 4.5??? No i powie mi ktoś czy był podział na jakieś wersje wyposażenia? |
Autor: | Ocet [ ndz maja 08, 2005 7:52 pm ] |
Tytuł: | |
Na wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedzi na stronie MacKuza w danych. Nie pamiętam tylko, czy jest napisane że miały tez inne zawieszenia... |
Autor: | PK2 [ pn maja 09, 2005 10:11 pm ] |
Tytuł: | |
fiu, fiu... nie wiedziałem, że w Warszawie jest 300SE Coupe... Dla mnie to Mercedes z najwyższej półki. Pozdrawiam |
Autor: | Ocet [ pn maja 09, 2005 10:38 pm ] |
Tytuł: | |
Zostało przywiezionych chyba 15 dwa trzy lata temu, pisaliśmy o tym troche. Na sieci było ich troche zdjęć i rozpoznaliśmy je po wyposarzeniu, bo w Polsce były w stanie agonalnym po zaledwie dwu trzech latach od wykonania zdjęć jakie widzieliśmy. Ten jest jednym z nich po odrestaurowaniu. Domyslasz się ile włożono w restauracje... |
Autor: | blaszek [ wt maja 10, 2005 8:43 am ] |
Tytuł: | |
A może jest on zarejestrowany na zabytek??? ![]() |
Autor: | PK2 [ wt maja 10, 2005 9:22 am ] |
Tytuł: | |
Ocet pisze: Zostało przywiezionych chyba 15 dwa trzy lata temu, pisaliśmy o tym troche. Na sieci było ich troche zdjęć i rozpoznaliśmy je po wyposarzeniu, bo w Polsce były w stanie agonalnym po zaledwie dwu trzech latach od wykonania zdjęć jakie widzieliśmy. Ten jest jednym z nich po odrestaurowaniu. Domyslasz się ile włożono w restauracje...
Tak, teraz sobie przypominam. Moją pierwszą reakcją było zdziwienie, że jest w Warszawie taki pojazd w miłym optycznym stanie ![]() Słyszałem, że silnik w tym modelu to "killer" dla: portfela, mechanika i nerwów właściciela. Czy ktoś ma bliższe opinie na temat tego motoru? No i powietrzne zawieszenie... Worki, worki i jeszcze raz worki pieniędzy, żeby to było w dobrym i oryginalnym stanie. Ukłony. |
Autor: | Ocet [ wt maja 10, 2005 11:42 am ] |
Tytuł: | |
Od razu kiler... Nie droższe niż w 300SL, w końcu niewielkie modyfikacje ![]() |
Autor: | PK2 [ wt maja 10, 2005 4:24 pm ] |
Tytuł: | |
Ocet pisze: Od razu kiler... Nie droższe niż w 300SL, w końcu niewielkie modyfikacje
![]() Masz rację - w takim razie można sobie spokojnie szukać części do tego silnika na szrotach ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |