MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
co jest wart... https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=13262 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Czarek [ śr lip 13, 2005 10:39 pm ] |
Tytuł: | co jest wart... |
co jest wart w 126 260se z 85 roku jakieś słabe punkty?proszę o opinię |
Autor: | AndyS [ śr lip 13, 2005 11:29 pm ] |
Tytuł: | 260SE |
No a co chciałbyś wiedzieć? 85 rok to druga seria, ocynkowany, gładkie listwy. Niektórzy mówia że silnik za słaby ale ja osobiście się z tym nie zgadzam (co prawda mam 300SE który ponoć też jest za słaby do tej budy) ![]() ![]() ![]() |
Autor: | MercBeginner [ czw lip 14, 2005 2:08 am ] |
Tytuł: | Re: co jest wart... |
Czarek pisze: co jest wart w 126 260se z 85 roku jakieś słabe punkty?proszę o opinię
Podobno 260 niestety lubi brać olej no i trzeba go bardziej karmić żeby się ruszył ![]() |
Autor: | Czarek [ czw lip 14, 2005 5:49 am ] |
Tytuł: | |
dzięki andys za kompleksową wypowiedz oto mi chodziło szyb nie mawięc się nie popsują czyli biorę bardzo zadbany !!z małym realnym przebiegiem po znanej mi osobie za dobrą cenę |
Autor: | AndyS [ czw lip 14, 2005 2:13 pm ] |
Tytuł: | |
Czarek pisze: dzięki andys za kompleksową wypowiedz oto mi chodziło szyb nie mawięc się nie popsują czyli biorę bardzo zadbany !!z małym realnym przebiegiem po znanej mi osobie za dobrą cenę BIERZ!!!! ![]() MercBeginner pisze: Podobno 260 niestety lubi brać olej
Jak silnik nie jest dorżnięty to od zmiany do zmiany (10.000) zmieścisz się w litrze czyli nie dolewasz. Te silniki nie biorą oleju tylko niestety mają lekkie skłonności do wycieków po przegrzaniu (M110 też a i tym z V8 to się zdarza). Najczęściej leci z prawej strony przy głowicy na 1 cylindrze. Jest tam jakaś "patentowa" uszczelka i jak stwardnieje to cieknie. Ale uwaga jak nie przygrzejesz silnika to nie stwardnieje i nie ma problemu!! Niestety u mnie VISCO słabo kręci wiatrakiem i po kilku staniach w korkach temperatura doszła do 100. Ale i tak na 10.000 km dolewam litr oleju. Używam full syntetic (o już słysze tę falę opinii na forum) ![]() |
Autor: | Antoni Janikowski [ czw lip 14, 2005 10:33 pm ] |
Tytuł: | |
Do M103 nie polecam I generacji LPG, bo już za dużo naskładałem się rozerwanych KE-Jetroniców od tego silnika. IIgeneracją gazuje się dobrze, ale warunkiem jest dobra ewentualnie nowa sonda, dobry mikser wydajny reduktor i dość szybki sterownik(polskie bingoM jest cudowne do tego celu i niedrogie). III generację da się załozyć, ale to duzy koszt i mało kto to montuje, czy nawet sprzedaje. Sekwencja nie funguje wogóle. |
Autor: | AndyS [ pt lip 15, 2005 1:26 pm ] |
Tytuł: | |
Antoni Janikowski pisze: Do M103 nie polecam I generacji LPG, bo już za dużo naskładałem się rozerwanych KE-Jetroniców od tego silnika. IIgeneracją gazuje się dobrze, ale warunkiem jest dobra ewentualnie nowa sonda, dobry mikser wydajny reduktor i dość szybki sterownik(polskie bingoM jest cudowne do tego celu i niedrogie). III generację da się załozyć, ale to duzy koszt i mało kto to montuje, czy nawet sprzedaje. Sekwencja nie funguje wogóle.
Może mam szczęście ![]() ![]() ![]() |
Autor: | MercBeginner [ pt lip 15, 2005 1:51 pm ] |
Tytuł: | |
AndyS pisze: Antoni Janikowski pisze: Do M103 nie polecam I generacji LPG, bo już za dużo naskładałem się rozerwanych KE-Jetroniców od tego silnika. Zaręczam że można jeździć na I generacji nie gorzej niż przy II. No III i dalej to już inna bajka... Wydaje mi się, że Antoni powiedział to po to, aby przyszły właściciel uniknął niepotrzebnych problemów. Wiadomo, że na I-generacji pojedzie... |
Autor: | kruszyn [ ndz lip 17, 2005 10:54 am ] |
Tytuł: | |
wlasnie ... 1. Jak sobie zabezpieczyc instalacje np w M110 I generacji ... 2. mam nowy redukrot o dosyc duzej wydajnosci, nowy jest tez parownik (bunkier) tylko ze na gaziej jest o jakies 30% slabsze jak na PB i teraz pytanie ...jakie srednicy powinny byc rurki doprowadzajce gaz ??? u mnie sa 6. Slyszlem opinie ze powinny byc 8 ?? 3. Teraz tak czy jezeli zwieksze te srednice zwieszy mi sie spalanie czy odwrotnie bo ponoc zbyt slaby dolot gazu powoduje wieksze spalanie i szybsze zuzycie silnika ???? jak to sie ma to praktyki bo ,,plotkarzy jest wielu,, i co warsztat to inna teoria.... 4. Nie wiem czy moja instalacja ma opcje uruchamiania zawsze na PB jak to sprawdzic ?? |
Autor: | elvis [ pn lip 18, 2005 11:09 am ] |
Tytuł: | |
Silniki dobre i w moim samochodzie wystarczające, ale nie wiem jak w nieco większym. Mój pali 12 w mieście i poniżej 10 w trasie. Rzeczywiscie lubi się pocić i trochę oleju bierze, ale jak na to, że ma juz 430 kkm to uważam, że sprawuje się dobrze. Nie miałem z nim nigdy problemów, jedyne problemy wynikały z gazu, u mnie niestety jeszcze siedzi, ale juz niedługo. Strzelał, czasem wypadała tylko taka mała odma spod mieszalnika, którą można było założyć na trasie a czasem tak walnął, że myslałem ze ta klapa w mieszalniku tego nie przeżyła, ale wystarczyła regulacja. Przestał strzelać jak się okazało, że wszystkiemu winna była taka guma pod mieszalnikiem, była dziurawa i łapał lewe powietrze. Ale ja też przestałem jeździć na gazie, wymontowałem wszystkie ustrojstwa w układzie ssącym, między innymi tez jakieś blachy, które jakis idiota założył żeby ograniczyć ilość powietrza i od tego czasu silnik niezawodny. Podsumowując silnik świetny, natomiast nie wiem czy nie za mały do 126, pewnie zalezy jak kto jeździ. Pozdrawiam |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |