MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 28, 2025 12:45 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz lip 17, 2005 10:37 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
witajcie.....
znowu mam zmartwienie, a wlasciwie to problem jak bumerang, mam go dosc [szalone]

przypomne, po uszkodzeniu termostatu,uszkogdzi³a siê uszczelka pod g³owic±..... uszczelka zosta³a wymieniona, g³owica zplanowana,termostat takze wymienony, okazalo sie ze niestety silnik nadal sie grzeje :(.

Zostala wymieniona ch³odnica... z takiej od W126 500 SE na tak± od 300D.... przypominam ze pisze caly czas o W126 z silnikiem od beczki 300D.Od tego czasu silnik podczas jazdy mia³ prawid³ow± temperature okolo 82 stopni. a podczas postoju jakies 85 z czego do konca nie jestem zadowolony.

Od pi±tku znowu dzieje siê to samo, podczas jazdy czy to spokojnej czy dynamicznej silnik zachowuje temperature okolo 82 stopnii.,ale na postoju temperatura rosnie do 105 - 110 stopni [szalone] ,jak rusze to po jakich¶ 15 sekundach znowu jest temperatura 82.

Co przysz³o mi do g³owy.....
Silnij jest zbytnio oddalony od ch³odnicy, przez co ch³odzi siê ma³o-efektywnie.
Wiatrak, a raczej ch³odnica nie ma os³ony plastikowej nadaj±cej kierunek powietrza....(zeby siê nie rozprasza³o, tylko wia³o na ch³odnice)

ehhh,eh eh....a bylo wszystko ok, wiec moze jednak totalnie nie ten trop...:(


Pozdrawiam

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 17, 2005 10:48 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Nie napisałeś nic o wisco co z nim?? Mi to wygląda wlaśnie na to ustroistwo. Co do wiartaka to on wyciaga poweitrzez chłodnicy a nie dmucha na nią brak obudowy może być problemem jezeli jest mocno oddalony od chłodnicy.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 18, 2005 1:03 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
roadrunner pisze:
Nie napisałeś nic o wisco co z nim?? Mi to wygląda wlaśnie na to ustroistwo. Co do wiartaka to on wyciaga poweitrzez chłodnicy a nie dmucha na nią brak obudowy może być problemem jezeli jest mocno oddalony od chłodnicy.


Dokładnie - myślę tak samo.

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 18, 2005 9:54 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
nie ma wisco [zlosnik] , wiatrak jest na stałe.



AndyS pisze:
Co do wiartaka to on wyciaga poweitrzez ch³odnicy a nie dmucha na ni±

:oops: :oops:

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 18, 2005 10:34 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Cytuj:
nie ma wisco , wiatrak jest na stałe.


A w jakiej odlegósci od chłodnicy jest wiatrak bo jakoś nie kojażę wyglądy 126 pod maską??

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 18, 2005 11:50 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
zaloz obudowe - jak masz polamana to latwo mozna ja reanimowac domowym sposobem

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 18, 2005 11:50 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
roadrunner pisze:
A w jakiej odlegósci od ch³odnicy jest wiatrak



jakies 15 cm....

W takiej ze jak by założyć kołnież na chłodnice,to jeszcze drugi trzeba by doczepić zeby zasłoniło wiatrak [szalone]

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 18, 2005 11:52 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Kubitus pisze:
roadrunner pisze:
A w jakiej odlegósci od chłodnicy jest wiatrak



jakies 15 cm....


No to faktycznie moze mieć problemy z zassaniem powietrza z chłodnicy, Moim zdaniem powinieneś zamontowac tunel.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 18, 2005 12:06 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
zastanawiam się czy może stosujac jakieś podkładki nie dało by się przybliżyć wiatraka do chłodnicy...a tunel....inensywnie zaczołem poszukiwania, jak by ktoś słyszał o takim to bym się na niego pisal za rozsądną cene [zlosnik]

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 18, 2005 12:07 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Kubitus pisze:
jakies 15 cm....

W takiej ze jak by założyć kołnież na chłodnice,to jeszcze drugi trzeba by doczepić zeby zasłoniło wiatrak [szalone]


Sprawdz kolniez od w124 200d, jest dosc dlugi i moze pasowac.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 18, 2005 12:32 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
ja mialem ten tunel tak samo daleko
zrobilem sposobem domowym przedluzenie az nad wentylator :)
uzylem 3m czarnej "powertape", 1 tubka superglue i jakies 1,5 metra pasa z plastiku (o szer. ok.10cm). czas wykonania, to jakas godzinka.
efekt - tunel jest, trzyma sie jak cholera(gl. za sprawa tasmy) i cug od chlodnicy jest :) (co nie przeszkadza grzaniu sie IMO)

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 18, 2005 5:09 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 21, 2004 11:00 am
Posty: 464
Cze,
Kubitus, u mnie też nie ma tej osłony, a problemu nie ma. Co prawda wiatrak jest u ciebie zapewne dalej od chłodnicy, no ale i u mnie nie jest na tyle bliżej, żeby miał być cug, zwłaszcza że moja chłodnica kwalifikuje się do czyszczenia.
Napisałem, że problemu nie ma, ale parę razy oglądałem rejony 100 stopni na termometrze, z tym że raczej w typowych sytuacjach - przy bardzo ostrym pogonieniu przez parę kilometrów przy pięknej letniej pogodzie, no i w korku, też przy takiej pogodzie zwłaszcza. Czego nie traktuję jako problem, w takiej sytuacji ma prawo sobie skoczyć na setkę... No a jak sobie pomyślę, że twoje 300D ciągnie stodwudziestkęszóstkę, to on ma niezłą robotę cały czas... może po prostu o to chodzi... jakby mojemu doczepić na stałe przyczepkę z fortepianem, to pewnie by się tak samo grzał... tyle że wtedy już na pewno postarałbym się o ten "osłono-tunel".
Pozdrawiam,

_________________
Przemek
Ex: 123 240D, Volvo 945 D24TIC, Opel Monterey 3,1D, John Deere 2140 (1986)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 18, 2005 7:24 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
Kocur,


Niestety jak nabyłem samochod to temperatura cały czas była na poziomie 79 stopni bez wzgledu na warunki na zewnatrz,czy dynamike jazdy.....pozniej padl termostat,uszczelka pod glowica......i po tym juz nigdy nie bylo tak samo. nawet w środku zimy działo się to co dzieje się teraz....

:(, jutro wieczorem odstawiam samochod do mechanika, i nie odbiore go do póki tego nie naprawi....
albo skonczy sie wstawieniem tego turbo co to oglaszalem ze do sprzedania


[zlosnik]

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 20, 2005 11:39 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
rozwiązanie ....jesli kogo-kolwiek to interesuje [oczko]

Założono tunel na chłodnice i wymieniono pompe wodną na nową.


Samochodzik się już nie grzeje :)


O.T. co do wątku POTATO ......nadal nie stwierdzono zadnych uszkodzeń gumowo/mechaniczno/jakichkolwiek ;)




Pozdrawiam :)

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 21, 2005 9:38 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 21, 2004 11:00 am
Posty: 464
No żeby nie było że nikogo nie interesuje... Problem rozwiązany, no to gratuluję i cieszę się!!! [oczko]

_________________
Przemek
Ex: 123 240D, Volvo 945 D24TIC, Opel Monterey 3,1D, John Deere 2140 (1986)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl