MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
EPC - Nr uszcelniacza pompy NIVO - ciag dalszy https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=12613 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | qzyn [ sob cze 04, 2005 2:35 pm ] |
Tytuł: | EPC - Nr uszcelniacza pompy NIVO - ciag dalszy |
Witka, Zabralem sie ambitnie za moje NIVO. Dziala, ale dostaje troszke oleju z silnika. Simering na pompie jest deczko twardy, wiec nic dziwnego. Panowie w ASO nie byli w stanie odszukac tego "simeringu". Stad prosba: Czy kto majacy dostep ![]() Papierowa uszczelka miedzy pompa a silnikiem jest niedostepna, dorabialem. Bardzo wery plis o pomoc. Obecnie wyplukalem uklad polskimm amortyzolem i on jest zalany, po uszczelnieniu zaleje FEBI. Do samego pustego baniaka weszlo 2L plus jeszcze okolo 0,5 po odpaleniu i odpowietrzeniu. |
Autor: | adi [ sob cze 04, 2005 3:42 pm ] |
Tytuł: | |
Numer filterka: 002 184 55 01 A co do tego simeringu... wybierz które numerki potrzebujesz: http://www.admauto.net/nivo.jpg |
Autor: | Ocet [ sob cze 04, 2005 3:49 pm ] |
Tytuł: | |
Gdzieś mam taki simmerring... Został mi po tym jak zdecdowałem się na wymianę całej pompy (była też montopwana w w124). Uszczelnianie często nie ma sensu, bo twardy Simmer szlifuje rowek na wałku, a co gorsza, sam wałek wyrabia sie i zaczyna chodzić mimośrodowo... Wymiana gumki starcza na miesiąc. |
Autor: | VALENTINE123 [ sob cze 04, 2005 5:46 pm ] |
Tytuł: | |
Tu masz nuemery uszczelniaczy: http://www.mb.org.pl/forum/showflat.php ... #Post30193 |
Autor: | krzys124 [ sob cze 04, 2005 7:48 pm ] |
Tytuł: | |
Ja wymieniłem ta uszczelkę na nową i dalej lało ![]() |
Autor: | qzyn [ ndz cze 05, 2005 10:19 am ] |
Tytuł: | |
Odpowiedz do wszystkich: Oska jest idealnie gladka, wlasnie zlozylem pompe i ogladalem jej stan. Simeringi z epc 047 i 011 wymienilem Uszczelniacz i filtr sprawdze w poniedzialek w ASO, ostatnio jakos nie moglem zlokalizowac za pomoca pana tego simmerringu ani filterka. Ciekawe zjawisko po zalaniu amortyzolu to nie opadanie tylka nawet po 2dniach (tyle stal max). Jednak w oleju NIVO nie powinno byc oleju silnikowego ![]() Dzieki za pomoc |
Autor: | qzyn [ śr cze 08, 2005 11:04 pm ] |
Tytuł: | |
Zamowine. Nr filterka jakis inny byl... podam w najblizszym czasie. Koszt uszczelniacz i filterka to 85PLN w ASO. Filterka w zamienniku raczej nie ma. Uszczelniacz - nie wiem czy wystepuje w zamienniku. Wymiana po Zlocie. Opisze skutek. Narazie zalanie czyszczacego amortyzolu spowodowalo mniejsze przechyly w zakretach i wyzej stojacy tyl. Trzyma powyzej 2 dni ( dluzej nie stal). Jak doladuje to podnosi sie po 4-5 sek od zapalenia motoru, wczesniej 20-30 sek. |
Autor: | qzyn [ ndz cze 26, 2005 10:17 pm ] |
Tytuł: | |
Nr uszczelniacza to: 004 997 01 47 Nr filtra: 002 184 55 01 Jak pisalem, komplet 85PLN (filtr byl po 46PLN) Uklad zalany FEBI ZH-M i... jest sztywniej, nie opada, poprawil sie komfort. ( pisze o zawieszeniu NIVO tylnej osi ![]() Amortyzol po 2kkm dziala tak jak stary olej ![]() Zobacze jak zachowa sie febi. Narazie po zaladowaniu podnosi sie po kilku sekundach od zapalenia silnika. Oleju weszlo 2-2,5 litra. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |