MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 28, 2025 12:54 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Co u licha?
Post: sob lip 02, 2005 11:42 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 19, 2002 1:00 am
Posty: 1239
Lokalizacja: Warszawa
Cześć,
ostatnio zaobserwwałem ciekawą rzecz w moim nowym autku. Do tej pory nie używałem klimy bo była nie nabita i nie sprawdzona. Teraz przyjemnie chłodzi. Wystepuje jednak efekt uboczny jej działania. Ostatnio sobie obserwuje wskazania cisnienia oleju w mojej QP. Teraz stało się coś dziwnego jak właczyłem klimę wskazówka ciśnienia zjechała od razu o jakieś 6 kresek. Po wyłaczeniu klimy wraca na swoje miejsce :o Czy tak ma byc jaki jest związek między klimą i ciśnieniem oleju? To jakoś chodzi w jednym układzie olejowym? Przeciez wskaznik jest mechaniczny i z prądem nić wspólnego nie ma...
Pozdrawiam
Futrzak

_________________
W115 220D 68 "Kasztanka"
W168 170D 01 "Marcysia" :-)
ex auta: VW 1303 73 "Garbi", W123 300D 83/89 "Mystery", W123 230CE 82 "Wodolot"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 03, 2005 12:54 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw gru 05, 2002 10:32 pm
Posty: 1162
Lokalizacja: Warszawa
Cześć,

Czy po włączeniu klimy spadają Ci obroty? Oczywiście nie powinny, ale jeśli spadają, to ciśnienie też się obniży.

Pozdrawiam.

_________________
W114 280C 1974 "Esther"


Na górę
 Tytuł: Re: Co u licha?
Post: ndz lip 03, 2005 9:05 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
To by oznaczało, że nie działa system wyrównywania obrotów.

Powłaczeniu klimy obroty powinny momentalnie powrócić do tych z przed właczenia a u Ciebie sądząc po objawach spadaja obroty .

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 03, 2005 11:55 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
W123 230CE (wydaje mi się że o ten samochód chodzi) nie ma nastawnika obrotów a jedynie zawór suwakowy i śrubkę na kanale by-pass, więc nie ma jak wyrównac obrotów.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 04, 2005 2:42 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Antoni Janikowski pisze:
W123 230CE (wydaje mi się że o ten samochód chodzi) nie ma nastawnika obrotów a jedynie zawór suwakowy i śrubkę na kanale by-pass, więc nie ma jak wyrównac obrotów.

No to przy okazji spytam:
Ja mam chyba podobnie "zaawansowane technicznie" rozwiązanie albo i bardziej, a jakoś nie zauważyłem spadku rpm. Na zimnym, to chyba nawet nieco w górę idą. Kwestia kopyta V8?

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl