MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 28, 2025 12:10 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn maja 16, 2005 12:58 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Witam!

Mam pytanie: czy jeśli w samochodzie z silnikiem benzynowym
(z wtryskiem) chodzi instalacja gazowa to wtedy
pompa paliwowa chodzi na sucho!!??

Jeśli tak to masakra [szalone]


Z góry dziękuję za odpowiedz :)

P.S. ja to tam diesela mam [zlosnik]

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pn maja 16, 2005 8:03 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 30, 2004 10:51 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Gdynia
:o :o :o :o :o :o :o

Jest taki mały przekaźnik zamontowany przez intalatora LPG który ,odłącza pompę.

_________________
W123-230E


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pn maja 16, 2005 9:23 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 10, 2005 2:30 pm
Posty: 205
Lokalizacja: Slask górny
Nie powiniea byc odłączana , ma chodzić cały czas , by paliwo było w układne pod cisnieniem , inaczej z wtryskami bedzie kłopot !

_________________
MB 124 300 td automat ,sprzedany !
potem CLK 3200 cm
teraz okular 2001 rok 2.7 cdi
vin-WBD2100161B476884
http://www.youtube.com/watch?v=NNi2tJ7H7FM
http://www.youtube.com/watch?v=ui5K4TrSGMI


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pn maja 16, 2005 9:51 am 
Czyli jak mam przekaźnik, ale już zepsuty to dobrze czy źle ?


Na górę
   
 
 Tytuł:
Post: pn maja 16, 2005 12:44 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 30, 2004 10:51 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Gdynia
krzys124 pisze:
Nie powiniea byc odłączana , ma chodzić cały czas , by paliwo było w układne pod cisnieniem , inaczej z wtryskami bedzie kłopot !

Jak będzie chodzić cały czas to się spali
Zawsze na początku doładowuje przez moment później w zależności na czym zapalasz pracuje pompa , albo zostaje odcięta przez przekaźnik LPG

_________________
W123-230E


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pn maja 16, 2005 2:26 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 10, 2005 2:30 pm
Posty: 205
Lokalizacja: Slask górny
A dlaczego sie niby ma spalic ??? bo nie kumam ?? jest zanuzona w paliwie i nic sie jej nie stanie , ma chłodzenie itd.
Według tego co piszesz ...spali sie jak jezdzisz na paliwie !
NIC PODOBNEGO ! ma chodzić !! inaczej predzej czy puzniej wystapi problem z wtryskami , choć troche inaczej jest przy wtrysku mechanicznym !

_________________
MB 124 300 td automat ,sprzedany !

potem CLK 3200 cm

teraz okular 2001 rok 2.7 cdi

vin-WBD2100161B476884

http://www.youtube.com/watch?v=NNi2tJ7H7FM

http://www.youtube.com/watch?v=ui5K4TrSGMI


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pn maja 16, 2005 3:27 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Nie znam się na silnikach benzybowych z wtryskiem...
Chodzi mi o to co się dzieje z pompą wtryskowa w 280E M110
podczas jazdy na gazie?

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pn maja 16, 2005 3:42 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
MercBeginner pisze:
Chodzi mi o to co się dzieje z pompą wtryskowa w 280E M110
podczas jazdy na gazie?


tez mnie to interesuje [cool]

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pn maja 16, 2005 4:00 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2004 9:58 pm
Posty: 765
Lokalizacja: Kraków
krzys124 pisze:
A dlaczego sie niby ma spalic ??? bo nie kumam ?? jest zanuzona w paliwie i nic sie jej nie stanie , ma chłodzenie itd.
Według tego co piszesz ...spali sie jak jezdzisz na paliwie !
NIC PODOBNEGO ! ma chodzić !! inaczej predzej czy puzniej wystapi problem z wtryskami , choć troche inaczej jest przy wtrysku mechanicznym !


[ok]


Instalacja na wtrysku potrzebuje do pracy właściwego ciśnienia w szynie zasilającej wtryski.
Ciśnienie to gwarantuje oczywiście m.in. działająca pompa.
Jeżeli teraz odłączysz sobie pompę.... lub zabraknie benzyny ...

Dodatkowo jeżdżąc na LPG z wyłączoną pompą zapieką się wtryski,
gdyż paliwo chłodzi wtryski, jeżeli pompa jest włączona.

Nie wolno dopuścić, aby w baku nie było paliwa . Pompa jest smarowana i chłodzona paliwem. Wystarczy nie jeździć na rezerwie i pompie się nic nie stanie. Natomiast pomysł z odłączeniem pompy jest niezbyt dobry, bo jeśli przełączysz na benzynę a zapomnisz włączyć pompę (przy manualnym przełączaniu) lub przekaźnik spóźni się lub nie zadziała - to zatrzesz sobie wtryski.

A po co wyłącza się pompę (montuje przekaźnik odcinający)? Otóż robi się to po to żeby nie mieć głupich problemów z ludźmi, którzy wyszli z
założenia, z że skoro jeżdżą na gazie to benzyna w baku jest już im nie potrzebna.



S1


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pn maja 16, 2005 4:15 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
Samsung1 pisze:
krzys124 pisze:
A dlaczego sie niby ma spalic ??? bo nie kumam ?? jest zanuzona w paliwie i nic sie jej nie stanie , ma chłodzenie itd.
Według tego co piszesz ...spali sie jak jezdzisz na paliwie !
NIC PODOBNEGO ! ma chodzić !! inaczej predzej czy puzniej wystapi problem z wtryskami , choć troche inaczej jest przy wtrysku mechanicznym !


[ok]




Instalacja na wtrysku potrzebuje do pracy właściwego ciśnienia w szynie zasilającej wtryski.
Ciśnienie to gwarantuje oczywiście m.in. działająca pompa.
Jeżeli teraz odłączysz sobie pompę.... lub zabraknie benzyny ...

Dodatkowo jeżdżąc na LPG z wyłączoną pompą zapieką się wtryski,
gdyż paliwo chłodzi wtryski, jeżeli pompa jest włączona.

Nie wolno dopuścić, aby w baku nie było paliwa . Pompa jest smarowana i chłodzona paliwem. Wystarczy nie jeździć na rezerwie i pompie się nic nie stanie. Natomiast pomysł z odłączeniem pompy jest niezbyt dobry, bo jeśli przełączysz na benzynę a zapomnisz włączyć pompę (przy manualnym przełączaniu) lub przekaźnik spóźni się lub nie zadziała - to zatrzesz sobie wtryski.

A po co wyłącza się pompę (montuje przekaźnik odcinający)? Otóż robi się to po to żeby nie mieć głupich problemów z ludźmi, którzy wyszli z
założenia, z że skoro jeżdżą na gazie to benzyna w baku jest już im nie potrzebna.



S1


zatrzeć wtryski??? w K Jetroniku kiedy sa one otwarte??? to dopiero by byl hit:)))

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pn maja 16, 2005 4:23 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
A co decyduje o momencie wtrysku? Co tym steruje?

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pn maja 16, 2005 4:32 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2004 9:58 pm
Posty: 765
Lokalizacja: Kraków
dobrzan pisze:
zatrzeć wtryski??? w K Jetroniku kiedy sa one otwarte??? to dopiero by byl hit:)))


MercBeginner pisze:
A co decyduje o momencie wtrysku? Co tym steruje?



http://w114-115.org.pl/forum/cms_view_article.php?aid=9

[zlosnik]

S1


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pn maja 16, 2005 4:56 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Samsung1 pisze:
MercBeginner pisze:
A co decyduje o momencie wtrysku? Co tym steruje?


http://w114-115.org.pl/forum/cms_view_article.php?aid=9

[zlosnik]

S1


Dzięki! Trochę to za mądre dla mnie, ale może się doczytam.
Może jednak zapytam inaczej:

Gdzie następuje odcięcie paliwa?
W jaki sposób jest ono zatrzymane, aby nie następowało jego spalanie?

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pn maja 16, 2005 8:27 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
Nie widze innej opcji niz odciecie pompy paliwa, lub jakis elektrozawor, ale wtedy chyba i tak wtryskiwacze nie dostawalyby paliwa?

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pn maja 16, 2005 9:19 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Samsung1 pisze:
Dodatkowo jeżdżąc na LPG z wyłączoną pompą zapieką się wtryski,
gdyż paliwo chłodzi wtryski...


O.K. to rozumiem, że przełączając na gaz wtryski są nadal chłodzone
benzyną, a ta aby nie zostać spalona ucieka przed iskrą [zlosnik]

A tak poważnie... to nie rozumiem :)

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl