MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Jak utwrdzic zawieszenie W123C
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=12951
Strona 1 z 2

Autor:  JaKon [ czw cze 23, 2005 1:52 pm ]
Tytuł:  Jak utwrdzic zawieszenie W123C

Napiszcie mi proszę jak uwardzić zawieszenie w mojej W123C, ponieważ po pierwsze na zakrętach trochę za bardzo kładzie się przód (mna pewno nie spowodu słabego stanu zawiechy, bo jest nowa..), a i tył trochę za mocno się gnie, napiszcie czy idzie kupić jakieś twardsze sprezyny, czy krotsze czy jak, bo nie znam sie na tym wcale.
Ile taki zabieg moze kosztować?

Za odpowiedzi z góry dzieki...

Autor:  laudan [ czw cze 23, 2005 2:35 pm ]
Tytuł:  Re: Jak utwrdzic zawieszenie W123C

spojrz na koncowke postu:

http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=12926

Autor:  runcajs [ czw cze 23, 2005 2:37 pm ]
Tytuł: 

jakby co ja pierwszy rezerwuje te spręzynki:D wszytko zalezy od tego jaka bedzie cena ale od wystawienia tylko posta prubuje sie skontaktowac z michałem i nic!!!! a na gwałt potrzebuje spręzyn

Autor:  outsider [ czw cze 23, 2005 4:43 pm ]
Tytuł: 

droga zabawa ale warta swoich pieniędzy H&R (-50mm) plus Bilstein lub tańsza Sprężyny Lesjofors (-35mm lub -40mm nie pamiętam) i też Bilsteiny. Można jeszcze z twardszych amortyzatorów kupić KONI. Zlookam katalogi i ew. napisze co i jak [zlosnik]

Autor:  Piotrekk [ sob cze 25, 2005 10:24 pm ]
Tytuł: 

jak masz w poblizu kowala to proponuje zdjac sprezyny i skrocic u niego koszt ok. 10 PLN od sztuki (obciecie i zakucie koncowek jak w oryginale). bedziesz wiedzial o ile obnizyc, drogo to to nie jest wiec mozesz kombinowac pare razy. tez lubie gdy auto dobrze sie trzyma i w poprzednich wozach tak robilem, nie wylaczajac obecnego 230 ce. teoretycznie cale ugiecie sprezyny to suma ugiec wszystkich zwojow, gdy obetniesz kilka - zmniejszysz ugiecie czyli stana sie one twardsze.
jak dobrze trafisz i uda sie u kowala za pierwszym razem to masz obnizony i twardszy za 40 PLN [zlosnik] .

Autor:  _me: how_ [ ndz cze 26, 2005 11:31 am ]
Tytuł: 

To są jeszcze tacy kowale, którzy robią coś za 10 zł? Podkucie średniej klasy szkapy kosztuje więcej za jedno kopyto.

Autor:  Antoni Janikowski [ ndz cze 26, 2005 8:58 pm ]
Tytuł: 

A w w124 ino się ucino.

Autor:  JaKon [ ndz cze 26, 2005 10:02 pm ]
Tytuł: 

przeciez jak skróce to bedzie nizszy, ale tak samo miekki jak był, czy sie mylę,,, chodzi o to żeby był troche twrdszy coby mi przod nie nurkowal w winklach, a nie nizszy,,, z moze nie idzie osiagnac jednego bez drugiego??

Autor:  MacKuz [ ndz cze 26, 2005 10:14 pm ]
Tytuł: 

wrzuć ze 20 worków cementu do auta ino je dobrze rozmieść i samo zrobi sie twarde za jakiś czas [uhaha].

W123 C to kanapowóz ino ma mniej drzwi chcesz twarde auto kup np golfa :D :D :D

Autor:  Piotrekk [ pn cze 27, 2005 9:55 am ]
Tytuł: 

no to kolejny tani patent: jezeli po obcieciu dalej bedziesz uwazal ze jest za miekki (w moim przypadku jest znacznie twardszy, nawet troche bardziej niz chcialem [zlosnik] ) to mozesz pomiedzy zwoje wlozyc gumowe wkladki ktore prawie w 100 % zmniejszaja ugiecie dwoch kolejnych zwojow. i jeszcze teoria - przy stalych parametrach pretu, ugiecie (czyli miekkosc) zalezy od ilosci zwojow czynnych, obcinajac lub wkladajac wkladki zmniejszasz to ilosc a twardosc rosnie. jezeli to nie przemawia to zapraszam na przejazdzke moim lub kupno profesjonalnych progresywnych sprezyn ale to juz nie 40 PLN [zlosnik] a i tak mozesz byc niemilo zaskoczony - tez kiedys kupilem K & N czy cos takiego i nie "siadl" rownomiernie :( .

Autor:  laudan [ pn cze 27, 2005 12:55 pm ]
Tytuł: 

Piotrekk pisze:
tez kiedys kupilem K & N czy cos takiego i nie "siadl" rownomiernie :( .


A te cos takiego nie bylo jakim domoroslym kowalskim patentem [oczko]

Autor:  _me: how_ [ pn cze 27, 2005 7:03 pm ]
Tytuł: 

Nie to, żeby mi zależało na sprzedaży swojego kompletu... [oczko] ,
ale zawsze wydawało mi się, że jak kupujesz coś z homologacją, atestem, albo innym papierem, przynajmniej w cywilizowanej części Europy, to jest duża szansa, że ktoś zadał sobie trud, pomyślał i policzył co i jak będzie się dziać. Kowal jak ci przypadkowo coś obetnie, to na pewno siądzie, ale chyba G go obchodzi co się będzie działo dalej z kielichem i resztą zawiasu. Ale zapewne znowu za bardzo ufam niemieckiemu papierkowi, miast być lokalnym patriotą & zadowolonym klientem polskiego kowala.

Autor:  marek 123 D [ sob lip 02, 2005 8:54 pm ]
Tytuł: 

Ociąć skrócć i wyrzucić to jest najlepszy polski patent działający od niepamiętnych czasów nawet i za obecnie panującego Alexandra Polskiego!

Autor:  Grakoz [ sob lip 02, 2005 11:40 pm ]
Tytuł: 

ostatnio kolega z forum tuningowego mercedesów zakupił komplet sprężyn H&R -50 mm wraz z montażem za około 1000 zł. to tak w ramach info dla zainteresowanych. pozdro

Autor:  Bodzio [ ndz lip 03, 2005 1:19 am ]
Tytuł: 

Ja bym zawieszenia nie utwardzał, ale to moje stanowisko, natomiast nie wiem jak utwardzić lakier na samochodzie, jeżeli świeżo położony lakier robi się miękki po 2-3 tygodniach od położenia, czyli dokładnie w momencie, gdy kończy się uzbrajanie samochodu ...

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/