MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

M110 vs M110 jakie roznice
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=13333
Strona 1 z 1

Autor:  kruszyn [ wt lip 19, 2005 10:28 am ]
Tytuł:  M110 vs M110 jakie roznice

powiedzcie mi prosze co wplywa na roznice w mocy M110.984 a M110.988 ?????? pytam sie bo ..... walcze w tej chwili z silniczkiem i do M110.984 177 konnego poprzekladany zostal caly osprzet od M110.988 185 konnego k-jetronic kolektor zaplon itd ?? jest mozliwe zeby roznice byly gdzies w budowie wtrysku i kolektora ssacego ??? co mialo by wplyw na uzyskana moc?? bo zastanawiam sie teraz ile kucykow bedzie mialo moje autko nie zeby mi zalezalo ale ciekawy jestem bo teoretycznie silniki sa identyczne ........ a jednak sa roznice np w ilosci wychodzacych podcisnien itd.

Autor:  Grzegi [ wt lip 19, 2005 10:45 am ]
Tytuł: 

Układ zapłonowy też jest chyba inny. Poza tym zdaje mi się, że 984 też później miały 185KM.

I 984 nie miał recyrkulacji spalin [usmiech]

Autor:  kruszyn [ wt lip 19, 2005 10:53 am ]
Tytuł: 

no wlasnie sam aparat ma 2 wyjcia na podcisnienia :) czyli teoretycznie wracam do punktu wyjscia i znowu mam 185 :D:D

Autor:  Grzegi [ wt lip 19, 2005 10:57 am ]
Tytuł: 

kruszyn pisze:
no wlasnie sam aparat ma 2 wyjcia na podcisnienia czyli teoretycznie wracam do punktu wyjscia i znowu mam 185


I tak trzymać. A w 126 to były chyba 987 i 989, więc motor masz od 123.

Autor:  kruszyn [ wt lip 19, 2005 11:10 am ]
Tytuł: 

no dokladnie stary to 989 ale teraz bedzie 984 sprawdzalem z ciekawosci parametry i poza tym ze byl w 123CE i mial troche inne podlaczenia pojemnosc, sprezanie itd wszystko jest to samo .... dlatego sie zdecydowalem. Druga sprawa to to ze dawca bylo auto z UK i na oczy gazu nie widzial moze nie bedzie taki zmeczony.... dalej zobaczymy co bedzie po odpaleniu ( moze dzisiaj). i o co chodzi z ta recylkulacja spalin ...z dedukcji chodzi o powrot spalin tak ?? jaki to mialo wplywa itd ???( pozanlem to pojecie przy okazji posiadania pieknie szumiacego pajero z silnikiem 2.5 td ale tua reczej nie chodzi o turbine :D:D )

Autor:  Grzegi [ wt lip 19, 2005 11:15 am ]
Tytuł: 

kruszyn pisze:
.... dalej zobaczymy co bedzie po odpaleniu ( moze dzisiaj). i o co chodzi z ta recylkulacja spalin ...z dedukcji chodzi o powrot spalin tak ?? jaki to mialo wplywa itd ???


Chodzi zapewne o dopalenie toksycznych związków. Wiem tylko, że często psuje się ten zaworek na kolektorze wydechowym.

Autor:  kruszyn [ wt lip 19, 2005 11:21 am ]
Tytuł: 

kolektor tez mam od starego silnika :D tazke chyba bedzie jak bylo ( na nalizatorze spali nie bylo jakis wiekszych odchylen) :D zreszta mam niestety maly feler bo zalozony jest w aucie wydech od dieselka na calej dlugosci (pojedynczy) i jezeli chodzi o spalinki to napewno zamulony jest wylot bo jednak co 2 rury to nie jedna z czasem to zmienie tylko na razie koszty wydechu do 126 nowego jest ciut za duzy ( jakies 2500 PLN ) i wole dolozyc i zorbic remont balcharki:(

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/