MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Rzęzi po przegonieniu... https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=13350 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | yogi [ wt lip 19, 2005 9:40 pm ] |
Tytuł: | Rzęzi po przegonieniu... |
Jak w temacie, dosłownie rzęzi... właśnie wrócilem i stwierdziłem to ponownie. Mianowicie kiedy jeżdże po mieście silnik pracuje ok niezależnie od ilości km, ale kiedy przegonie go na trasie to po zejściu na wolne cos w nim jakby sie urywalo. ostygnie i już jest ok. Jakieś pomysły? Tylko prosze o sensowne podpowiedzi bo już naprawde niemam humoru, jestem bliski zmiany marki. Za tydzień mam jechać nad morze. Maciek |
Autor: | agaj666 [ śr lip 20, 2005 11:15 am ] |
Tytuł: | |
Masz autko w kwiecie wieku i narzekasz ze sprawia klopoty.........czlowieku, zastanów sie i nie wymagaj cudów. Markę , owszem można zmienic ale co z tego?Na jaka?Znasz takie marki co sie nie psują w wieku 21 lat i nie sprawiają ŻADNYCH kłopotów? O weteranów trzeba dbać,a nie gonić i cudów wymagać. |
Autor: | glacek [ pt lip 22, 2005 10:37 am ] |
Tytuł: | |
prawdopodobnie masz szklaneczki do wymiany , a co do posta wyzej to popieram w 100% "O weteranów trzeba dbać,a nie gonić i cudów wymagać." Pozdro. |
Autor: | Bodzio [ pt lip 22, 2005 9:48 pm ] |
Tytuł: | |
Ale, ale, zawsze uważałem, że auto musi pooddychać, minimum te 150km/h. Inaczej jest zwykłym koniem pociągowym. |
Autor: | Futrzak [ pt lip 22, 2005 11:21 pm ] |
Tytuł: | |
Bodzio pisze: zawsze uważałem, że auto musi pooddychać, minimum te 150km/h
200D też? ![]() Pozdrawiam Futrzak |
Autor: | roadrunner [ pt lip 22, 2005 11:40 pm ] |
Tytuł: | |
Futrzak pisze: 200D też? Bodzio pisze: Inaczej jest zwykłym koniem pociągowym
To chyba oczywiste ![]() |
Autor: | laudan [ sob lip 23, 2005 12:29 am ] |
Tytuł: | |
glacek pisze: prawdopodobnie masz szklaneczki do wymiany.
Szklaneczki w 240D ![]() |
Autor: | dawid116 [ sob lip 23, 2005 10:03 am ] |
Tytuł: | |
Cześć Maciek (kiedyś Dawid teraz Dawid116) Może masz zarzadki olej. Na lato do wiekowych aut zalewa się np. 20w/50. Pozdrowienie. |
Autor: | Bodzio [ sob lip 23, 2005 1:25 pm ] |
Tytuł: | |
20 W/50 nigdy nie widziałem, ale do mojej Lancii kiedyś chciałem lać coś podobnego. Potem okazało się, że całe zużycie było przez nieszczelny korek. |
Autor: | Samsung1 [ sob lip 23, 2005 2:26 pm ] |
Tytuł: | |
Bodzio pisze: 20 W/50 nigdy nie widziałem,.
HPX 20w/50 ![]() Innowacyjna formuła lepkości oleju HPX określana jest jako 20W-super 50, ponieważ w zakresie przedziału lepkości 20W-50 prezentuje poziom lepkości kinematycznej (21) charakterystyczny dla olejów o wyższych parametrach (następny przedział 20W-60 mieści się w zakresie pomiędzy 21,9 a 26,1). SPECYFIKACJA SAE 20W-super 50 API SJ, ACEA A3/B2 VOLKSWAGEN 501.01-505.00 MERCEDES BENZ 229.1 LOTOS City Diesel 20W/50 ![]() LOTOS City Diesel 20W/50 Mineralny olej silnikowy opracowany z myślą o intensywnie eksploatowanych silnikach samochodów pracujących w ciężkich warunkach, ze szczególnym uwzględnieniem jazdy w ruchu miejskim. Zastosowanie: • do silników wysokoprężnych samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych • do silników z turbodoładowaniem i bez turbodoładowania Gwarantuje: • doskonałe własności smarne • bardzo dobre własności użytkowe • optymalną ochronę silnika Klasa jakości: API: CC Klasa lepkości: SAE: 20W/50 Olej „XHD” MICRO OIL 20w/50 ![]() Olej „XHD” MICRO OIL jest niezawodnym całorocznym olejem silnikowym przeznaczonym do wszystkich czterosuwowych silników benzynowych i Diesel. Do jego produkcji wykorzystuje się nowoczesne oleje bazowe oraz sprawdzone dodatki uszlachetniające. „XHD” MICRO OIL spełnia wymagania wszystkich producentów silników dotyczące wysokich parametrów smarnych, odporność na starzenie oraz czystość silnika. Ten uniwersalny olej można stosować również w trudnych warunkach eksploatacyjnych. - Klasyfikacja API CF-4-CE-CD-SH ... itd ![]() S1 |
Autor: | yogi [ sob lip 23, 2005 7:30 pm ] |
Tytuł: | |
Dzięki za podpowiedzi. Olej niema tu nic do rzeczy, przed wymianą też tak mialem. Zastanawiam się czy to nie przypadkiem panewki... ![]() Ps. "szklaneczki" ?? Pozdrawiam - Maciek |
Autor: | Miki [ sob lip 23, 2005 10:09 pm ] |
Tytuł: | |
no to mnie teraz zaciekawiło z tym olejem , ja jeżdże na Mobilu 15W-40 (W123 3,0D) i w 99% po mieście ... moze co innego tam wlać teraz ? Co wy lejecie do swoich gwiazd i jaki olej najlepiej sie sprawuje w 3,0D ?jestem właśnie przed wymianą i btw co ile km nalezy tak na prawdę wymieniać olej w tych silnikach ? Założyłem że będę wymieniać co 7 tkm . Sorka za OT ![]() |
Autor: | Anvers [ ndz lip 24, 2005 2:08 pm ] |
Tytuł: | |
Ja leje mineralny Agip 15w50 |
Autor: | dawid116 [ ndz lip 24, 2005 10:35 pm ] |
Tytuł: | |
Jesli nie olej to mogą być panewki. Ja w poniedziałek odbieram wał od szlifierza. Zamawiam panewki i wrzucam M110 do komory sil. |
Autor: | MercBeginner [ pn lip 25, 2005 1:24 am ] |
Tytuł: | Re: Rzęzi po przegonieniu... |
yogi pisze: Jak w temacie, dosłownie rzęzi... właśnie wrócilem i stwierdziłem to ponownie. Mianowicie kiedy jeżdże po mieście silnik pracuje ok niezależnie od ilości km, ale kiedy przegonie go na trasie to po zejściu na wolne cos w nim jakby sie urywalo. ostygnie i już jest ok.
Jakieś pomysły? Maciek Jak go "przeganiasz" to ile jedziesz max? Sprawdź napincza łańcucha rozrządu. Kiedy olej jest bardzo rozgrzany, może źle napinać i wtedy łańcuch się telepie w środku. Sprawdź to koniecznie bo szybko zerwiesz łańcuch!!! |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |