MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
nie moge zgasic auta 123 200d https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=12208 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | berts [ sob maja 14, 2005 10:22 am ] |
Tytuł: | nie moge zgasic auta 123 200d |
witam serdecznie mam powazny problem nie moge zgascic auta. odpala normalnie. ale przekrecajac kluczyk w stacyjce auto nie gasnie. a jak by tego bylo mało padly hamulce. ktos ma moze jakis pomysl co to moze byc i czy te dwie usterki sa powiazane jakos razem? wystapily jednoczesnie. pozdrawiam i licze na szybka odpowiedz |
Autor: | WELMAREK [ sob maja 14, 2005 11:00 am ] |
Tytuł: | |
A centralny zamek i inne media podciśnieniowe działają poprawnie |
Autor: | berts [ sob maja 14, 2005 11:12 am ] |
Tytuł: | |
WELMAREK pisze: A centralny zamek i inne media podciśnieniowe działają poprawnie
problem w tym ze centralnego zamka albo nie mam, albo nie dziala. prawde mowiac auto mam zbyt krotko. czy to moze byc serwo ? |
Autor: | Adaś [ sob maja 14, 2005 11:20 am ] |
Tytuł: | |
[quote="berts problem w tym ze centralnego zamka albo nie mam, albo nie dziala. prawde mowiac auto mam zbyt krotko. czy to moze byc serwo ? [/quote] jak najbardziej, to serwo - pedał twardy jak skała, a gaszenie na 4 ![]() |
Autor: | berts [ sob maja 14, 2005 11:29 am ] |
Tytuł: | |
jak najbardziej, to serwo - pedał twardy jak skała masz 100% racje. zaskoczyl mnie dzisiaj rano ![]() pozdrawiam |
Autor: | VALENTINE123 [ sob maja 14, 2005 11:42 am ] |
Tytuł: | |
Nie servo tylko pompa podciśnienia (vacum pompa) do roboty.Najbardziej prawdopodobne to ,że wysiadła membrana .Przy okazji wymieniłbym zaworki .Koszt membrany i zaworków około 50 zł. |
Autor: | berts [ sob maja 14, 2005 12:00 pm ] |
Tytuł: | |
VALENTINE123 pisze: Nie servo tylko pompa podciśnienia (vacum pompa) do roboty.Najbardziej prawdopodobne to ,że wysiadła membrana .Przy okazji wymieniłbym zaworki .Koszt membrany i zaworków około 50 zł.
dzieki ! w takim razie pozostaje mi poszukac jakiegos sprytnego mechanika we Wrocławiu, który sie tym zajmie w poniedzialem. Prosze o ewentualne sugestie gdzie i u kogo moge to naprawic w miare szybko. pozdr |
Autor: | Gruu [ sob maja 14, 2005 4:06 pm ] |
Tytuł: | |
no kolega ma 200D a tam chyba sie gasi silnik wciskając wajche od zapalania czy tak???jesli bedziesz mia łserwo padniete to ja słuze pieknie bo mam dwa i sprawne. pzdr |
Autor: | MercBeginner [ sob maja 14, 2005 5:55 pm ] |
Tytuł: | |
Możliwe, że pękła rurka (taka pomarańczowa idąca od pompy do serwa). Sprawdź czy nie ma tam uszkodzeń... Odłącz zamek centralny i w to miejsce załóż zaślepkę na trójniku który rozprowadza podciśnienie. |
Autor: | Gerri [ sob maja 14, 2005 6:07 pm ] |
Tytuł: | |
No napisał że centrala nie ma ![]() Odłącz ten gruby wąż co idzie od serwa do pompy podciśnienia, i poprzez pomiar przykładanym palcem sprawdź czy pompa podciśnieniowa to podciśnienie wytwarza (będziesz wiedział czy padła pompa czy serwo, chociaż również stawiam na pompę ![]() |
Autor: | MercBeginner [ sob maja 14, 2005 6:09 pm ] |
Tytuł: | |
Gerri pisze: No napisał że centrala nie ma
![]() Napisał, że albo nie ma albo nie działa ![]() Więc lepiej sprawdzić... |
Autor: | dobrzan [ ndz maja 15, 2005 1:25 pm ] |
Tytuł: | |
uszkodzenie centralnego zamka nigdy nie wplynie na dzialanie hamulcow a jedynei na gaszenie silnika... o ile w ogole na to wplynie bo po to sa zawory (trojniki).... na 100% membrana w pompie podcisnieniowej.. i jak pisal kolega VALENTINE zaworki tez dobrze przy okazji zmienic |
Autor: | Marcin S [ ndz maja 15, 2005 2:33 pm ] |
Tytuł: | |
a nie prościej, wymienić membrame w vacupompie ( i tak pewnie trzeba będzie je w najbliższym czasie wymienić ) jak nic nie pomoże ( ale napewno nie zaszkodzi! ) , to dopiero rozglądac się za serwem... Poprostu basz ewidentyny brak podciśnienia. |
Autor: | laudan [ ndz maja 15, 2005 3:15 pm ] |
Tytuł: | |
dobrzan pisze: uszkodzenie centralnego zamka nigdy nie wplynie na dzialanie hamulcow a jedynei na gaszenie silnika... o ile w ogole na to wplynie bo po to sa zawory (trojniki).... na 100% membrana w pompie podcisnieniowej.. i jak pisal kolega VALENTINE zaworki tez dobrze przy okazji zmienic
Na hamulce nie wplynie, ale na gaszenie i owszem (mialem tak u siebie, przy nieszczelnosci w mieszku zamykajacym klapke wlewu). |
Autor: | dobrzan [ ndz maja 15, 2005 8:31 pm ] |
Tytuł: | |
laudan pisze: Na hamulce nie wplynie, ale na gaszenie i owszem (mialem tak u siebie, przy nieszczelnosci w mieszku zamykajacym klapke wlewu). No wlasnie spotkalem sie z dwoma przypadkami.. ze przy nieszczelnym tloczku centralnego centralny wiadomo nei dzialal ale gaszenie normlanie si eodbywalo i wszytsko pozostale dzialalo jaknalezy no a w drugim przypadku tak jak mowisz .. silnik nie gasł... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |