MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

nie moge zgasic auta 123 200d
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=12208
Strona 1 z 1

Autor:  berts [ sob maja 14, 2005 10:22 am ]
Tytuł:  nie moge zgasic auta 123 200d

witam serdecznie
mam powazny problem
nie moge zgascic auta. odpala normalnie. ale przekrecajac kluczyk w stacyjce auto nie gasnie. a jak by tego bylo mało padly hamulce. ktos ma moze jakis pomysl co to moze byc i czy te dwie usterki sa powiazane jakos razem? wystapily jednoczesnie.

pozdrawiam i licze na szybka odpowiedz

Autor:  WELMAREK [ sob maja 14, 2005 11:00 am ]
Tytuł: 

A centralny zamek i inne media podciśnieniowe działają poprawnie

Autor:  berts [ sob maja 14, 2005 11:12 am ]
Tytuł: 

WELMAREK pisze:
A centralny zamek i inne media podciśnieniowe działają poprawnie


problem w tym ze centralnego zamka albo nie mam, albo nie dziala. prawde mowiac auto mam zbyt krotko. czy to moze byc serwo ?

Autor:  Adaś [ sob maja 14, 2005 11:20 am ]
Tytuł: 

[quote="berts

problem w tym ze centralnego zamka albo nie mam, albo nie dziala. prawde mowiac auto mam zbyt krotko. czy to moze byc serwo ? [/quote]

jak najbardziej, to serwo - pedał twardy jak skała, a gaszenie na 4 :( przerabiane wielokrotnie, łącznie z rozbieraniem serwa i wymianą membran w srodku (z mizernym zresztą skutkiem). Kup nowe/nowe-używane

Autor:  berts [ sob maja 14, 2005 11:29 am ]
Tytuł: 

jak najbardziej, to serwo - pedał twardy jak skała


masz 100% racje. zaskoczyl mnie dzisiaj rano :(. no nic trzeba walczyc

pozdrawiam

Autor:  VALENTINE123 [ sob maja 14, 2005 11:42 am ]
Tytuł: 

Nie servo tylko pompa podciśnienia (vacum pompa) do roboty.Najbardziej prawdopodobne to ,że wysiadła membrana .Przy okazji wymieniłbym zaworki .Koszt membrany i zaworków około 50 zł.

Autor:  berts [ sob maja 14, 2005 12:00 pm ]
Tytuł: 

VALENTINE123 pisze:
Nie servo tylko pompa podciśnienia (vacum pompa) do roboty.Najbardziej prawdopodobne to ,że wysiadła membrana .Przy okazji wymieniłbym zaworki .Koszt membrany i zaworków około 50 zł.



dzieki ! w takim razie pozostaje mi poszukac jakiegos sprytnego mechanika we Wrocławiu, który sie tym zajmie w poniedzialem. Prosze o ewentualne sugestie gdzie i u kogo moge to naprawic w miare szybko.

pozdr

Autor:  Gruu [ sob maja 14, 2005 4:06 pm ]
Tytuł: 

no kolega ma 200D a tam chyba sie gasi silnik wciskając wajche od zapalania czy tak???jesli bedziesz mia łserwo padniete to ja słuze pieknie bo mam dwa i sprawne.
pzdr

Autor:  MercBeginner [ sob maja 14, 2005 5:55 pm ]
Tytuł: 

Możliwe, że pękła rurka (taka pomarańczowa idąca od pompy do serwa).
Sprawdź czy nie ma tam uszkodzeń...

Odłącz zamek centralny i w to miejsce załóż zaślepkę na trójniku
który rozprowadza podciśnienie.

Autor:  Gerri [ sob maja 14, 2005 6:07 pm ]
Tytuł: 

No napisał że centrala nie ma ;)
Odłącz ten gruby wąż co idzie od serwa do pompy podciśnienia, i poprzez pomiar przykładanym palcem sprawdź czy pompa podciśnieniowa to podciśnienie wytwarza (będziesz wiedział czy padła pompa czy serwo, chociaż również stawiam na pompę :(

Autor:  MercBeginner [ sob maja 14, 2005 6:09 pm ]
Tytuł: 

Gerri pisze:
No napisał że centrala nie ma ;)


Napisał, że albo nie ma albo nie działa :)
Więc lepiej sprawdzić...

Autor:  dobrzan [ ndz maja 15, 2005 1:25 pm ]
Tytuł: 

uszkodzenie centralnego zamka nigdy nie wplynie na dzialanie hamulcow a jedynei na gaszenie silnika... o ile w ogole na to wplynie bo po to sa zawory (trojniki).... na 100% membrana w pompie podcisnieniowej.. i jak pisal kolega VALENTINE zaworki tez dobrze przy okazji zmienic

Autor:  Marcin S [ ndz maja 15, 2005 2:33 pm ]
Tytuł: 

a nie prościej, wymienić membrame w vacupompie ( i tak pewnie trzeba będzie je w najbliższym czasie wymienić )

jak nic nie pomoże ( ale napewno nie zaszkodzi! ) , to dopiero rozglądac się za serwem...

Poprostu basz ewidentyny brak podciśnienia.

Autor:  laudan [ ndz maja 15, 2005 3:15 pm ]
Tytuł: 

dobrzan pisze:
uszkodzenie centralnego zamka nigdy nie wplynie na dzialanie hamulcow a jedynei na gaszenie silnika... o ile w ogole na to wplynie bo po to sa zawory (trojniki).... na 100% membrana w pompie podcisnieniowej.. i jak pisal kolega VALENTINE zaworki tez dobrze przy okazji zmienic


Na hamulce nie wplynie, ale na gaszenie i owszem (mialem tak u siebie, przy nieszczelnosci w mieszku zamykajacym klapke wlewu).

Autor:  dobrzan [ ndz maja 15, 2005 8:31 pm ]
Tytuł: 

laudan pisze:

Na hamulce nie wplynie, ale na gaszenie i owszem (mialem tak u siebie, przy nieszczelnosci w mieszku zamykajacym klapke wlewu).


No wlasnie spotkalem sie z dwoma przypadkami.. ze przy nieszczelnym tloczku centralnego centralny wiadomo nei dzialal ale gaszenie normlanie si eodbywalo i wszytsko pozostale dzialalo jaknalezy no a w drugim przypadku tak jak mowisz .. silnik nie gasł...

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/