MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

pytanie z ciekawości
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=12083
Strona 1 z 1

Autor:  blaszek [ ndz maja 08, 2005 2:15 pm ]
Tytuł:  pytanie z ciekawości

Tak z ciekawości chciałem zapytać wiecie może jaki był najmocniejszy silnik i najbogatsza wersja tego modelu?
Obrazek

Z góry dziękuję za pomoc pozdrawiam

P.S
Jeśli można to jakieś fotki z każdej strony i wszystkiego z tych modeli bym poprosił :D

Autor:  Ocet [ ndz maja 08, 2005 2:29 pm ]
Tytuł: 

Ten model W112 występował w jednej wersji silnikowej, silnik od Fluegeltuerera, aluminiowy na wtrysku, z plaszczyzna podziału glowica/blok nieprostopadła do osi cylindra. Całość zawieszona na poduszkach powietrznych... ech...
Ale z ta samą budą jeżdziły tez W111, w wersjach 220SE, 250SE, 280SE, 280SE 3.5, 280SE 4.5 (na rynek amerykanski)
Jak poszukasz na sieci to na pewno znajdziesz całe mnustwo fot.

Autor:  blaszek [ ndz maja 08, 2005 3:45 pm ]
Tytuł: 

Aha...czyli można powiedzieć, że W111 od W112 to tylko silnikiem się róznią???

P.S
A jakieś wersje wyposażenia były?

Wiem, że W111 był Cabrio jeszcze...ale W112 to najmocniejszy był z W111 i W112? :)

P.S
Jestem w tym temacie zielony :)

I jeszcze jedno...czy 300SE był mocniejszy od 280SE 4.5??? :D
No i powie mi ktoś czy był podział na jakieś wersje wyposażenia? :D

Autor:  Ocet [ ndz maja 08, 2005 7:52 pm ]
Tytuł: 

Na wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedzi na stronie MacKuza w danych. Nie pamiętam tylko, czy jest napisane że miały tez inne zawieszenia...

Autor:  PK2 [ pn maja 09, 2005 10:11 pm ]
Tytuł: 

fiu, fiu... nie wiedziałem, że w Warszawie jest 300SE Coupe... Dla mnie to Mercedes z najwyższej półki.

Pozdrawiam

Autor:  Ocet [ pn maja 09, 2005 10:38 pm ]
Tytuł: 

Zostało przywiezionych chyba 15 dwa trzy lata temu, pisaliśmy o tym troche. Na sieci było ich troche zdjęć i rozpoznaliśmy je po wyposarzeniu, bo w Polsce były w stanie agonalnym po zaledwie dwu trzech latach od wykonania zdjęć jakie widzieliśmy. Ten jest jednym z nich po odrestaurowaniu. Domyslasz się ile włożono w restauracje...

Autor:  blaszek [ wt maja 10, 2005 8:43 am ]
Tytuł: 

A może jest on zarejestrowany na zabytek??? :lol:

Autor:  PK2 [ wt maja 10, 2005 9:22 am ]
Tytuł: 

Ocet pisze:
Zostało przywiezionych chyba 15 dwa trzy lata temu, pisaliśmy o tym troche. Na sieci było ich troche zdjęć i rozpoznaliśmy je po wyposarzeniu, bo w Polsce były w stanie agonalnym po zaledwie dwu trzech latach od wykonania zdjęć jakie widzieliśmy. Ten jest jednym z nich po odrestaurowaniu. Domyslasz się ile włożono w restauracje...


Tak, teraz sobie przypominam. Moją pierwszą reakcją było zdziwienie, że jest w Warszawie taki pojazd w miłym optycznym stanie :-)

Słyszałem, że silnik w tym modelu to "killer" dla: portfela, mechanika i nerwów właściciela. Czy ktoś ma bliższe opinie na temat tego motoru? No i powietrzne zawieszenie... Worki, worki i jeszcze raz worki pieniędzy, żeby to było w dobrym i oryginalnym stanie.

Ukłony.

Autor:  Ocet [ wt maja 10, 2005 11:42 am ]
Tytuł: 

Od razu kiler... Nie droższe niż w 300SL, w końcu niewielkie modyfikacje [zlosnik]

Autor:  PK2 [ wt maja 10, 2005 4:24 pm ]
Tytuł: 

Ocet pisze:
Od razu kiler... Nie droższe niż w 300SL, w końcu niewielkie modyfikacje [zlosnik]


Masz rację - w takim razie można sobie spokojnie szukać części do tego silnika na szrotach :-)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/