MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Gaz i pompa paliwowa https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=12235 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | MercBeginner [ pn maja 16, 2005 12:58 am ] |
Tytuł: | Gaz i pompa paliwowa |
Witam! Mam pytanie: czy jeśli w samochodzie z silnikiem benzynowym (z wtryskiem) chodzi instalacja gazowa to wtedy pompa paliwowa chodzi na sucho!!?? Jeśli tak to masakra ![]() Z góry dziękuję za odpowiedz ![]() P.S. ja to tam diesela mam ![]() |
Autor: | andgor123 [ pn maja 16, 2005 8:03 am ] |
Tytuł: | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jest taki mały przekaźnik zamontowany przez intalatora LPG który ,odłącza pompę. |
Autor: | krzys124 [ pn maja 16, 2005 9:23 am ] |
Tytuł: | |
Nie powiniea byc odłączana , ma chodzić cały czas , by paliwo było w układne pod cisnieniem , inaczej z wtryskami bedzie kłopot ! |
Autor: | Bodzio [ pn maja 16, 2005 9:51 am ] |
Tytuł: | |
Czyli jak mam przekaźnik, ale już zepsuty to dobrze czy źle ? |
Autor: | andgor123 [ pn maja 16, 2005 12:44 pm ] |
Tytuł: | |
krzys124 pisze: Nie powiniea byc odłączana , ma chodzić cały czas , by paliwo było w układne pod cisnieniem , inaczej z wtryskami bedzie kłopot !
Jak będzie chodzić cały czas to się spali Zawsze na początku doładowuje przez moment później w zależności na czym zapalasz pracuje pompa , albo zostaje odcięta przez przekaźnik LPG |
Autor: | krzys124 [ pn maja 16, 2005 2:26 pm ] |
Tytuł: | |
A dlaczego sie niby ma spalic ??? bo nie kumam ?? jest zanuzona w paliwie i nic sie jej nie stanie , ma chłodzenie itd. Według tego co piszesz ...spali sie jak jezdzisz na paliwie ! NIC PODOBNEGO ! ma chodzić !! inaczej predzej czy puzniej wystapi problem z wtryskami , choć troche inaczej jest przy wtrysku mechanicznym ! |
Autor: | MercBeginner [ pn maja 16, 2005 3:27 pm ] |
Tytuł: | |
Nie znam się na silnikach benzybowych z wtryskiem... Chodzi mi o to co się dzieje z pompą wtryskowa w 280E M110 podczas jazdy na gazie? |
Autor: | michau [ pn maja 16, 2005 3:42 pm ] |
Tytuł: | |
MercBeginner pisze: Chodzi mi o to co się dzieje z pompą wtryskowa w 280E M110
podczas jazdy na gazie? tez mnie to interesuje ![]() |
Autor: | Samsung1 [ pn maja 16, 2005 4:00 pm ] |
Tytuł: | |
krzys124 pisze: A dlaczego sie niby ma spalic ??? bo nie kumam ?? jest zanuzona w paliwie i nic sie jej nie stanie , ma chłodzenie itd.
Według tego co piszesz ...spali sie jak jezdzisz na paliwie ! NIC PODOBNEGO ! ma chodzić !! inaczej predzej czy puzniej wystapi problem z wtryskami , choć troche inaczej jest przy wtrysku mechanicznym ! ![]() Instalacja na wtrysku potrzebuje do pracy właściwego ciśnienia w szynie zasilającej wtryski. Ciśnienie to gwarantuje oczywiście m.in. działająca pompa. Jeżeli teraz odłączysz sobie pompę.... lub zabraknie benzyny ... Dodatkowo jeżdżąc na LPG z wyłączoną pompą zapieką się wtryski, gdyż paliwo chłodzi wtryski, jeżeli pompa jest włączona. Nie wolno dopuścić, aby w baku nie było paliwa . Pompa jest smarowana i chłodzona paliwem. Wystarczy nie jeździć na rezerwie i pompie się nic nie stanie. Natomiast pomysł z odłączeniem pompy jest niezbyt dobry, bo jeśli przełączysz na benzynę a zapomnisz włączyć pompę (przy manualnym przełączaniu) lub przekaźnik spóźni się lub nie zadziała - to zatrzesz sobie wtryski. A po co wyłącza się pompę (montuje przekaźnik odcinający)? Otóż robi się to po to żeby nie mieć głupich problemów z ludźmi, którzy wyszli z założenia, z że skoro jeżdżą na gazie to benzyna w baku jest już im nie potrzebna. S1 |
Autor: | dobrzan [ pn maja 16, 2005 4:15 pm ] |
Tytuł: | |
Samsung1 pisze: krzys124 pisze: A dlaczego sie niby ma spalic ??? bo nie kumam ?? jest zanuzona w paliwie i nic sie jej nie stanie , ma chłodzenie itd. Według tego co piszesz ...spali sie jak jezdzisz na paliwie ! NIC PODOBNEGO ! ma chodzić !! inaczej predzej czy puzniej wystapi problem z wtryskami , choć troche inaczej jest przy wtrysku mechanicznym ! ![]() Instalacja na wtrysku potrzebuje do pracy właściwego ciśnienia w szynie zasilającej wtryski. Ciśnienie to gwarantuje oczywiście m.in. działająca pompa. Jeżeli teraz odłączysz sobie pompę.... lub zabraknie benzyny ... Dodatkowo jeżdżąc na LPG z wyłączoną pompą zapieką się wtryski, gdyż paliwo chłodzi wtryski, jeżeli pompa jest włączona. Nie wolno dopuścić, aby w baku nie było paliwa . Pompa jest smarowana i chłodzona paliwem. Wystarczy nie jeździć na rezerwie i pompie się nic nie stanie. Natomiast pomysł z odłączeniem pompy jest niezbyt dobry, bo jeśli przełączysz na benzynę a zapomnisz włączyć pompę (przy manualnym przełączaniu) lub przekaźnik spóźni się lub nie zadziała - to zatrzesz sobie wtryski. A po co wyłącza się pompę (montuje przekaźnik odcinający)? Otóż robi się to po to żeby nie mieć głupich problemów z ludźmi, którzy wyszli z założenia, z że skoro jeżdżą na gazie to benzyna w baku jest już im nie potrzebna. S1 zatrzeć wtryski??? w K Jetroniku kiedy sa one otwarte??? to dopiero by byl hit:))) |
Autor: | MercBeginner [ pn maja 16, 2005 4:23 pm ] |
Tytuł: | |
A co decyduje o momencie wtrysku? Co tym steruje? |
Autor: | Samsung1 [ pn maja 16, 2005 4:32 pm ] |
Tytuł: | |
dobrzan pisze: zatrzeć wtryski??? w K Jetroniku kiedy sa one otwarte??? to dopiero by byl hit:))) MercBeginner pisze: A co decyduje o momencie wtrysku? Co tym steruje?
http://w114-115.org.pl/forum/cms_view_article.php?aid=9 ![]() S1 |
Autor: | MercBeginner [ pn maja 16, 2005 4:56 pm ] |
Tytuł: | |
Samsung1 pisze: MercBeginner pisze: A co decyduje o momencie wtrysku? Co tym steruje? http://w114-115.org.pl/forum/cms_view_article.php?aid=9 ![]() S1 Dzięki! Trochę to za mądre dla mnie, ale może się doczytam. Może jednak zapytam inaczej: Gdzie następuje odcięcie paliwa? W jaki sposób jest ono zatrzymane, aby nie następowało jego spalanie? |
Autor: | michau [ pn maja 16, 2005 8:27 pm ] |
Tytuł: | |
Nie widze innej opcji niz odciecie pompy paliwa, lub jakis elektrozawor, ale wtedy chyba i tak wtryskiwacze nie dostawalyby paliwa? |
Autor: | MercBeginner [ pn maja 16, 2005 9:19 pm ] |
Tytuł: | |
Samsung1 pisze: Dodatkowo jeżdżąc na LPG z wyłączoną pompą zapieką się wtryski,
gdyż paliwo chłodzi wtryski... O.K. to rozumiem, że przełączając na gaz wtryski są nadal chłodzone benzyną, a ta aby nie zostać spalona ucieka przed iskrą ![]() A tak poważnie... to nie rozumiem ![]() |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |