MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Pomocy silnik stanoł https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=13618 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Przemobi [ pn sie 08, 2005 2:50 pm ] |
Tytuł: | Pomocy silnik stanoł |
Mam problem mój w 107 280 SLC nie chce zapalić.Od pewnego czasu mój mercedes dziwnie sie zachowywał , palił bardzo cieżko tzn.załapywał i gasł , po jakis 10 zapalaniach ożywał i jak sie rozgrzał to nie było problemu z paleniem . Ostatno nie chce wcale zapalic , myślę że z elektryka jest wszystko wporzadku bo na samostarcie zapala tz. silnik chodzi tylko jak dostaje samostartu. Czy to może być pompa pomóżcie |
Autor: | lukasz 200 [ pn sie 08, 2005 3:17 pm ] |
Tytuł: | |
Przyczyn moze być dużo.A tak wogóle to siema |
Autor: | Przemobi [ pn sie 08, 2005 3:38 pm ] |
Tytuł: | |
siema wszystkim silnik palił ciężo ale palił po zabawie z regulatorem ciśnienia nie chce wcale zapalić. Pali ale na samostarcie i zaraz gaśnie. |
Autor: | Wookee [ wt sie 09, 2005 1:30 pm ] |
Tytuł: | |
Skoro prąd wykluczasz, to zostaje Ci paliwo i ewentualnie regulator wolnych na zimnym. Co się dzieje, jak zapalisz i trzymasz dociśnięty trochę gaz? Regulator ciśnienia czego był ruszany? Kontrola pompy w każdym przyzwoitym zakładzie. Z tego co pamiętam, na powrotnym. |
Autor: | Przemobi [ wt sie 09, 2005 3:20 pm ] |
Tytuł: | |
ruszany był bo ktos stwierdził że może tam jest przyczyna złego palenia , od początku nie chciał palic tz. zapalił troszke pochodził i gasł |
Autor: | Wookee [ czw sie 11, 2005 9:01 am ] |
Tytuł: | |
Nie czego = po co, ale jaki regulator - tam prawie wszystko biega na podciśnieniach, więc nie bardzo wiem, o które ustrojstwo chodzi. Na mb.org było zdaje się ostatnio poruszany podobny wątek. |
Autor: | Przemobi [ czw sie 11, 2005 11:36 am ] |
Tytuł: | |
to taka śrubka wkęcona w bok miksera |
Autor: | Wookee [ czw sie 11, 2005 12:03 pm ] |
Tytuł: | |
Zasilanie gazem i benzyną to jednak zazwyczaj dwie kwestie. Zresztą wyskoczyłeś z tym LPG w 4 poście. Autocenzura, czy co? Jak nie pali ani na benzynie ani na LPG, to może być elektryka - samostart wymaga mniej od świec i całej reszty niż te dwa paliwa. Teoria jest taka, że najpierw musi chodzić porządnie na benzynie a potem można się brać za gaz. Czasami udaje się to obejść, ale tylko czasami i raczej na krótko Tak czy inaczej, dopóki nie opiszesz porządnie co i jak, to równie dobrze może Ci ktoś zeskanować pół instrukcji naprawy M110 + drugie pół od instalacji gazowej. Mogę Ci też ewentualnie udzielić banalnej acz rozsądnej rady - weź swój samochód do mechanika/diagnosty i niech sprawdza po kolei co i jak. Porządny opis albo brak porządnej porady - wybór należy do Ciebie |
Autor: | Przemobi [ pt sie 12, 2005 2:22 pm ] |
Tytuł: | |
Smochód nie jest przerobiony na gaz , a głównym obiawem było to iż zapalał na chwilke ale zaraz gasł po kilku takich manewrach zapalał normalnie |
Autor: | gorex [ pt sie 12, 2005 2:24 pm ] |
Tytuł: | |
hm chyba trza tu wrózki albo tłumacza z polskiego na nasze.. |
Autor: | Wookee [ pt sie 12, 2005 2:25 pm ] |
Tytuł: | |
Ja się poddaję. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |