MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Jakie ciśnienie na cylindrach?? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=12233 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | RobertS [ ndz maja 15, 2005 9:24 pm ] |
Tytuł: | Jakie ciśnienie na cylindrach?? |
Witam, Jakie było nominalnie ciśnienie na cylindrach w W124 300E rok 88?? Właśnie mierzyłem i ciekawy jestem ile mi się zostało ![]() |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ ndz maja 15, 2005 9:28 pm ] |
Tytuł: | |
lepiej podaj jakie masz.... to ze bedzie o 1 atm mniejsze od fabryki to nic ! wazne zeby było rowno na kazdym cylindrze! |
Autor: | RobertS [ ndz maja 15, 2005 9:33 pm ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: lepiej podaj jakie masz.... to ze bedzie o 1 atm mniejsze od fabryki to nic ! wazne zeby było rowno na kazdym cylindrze!
hmm, nie jest równo: 1. 11,5; 2. 10,5; 3: 11,5; 4. 11; 5. 11,5; 6.12,5 ![]() |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ ndz maja 15, 2005 10:45 pm ] |
Tytuł: | |
no gdyby na tym drugim było 11,5 to by było nawet nawet.albo cos z głowica np nieszczelny zawor albo jednak cos z pierscieniami.Moze zalej nafta na wszelki wypadek?Bieze olej? |
Autor: | RobertS [ pn maja 16, 2005 10:08 am ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: .albo cos z głowica np nieszczelny zawor
Słychać jeden samoregulator właśnie na tym zaworze, może to jest przyczyna, nie wiem czy bierze olej nie miałem mozliwości tego sprawdzić ponieważ za mało przejechałem od momentu kupna. Podczas wymiany świec jedna (właśnie na tym cylindrze) była zarzygana olejem ![]() |
Autor: | RobertS [ pn maja 16, 2005 10:11 am ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: Moze zalej nafta
?? a czemu służy taki zabieg?? ![]() ![]() |
Autor: | Wookee [ wt maja 17, 2005 11:36 am ] |
Tytuł: | |
Zieloniutki pisze: MERCEDES 4 EVER pisze: Moze zalej nafta ?? a czemu służy taki zabieg?? ![]() ![]() Było to i owo na ten temat: http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... 45&start=0 http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... &&start=15 Polecam skorzystanie z wyszukiwarki, zanim zadasz pytanie. Pozdr, wookee |
Autor: | RobertS [ wt maja 17, 2005 12:17 pm ] |
Tytuł: | |
Wookee pisze: Było to i owo na ten temat:
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... 45&start=0 http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... &&start=15 Polecam skorzystanie z wyszukiwarki, zanim zadasz pytanie. Pytanie zadałem w kontekście rozmowy którą akurat prowadziłem, natomiast z tręsci przytoczonych linków, nie wynika jednoznacznie jak zalewać naftą ![]() I tu moje pytanie: - odkręcam świece zalewam do gara naftę (ilośc??), zakładam i zakręcam świece i tak sztuka po sztuce czy tak?? |
Autor: | Wookee [ wt maja 17, 2005 12:50 pm ] |
Tytuł: | |
Zieloniutki pisze: tręsci przytoczonych linków, nie wynika jednoznacznie jak zalewać naftą
Raz to klepałem, ale może to było w mailu? Najpierw wykręcasz świece, potem wlewasz naftę. I. Mało, tak żeby przykryło tłok. Wtedy pokręć co jakiś czas wałem. Usunąć możesz przez użycie rozrusznika - naftę wyrzuci na zewnątrz. II. Dużo, do każdego cylindra max + dolewki po obróceniu wału. Usuwasz np. strzykawką 50 z założonym wężykiem. Nie tykać rozusznika, albo pozbierasz puzzle zamiast silnika. Cały proces powinien trwać, najlepiej parę dni, z obrotami co kilka/kilkanaście godzin. Olej po tym zabiegu należy traktować jako zużyty. |
Autor: | RobertS [ wt maja 17, 2005 1:08 pm ] |
Tytuł: | |
Wookee pisze: Cały proces powinien trwać, najlepiej parę dni, z obrotami co kilka/kilkanaście godzin. Olej po tym zabiegu należy traktować jako zużyty.
Cały proces (może tylko wygląda?) dosyć ryzykownie, ale chetnie się podejmę. Bardzo dziękuję i poinformuję o wynikach (jazda, czy...) ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |