| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Co to może być https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=1350 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | Andrew21 [ śr lis 06, 2002 5:00 pm ] |
| Tytuł: | Co to może być |
Witam. Mam pytanie związane z silnikiem i ciśnieniem spręrzania po pomiarze wyszło tak 1cylinder 28,2cylinder 27,3cylinder19,4i5cylinder26. Jaka może być tego przyczyna.Chodzi oczywiście o 3cylinder Wypowiedzcie się. |
|
| Autor: | RobGas [ śr lis 06, 2002 5:29 pm ] |
| Tytuł: | |
cóż, szykuje Ci się remoncik reaktora w mniejszym lub większym stopniu, tj. głowica obowiązkowo do roboty a przyczyną najprawdopodobniej (okaże się po zdjęciu głowicy) są starte już pierścienie (do wymiany) Jeżeli gładź cylindrów jest ok (nie ma dużych progów) to by bylo na tyle Inna przyczyną (raczej mniej prawdopodobną) mogą być nieszczelne zawory. I miej nadzieję, że to tylko tyle bo jak więcej to wydasz więcej niż za niego zapłacileś
|
|
| Autor: | MacKuz [ śr lis 06, 2002 5:40 pm ] |
| Tytuł: | Re: Co to może być |
Andrew21 pisze: Witam.
1 cylinder 28, 2 cylinder 27, 3 cylinder19, 4 i 5 cylinder 26. Dość duża różnica jak na normalne zuzycie silnika, jest to niepokojące. Generalnie pierścienie zuzywają się równomiernie no może czasami od tej normy odchodzi 1 cylinder bo jest najsilniej chłodzony i czasami dzieją się z nim różne dziwne rzeczy. Ja bym jeszcze nie panikował, tak czy siak należałoby zdjąć czapeczke (głowice ) i dokładnie przyjżeć się zaworom oraz uszczelce w okolicy tego cylindra, warto róniez sprawdzić w jakim stanie jest osadzenie wtryskiwacza w głowicy może tamtędy ucieka ci kompresja, sprawdź rónież stan świecy zarowej na tym cylindrze. Trzeba sprawdzić wszystkie dziury w głowicy na tym cylindrze i to nawet przed zdjęciem głowicy.
Pozdrawiam |
|
| Autor: | Andrew21 [ śr lis 06, 2002 7:35 pm ] |
| Tytuł: | |
Wczoraj mechanik stwierdził że prawdopodobnie to zawór jest przyczyną tego całego zamieszania.A co dalej to się okaże po zdjęciu głowicy. Oby się nie mylił Dzięki za porady. |
|
| Autor: | Maniek [ śr lis 06, 2002 10:47 pm ] |
| Tytuł: | |
Andrew21 pisze: Mam pytanie związane z silnikiem i ciśnieniem spręrzania po pomiarze
wyszło tak 1cylinder 28,2cylinder 27,3cylinder19,4i5cylinder26. To prawie tak samo jak u mnie!!! (22;18;23,5;24) Więc poradze Ci to co i mi radzą zrobić zanim zedrę głowicę z silnika: Można wykonać jeszcze raz pomiar tylko że do cylindrów należy wlać trochę oleju. Jeśli sypią się pierścienie czy gładzie to pomiar powinien wykazać poprawę kompresji a wtedy.... Jeśli dalej wyjdzie to samo to będzie napewno tak jak mówi Twój mechanik. Mnie osobiście martwi ogólnie niższy wynik kompresji mojego silnika Trzymam kciuki. |
|
| Autor: | airkomin [ pt lis 08, 2002 11:00 am ] |
| Tytuł: | |
Podobno w dieslu pod żadnym pozorem nie należy wlewać oleju do cylindrów, bo może się zdarzyc że wleje się za dużo i wtedy tłok zdrerzy się z głowicą przez poduszkę olejową. Nie trenowałem jednak tego więc nie zajmuję ostatecznego stanowiska tylko tak sobie piszę. |
|
| Autor: | Ocet [ pt lis 08, 2002 1:34 pm ] |
| Tytuł: | |
Popularne jest zapieczenie systemu obracania zaworem, co powoduje jego nieruwnomierne zuzycie. Jest szansa, ze jak sie to rozrusza, poreguleje i posprawdza co jakies 1000 2000 km, to sie wszystko wyrowna i bedzie ok. |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|