MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Przekladka M102 na M110 proszę o rady https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=12240 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | JaKon [ pn maja 16, 2005 11:06 am ] |
Tytuł: | Przekladka M102 na M110 proszę o rady |
Właśnie wynegocjowałem sobie możliwośc wsadzenia do mojej QP silnika z QP którą przywiozłem, gdyż silnik ten jest w dobrej kondycji... Mam kilka pytan: -Co musze odpiać wyciagając moto M110 a co może zostać? -Czy jeśli będe zmieniał całość czyli motor/skrzynia/most to muszę zmienić coś jeszcze czy mogę podpiać do do tej instalacji w ktorej pracował M102?? -Czy liczniki moga zostać od M102 i nie będą kłamały?? (prędkość/olej/temperatura/)??? -a jak z chłodnicą? - i pompką paliwa? gdyż w M102 miałem nową, a w tym M110 jest tez nowa, ale brzeczy ja rój pszczół... Musze zamieniać na ta od M110?? Wiem że łatwiej zmienic most razem z bebnami i kolami, ale jak zrobić by zostawic stare a zmienic most z półośkami, bo w aucie biorcy mam zrobione wszystko(tarcze łożyska itd.)?? Jeśli o czymś nie pomyślałem to doradzcie?? A może odradzacie tą operację?? i tak to zrobię ale posłuchać warto dlaczego nie powinienem... ![]() |
Autor: | Grzegi [ pn maja 16, 2005 12:33 pm ] |
Tytuł: | |
JaKon pisze: Właśnie wynegocjowałem sobie możliwośc wsadzenia do mojej QP silnika z QP którą przywiozłem, gdyż silnik ten jest w dobrej kondycji... Dobry pomysł ![]() JaKon pisze: -Co musze odpiać wyciagając moto M110 a co może zostać? Jak całość od dawcy jest w dobrej kondycji to przeszczepiaj wszystko. JaKon pisze: -Czy liczniki moga zostać od M102 i nie będą kłamały?? (prędkość/olej/temperatura/)??? To jest chyba najbardziej proste z całej przekładki. Przekładaj. Acha, ale z 280 jest wyskalowany inaczej (mile) ???? ![]() Posiada obrotomierz ?? JaKon pisze: -a jak z chłodnicą? Może zostać Twoja. JaKon pisze: - i pompką paliwa? gdyż w M102 miałem nową, a w tym M110 jest tez nowa, ale brzeczy ja rój pszczół... Musze zamieniać na ta od M110??
Teoretycznie może zostać (nie wiem jak z ciśnieniami - sprawdź na stronie Maćka), musisz jednak zmienić przekaźnik pompy paliwa. W M110 odcięcie następuje przy 6650 rpm. |
Autor: | JaKon [ pn maja 16, 2005 12:56 pm ] |
Tytuł: | |
Grzegi pisze: JaKon napisał:
-Czy liczniki moga zostać od M102 i nie będą kłamały?? (prędkość/olej/temperatura/)??? To jest chyba najbardziej proste z całej przekładki. Przekładaj. Acha, ale z 280 jest wyskalowany inaczej (mile) ???? . Posiada obrotomierz ?? Nie, po drugie nie działa, a po trzecie jest w milach... musze zmieniac... ??? moze na razie nie musze?? |
Autor: | JaKon [ pn maja 16, 2005 12:59 pm ] |
Tytuł: | |
Odnoszę wrażenie, że ten silnik jest słabszy niż moje m102... jakby nie miał mocy... ale pali dobrze chodzi równo...Czy może być to spowodowane rzeźbą jaką zaobserwowałem w okolicy filtra powietrza?? tam chyba wlot powietrza jest zasłoniety jakimś deklem(napewno domowy patent...) może być to??? czy mozliwe ze on chodzi ładnie a po prostu juz ze starosci troche koni zdechło i juz ??? jak go zapalic wszystko ladnie pieknie, ale w jezdzie chodzi malo dynamicznie jakby go cos dławiło... |
Autor: | jahhoo [ pn maja 16, 2005 1:31 pm ] |
Tytuł: | |
a ktory to rok tej M110?? chodzi mi ilu konna??.... jak bys bardzo chcial jakies szczegolowe miejsca M10 to moglbym Ci zrobic zdjecia (chodzi o ta domowa robote ![]() |
Autor: | JaKon [ pn maja 16, 2005 1:53 pm ] |
Tytuł: | |
o 16 koncze prace i smigam na warsztat sprawdzic co i jak... rocznik 77 177ps.. a ta domowa robota juz zweryfikowana.. wyrzucam ten patenti zobacze co to da... moze go ktos zdławił hehe.. jest zatkany wlot powietrza na filtrze czyms w rodzaju dejkla od farby w spray'u i zawiniety tasma izolacyjna a w tym deklu 2 dziurki mniejsze od 1grosza... moze to własnie go dławi ze za malo powiettrza dostaje... |
Autor: | jahhoo [ pn maja 16, 2005 1:59 pm ] |
Tytuł: | |
to chyba "bracia" sa ![]() |
Autor: | JaKon [ pn maja 16, 2005 2:25 pm ] |
Tytuł: | |
Czyli identyko, sa czy mogę cię poprosić o to żebyć pstryknął kilka fotek pod maską z uwzględnieniem wlotu powietrza do filtra itd.. pliss do 16,00 musza byc ![]() |
Autor: | runcajs [ pn maja 16, 2005 2:27 pm ] |
Tytuł: | |
tez mam 77:D |
Autor: | WeebShut [ pn maja 16, 2005 2:32 pm ] |
Tytuł: | |
Poczekaj bo czegoś nie rozumiem, chcesz włożyc silnik z MB sprowadzonego z Anglii ? Wyprowadź mnie z błędu jeśli sie mylę, czy ten silnik nie jest przypadkiem lustrzanym odbiciem wersji lewostronnej ? Czy przypadkiem cięgła gazu i części mechaniczne nie będą po prawej stronie maski ?? |
Autor: | laudan [ pn maja 16, 2005 2:39 pm ] |
Tytuł: | |
WeebShut pisze: Wyprowadź mnie z błędu jeśli sie mylę, czy ten silnik nie jest przypadkiem lustrzanym odbiciem wersji lewostronnej ?
To ze niby kolektory i osprzet bedzie po drugiej stronie ![]() |
Autor: | JaKon [ pn maja 16, 2005 2:39 pm ] |
Tytuł: | |
WeebShut pisze: Poczekaj bo czegoś nie rozumiem, chcesz włożyc silnik z MB sprowadzonego z Anglii ?
Wyprowadź mnie z błędu jeśli sie mylę, czy ten silnik nie jest przypadkiem lustrzanym odbiciem wersji lewostronnej ? Czy przypadkiem cięgła gazu i części mechaniczne nie będą po prawej stronie maski ?? ALE WTEDY WKŁADASZ TYŁEM DO PRZODU I JEST OK... ![]() Silnik jest identyczny... To jakaś paranoja ![]() Zkumajcie że jedynie ukł. kier. jest inny(tak w uproszczeniu...)[/b] |
Autor: | PK2 [ pn maja 16, 2005 9:48 pm ] |
Tytuł: | |
JaKon pisze: ALE WTEDY WKŁADASZ TYŁEM DO PRZODU I JEST OK...
![]() Ale wtedy będziesz miał 4 biegi do tyłu i tylko jeden do przodu ![]() |
Autor: | michau [ pn maja 16, 2005 11:10 pm ] |
Tytuł: | |
masz wyremontowane m102. Ja bym zostawil sobie wyremontowany (z zalozenia lepszy) motor. |
Autor: | JaKon [ wt maja 17, 2005 8:13 am ] |
Tytuł: | |
PK2 pisze: JaKon pisze: ALE WTEDY WKŁADASZ TYŁEM DO PRZODU I JEST OK... ![]() Ale wtedy będziesz miał 4 biegi do tyłu i tylko jeden do przodu ![]() NO I WTEDY ŻEBY GRAŁO MUSISZ JESZCZE SKRZYNIE DO GORY NOGAMI PODŁĄCZYĆ!! ![]() ![]() ![]() michau pisze: masz wyremontowane m102. Ja bym zostawil sobie wyremontowany (z zalozenia lepszy) motor. I tak zrobię... |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |